Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

GEEN GEZEUR, GOED HUMEUR TOPIC!!!

 Reageer Reageer Pagina  <1 567
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2012 om 07:56
Goedemorgen allemaal! Big smile
 
Dat is waar Leonie!
 
Het zorgcentrum waar hij in een aanleunwoning woont, is aan een 3 jaar durende (!) verbouwing begonnen. Het restaurant waar hij altijd tussen de middag warm at is weg en de mensen moeten zich maar zien te redden Confused
 
De kinderen zorgen in dat opzicht niet voor hem, dus eet hij veel kant en klaar maaltijden van de supermarkt. Voor mij een kleine moeite om wat voor hem in de vriezer te stoppen.
 
Hij klaagt niet over het eten hoor, hij is alleen nu heel eenzaam omdat het zijn sociale moment op de dag was. Met elkaar gezellig aan tafel de maaltijd gebruiken.
Te triest voor woorden vind ik dit! Unhappy
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Status: Offline
Points: 1199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2012 om 08:02
Nou, te gek voor woorden vind ik dit ook! 
Wat zijn veel dingen toch vreselijk afgepast en wordt alles teruggeschoven op eigen verantwoordelijheid tegenwoordig. Thumbs Down 
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2012 om 19:13
Triest hoor Jessica, juist zulke mensen hebben juist behoefte aan gezelschap. Bovendien het is veel gezelliger om samen te eten dan in je uppie te kauwen
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2012 om 16:41
ik weer een beetje kan fietsen iop de home trainer LOL
nu nog mijn knie recht krijgen tijdens het lopen en het is helemaal goedLOL
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2012 om 11:33
Goedemorgen allemaal Big smile
 
Het zonnetjes schijnt hier. Fijne dag!
 
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2012 om 11:37
Het is hier ook heerlijk weer!'n

Ik ben momenteel. Als afwisseling bezig met vilt.
Allemaal kleine etenswaren
Donut, koekje, aardbei ,enz. Enz.

Heb bij de kwantm in de uitverkoop een spoortje jute mandje gekocht en daar gaat het in.50 cent
Mijn jongste zoontje vind het geweldig.

Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 728
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2012 om 12:12
Ook hier schijnt de zon, word je weer helemaal vrolijk van. Ben heerlijk vanmorgen wezen fietsen 20 km.(wel met de elektrische fiets) Zou ik niet meer kunnen missen.
 
Nu ben ik bloemetjes aan het haken.
Gelijk wat stoffen aan het uitzoeken om op MP te zetten. Kan er eigenlijk geen afstand van doen, maar het moet. Mag van mijzelf ook niet meer kopen.
 
Herkennnen jullie dat ook?
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2012 om 19:30
Net twee avonden achter elkaar sint Maarten zangers gehad. Ik ben er nu wel klaar mee. Bovendien mijn snoepmandje is ook bijna leeg
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2012 om 19:44
Ik lag vandaag voor Pampus met buikpijn, geen griep, iets onbegrijpelijks, dus Ton heeft het liedje aangehoord en de zakjes uitgedeeld. We vragen altijd of er broers of zusjes niet bij zijn en dat was inderdaad weer het geval. Die voelen zich dan te groot, maar lusten best wel snoep.

Net voelde ik me weer wat beter, dus ik wip toch even het forum op. Want ik kan Hawaii 05 en NCIS LA straks niet missen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2012 om 19:58
Hier de kindjes in bed , na Sint Maarten, wat is het toch altijd een feest die blije kindertjes.!'
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2012 om 20:08
dat is het nadeel als je buiten woont er komt geen kind langs de deur veel te gevaarlijk. De buurman die de kinderen altijd rijdt met zijn bus is bijna blind, die mag de bus niet meer rijden. Ik haal wel altijd snoep in huis. heb nu alleen snoep gehaald wat wij zelf ook lekker vinden, anders ligt het er volgend jaar nog. de lollies en het andere snoep van vorig jaar ligt er nog.
lydia wijsbroek
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 567

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns