Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hobbydoosdag 28 juni 2014

 Reageer Reageer Pagina  <1 23456 9>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2014 om 18:55
Nee, ik zei dat dat niet verplicht was. Wie iets in de doos stopt, mag er iets uithalen, maar het hoeft echt niet. Stel dat je alleen maar grote truien breit, zou je dan een trui in de doos moeten stoppen? Nee toch. Ik moet zelf ook nog zien of het me lukt om iets te maken. Het is ook niet verplicht om zelf te bakken/braden/koken. Een specialiteit uit je eigen woonplaats valt ook goed. Ik herinner me zalige slagroomchocolaadjes, caloriebommen, dat wel, die een hobbydoos had meegebracht. Ze hadden een militaire naam, maar smaakten heel vredig.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2014 om 19:57
Ik ben niet zo van de frutsel, dus ik heb niet over de swap nagedacht. En als iedereen al zoetigheid mee gaat brengen . . .
wat breng ik dan nog mee, daar moet ik nog eens goed over nadenken.
Alhoewel ik breng winter61beer mee LOL
Back to Top
koffiebuikje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 29 Mei 2014
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koffiebuikje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2014 om 20:39
ja magtelt dat zei je inderdaad maar als je een goede indruk wilt maken kan ik het toch niet laten om niet  met lege handen te komen het is toch vooral de eerste keer dat je er dan naar toegaat
maar ik denk dat als iemand die een trui breit er dan een trui in doet lijk me stug ik begrijp dat je dit als voorbeeld zegt maar met iets of met niets is toch een verschil of niet of het nu een verplichting is of niet maar ik was een beetje nieuwsgierig om wat zo`n dag inhield ik dacht dat het een beurs was
zoals de kreadoe bijvoorbeeld vandaar en net wat ik vertelde ik ben een newbie en ben nog maar net bij de clubBig smile en kijk mijn ogen uit wat men allemaal met elkaar deelt en voorelkaar doet
maar omdat ik nu niet kom lijkt het voor mij erg gezellig om er zeker de volgende keer erbij te zijn


Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2014 om 09:17
Het is meer een verlengde van de Koffiecorner, sommigen nemen een handwerkje mee, maar de meesten zitten te kletsen en te snoepen. Van de workshops hoef je je niet te veel voor te stellen, je leert in 5 á 10 minuten bezemsteelhaken of tunisch haken. Maar dat is dan wel een stuk duidelijker dan een boek of filmpje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Roma123 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2014
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Roma123 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2014 om 17:14
Ja Magtelt ik zal er zijn 2 juni en mijn sokkenbreinaalden meenemen. Wel leuk. Gezellig sokkenbreien op korte breinaaldjes.We doen ons best.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2014 om 09:38
Poppen zijn ook welkom op die dag.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2014 om 20:29
Over twee weken. Willen jullie nog eens opgeven of je komt, of je meedoet aan de swap, wat je voor eten/snoeperij/drankjes meeneemt, wat voor les je wilt krijgen en of je een lift van Centraal station Apeldoorn of Station De Maten nodig hebt?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Veerletje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 928
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Veerletje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2014 om 20:36
Oh, nog maar 2 weken! Ik kijk er al naar uit! Big smile

Ik maak er meteen een lijstje van om te antwoorden op je vragen:
- Veerle komt!
- Ik doe mee aan de swap (iets kleins is goed hé?)
- Eten/snoeperij/drankjes: humus en olijventapenade met rozemarijnkoekjes
- Geen lift nodig (mama is mijn lift ^^)
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2014 om 21:05
Ik kom ook graag en breng Veerletje mee.
Maar ik heb ook nog een vraagje. Kan er iemand aan een digitale toerenteller geraken tegen de hobbydoosdag die ik dan mag overkopen? Heb hier ergens gelezen dat ze dat bij jullie op de markt verkopen.
Mijn toerenteller maakt telkens een klikgeluid wat soms storend is voor de omgeving. En naar het schijnt zou een digitale teller geen geluid maken?
Je zou er mij superblij mee maken.

OK voor de swap.
Ik breng Cola en Fanta mee, tenzij er andere suggesties zijn?
Groetjes.

Grx
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2014 om 22:13
Ik laat het nog weten magtelt,ik weet het pas in de laatste week,als de planning klaar is.
Er zijn er vanaf maandag 2op vakantie.
Groetjes jenny
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2014 om 14:15
Ik kom en breng Winter61beer mee. Ik heb dus geen lift nodig. Swap = nee
Iets te eten meebrengen, hmm iemand opperde dat ik brood kon bakken of zal ik een paar flammenkuchen meebrengen,
die kun je in de oven schuiven en dan in parten opdienen. Laat ik zeggen, ik neem iets hartigs mee - goed ?
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2014 om 15:47
ik word gebracht ( hoop ik) en gehaald ( hoop ik ook, anders blijf ik logeren)Wat zal ik meenemen? worst en kaas? kleine slaatjes?
Iets in die richting. En een klein swapje neem ik ook mee.
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2014 om 17:37
Als ik vrij bent dan geen swap,graag van het station ophalen,en wat kan ik meenemen?
Als ik ooit aankomt met de trein dan haha,ik ben nog nooit zover in mn eentje met de trein geweest
Groetjes jenny
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2014 om 23:26
Neem in ieder geval een haakwerkje mee voor in de trein, dan schiet de reis beter op. Ga maar niet sjouwen voor ons, al dat gedoe met treinkaartjes en trap op trap af is al vermoeiend genoeg. Ton komt je wel van het cs halen, we spreken nog wel af hoe jullie elkaar kunnen herkennen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2014 om 17:56
Misschien kun je een mad hatter hoge hoed voor Ton haken, dan steekt hij nog meer boven iedereen uit LOL.
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2014 om 18:44
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Misschien kun je een mad hatter hoge hoed voor Ton haken, dan steekt hij nog meer boven iedereen uit LOL.

Mét pluim, want die heeft hij dan wel verdiend voor zijn inzet om de hobbydoosdag te doen slagen.
Grx
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2014 om 19:03
Ja, ik denk dat iets van oranje niet op zal vallen, tenzij we er straks uitliggen en dan is oranje nog steeds niet handig.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2014 om 20:55
Ik zorg wel dat hij me herkend hoor haha.
Groetjes jenny
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2014 om 09:08
Je kunt op het station "Ton!" roepen, ik ben benieuwd hoeveel mannen omkijken. Of elke man om zijn hals vliegen: "Hoi Ton" .
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2014 om 10:05
Ik denk dat ik de laatste tip maar ga doen,net zoals die reklame van die brillen
Groetjes jenny
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 23456 9>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns