Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hobbydoosdag 28 juni 2014

 Reageer Reageer Pagina  <1 56789>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2014 om 19:54
Het weer werkte ook mee. Gisteren had de weerman het over regen en hagel in het oosten van het land. Ik zei al tegen Ton, dat hij een andere weerman moest opzoeken. Dat kan toch, een second opinion? Het heeft niet gehageld of geregend.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2014 om 19:57
Zo te horen hebben jullie een prima dag gehad.
Het weer was in ieder geval super.
Daar mee geboft.
Benieuwd naar de foto's :)
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2014 om 20:02
Ja het was heel gezellig,en oepske en Veerle nog bedankt voor het thuisbrengen.
Ik heb alleen maar gekletst,ook leuk .
Magtelt bedankt
Groetjes jenny
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2014 om 20:24
dames dan hebben jullie geluk gehad, hier heeft het de hele middag flink geregend........
groetjes geesje
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2014 om 09:22
Gisteren was het zo gezellig dat ik alleen maar een paar berichtjes gelezen,lw 1463 dank je wel voor het uitleggen van mijn babysokjes en dat ik met jouw en Gerben mee mocht naar Magtelt. Oepske dank ik voor de sokkenwolletjes die ik kreeg,
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2014 om 11:50
Fijn dat het weer een geslaagde dag is geweest, volgende de keer kom ik weer
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2014 om 14:01
Volgend jaar doe ik het weer, bij leven en welzijn. Zeker weten.

Ik heb een patroon bij Patronen gezet, dat ik met Oepske besproken had. Dan heeft iedereen er iets aan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2014 om 21:38
Volgens mij een geslaagde dag geweest! Leuk! 
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2014 om 22:44
Ik vond het ook super, en de lange rit vanuit Merelbeke (bij Gent) meer dan waard.
Een gastvrije ontvangst bij Magtelt, leuke babbels met de hobbydozen, en weer vanalles bijgeleerd. Bvb het stokhaken.
Ennas zag ik lapjes breien op een rondbreinaald. Ik heb vanavond mijn rondbreinaald voor het eerst uitgeprobeerd, en inderdaad dat werkt heel gemakkelijk Wink.
Mooie poppencreaties gezien, zelfgemaakte kaarten, enz.
En bovenal was het er heel gezellig!!!

Grx
Back to Top
Veerletje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 928
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Veerletje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2014 om 09:57
Ik heb ook genoten van de Hobbydoosdag. We werden bij aankomst meteen warm welkom geheten door Magtelt en de andere Hobbydozen die al aanwezig waren. Met een kopje thee in de hand leerden we de anderen kennen. Er werden ideeën en tips uitgewisseld, creaties van anderen bewonderd en tussendoor heerlijk wat gehaakt (met verbazing over hoe sommigen hun haaknaald vasthielden). 

Magtelt heeft me nog leren stokhaken (danku Magtelt!!) en ik heb ook hele leuke bolletjeswol en andere creatieve spullen meegekregen om in mijn klasje mee aan de slag te gaan. Bedankt! 

Na een lange rit (met tussenstop om iets te eten) was ik rond 22u terug thuis van een geslaagde Hobbydoosdag! 
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2014 om 11:28
Mooi om te horen meiden
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2014 om 13:12
Ik vond het heel gezellig, maar was wat brak-jes en hoop maar dat Diana nu uit mijn uitleg met de sokjes komt. En ik heb nu
pas gehoord dat er Belgische choco-koekjes waren, die ik totaal gemist heb Cry !
Ik heb met bewondering naar Veerles haaktechniek zitten kijken, er is nooit maar 1 manier om iets te doen.
Verder heb ik gezien dat iets wat eerst op een pannekoek lijkt toch echt wel een berensnuit kan worden. Het deed me heel erg denken
aan de problemen met pooh-beer, die op de doos langsgekomen zijn. 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2014 om 21:12
Ik heb nog een vraag. Er lag een stapel haakboekjes, met dieren en zoetigheid, op de salontafeltjes. Was het de bedoeling dat die doorgegeven werden? Of is iemand ze vergeten en wil ze ze graag terug? Dan breng ik ze naar AH of Bruna.

LW, die koekjes waren voor Ton en mij, ze zitten ook nog in een mooie trommel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2014 om 21:26
Klinkt leuk :) Jammer dat het voor mij zo ver weg was.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2014 om 22:22
Misschien is er genoeg belangstelling in jouw omgeving. Of je nu 10 familieleden of 10 hobbydozen ontvangt, dat is hetzelfde. Je kent elkaar al van het forum. Alleen moet je soms even zeggen dat je geen U bent maar jij en jou. Je kunt ook altijd afspreken in een park of café.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2014 om 10:46
Bedankt voor het mee- en nagenieten van de Hobbydoosdag bij Magtelt....heerlijk om te lezen !!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2014 om 20:40
Ooo, die kersen...........mmmmmmmm
En niet alleen daarom was het weer een ouderwets-gezellige dag!
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2014 om 21:19
Waar zijn de foto,s
Groetjes jenny
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2014 om 21:32
Geen idee waar ze zijn ik ben benieuwd,
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2014 om 22:43
Staan voor op de Telegraaf!! Bij opsporingsberichten!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 56789>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns