Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Corona

 Reageer Reageer Pagina  <1 45678 36>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2020 om 17:30
Originally posted by bep bep wrote:

Jondala, zeker goed elke dag uw temperatuur meten. Niet iedereen heeft dezelfde ziekteverschijnselen van het virus. Er zijn er zelfs die geen koorts hebben maar zich serieus ziek voelen (een verpleegkundige in het ziekenhuis) en bij de test was zij dus positief voor covid19.


Tot nu toe blijft het bij een lichte verhoging. Alleen die hoofdpijn die is echt verschrikkelijk. Ik slaap ook heel veel. Dit virus is echt een uitputtingsslag op je lichaam.
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2020 om 17:44
Heb ik hier ook al veel gehoord dat het een uitputtingsslag is.

Wat ik meestal doe (zeiden ze een maand geleden dat ge zo kon 'zien' of ge besmet waart of niet) is heel diep inademen, 10 seconden inhouden en zachtjes uitademen . Als het dan pijn doet of ge hebt ondertussen al moeten hoesten is de kans groot. Alles blijft altijd een kans totdat ge getest zijt en het zeker weet.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2020 om 17:47
Geef maar toe aan je moeheid. En neem paracetamol tegen de hoofdpijn, of sterker spul, als je dat in huis hebt. Bij een gewone griep is het al goed om uit te zieken, bij dit virus duurt het herstel heel lang. Niet tegen vechten, man en kinderen redden zich wel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2020 om 18:22
Oppassen met pijnstillers, want ze zeggen dat ontstekingsremmers (pijnstillers met) het erger maken. Maar dat is geen hooikoorts, dat lijkt 
op corona.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2020 om 19:09
Goed drinken, net als bij griep
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2020 om 20:53
Hoop dat het snel beter gaat worden. Goed uitzieken en als je niet vertrouwd weer de huisarts bellen. Hoop dat ze snel gaan uitbreiden met testen zodat gewoon iedereen getest gaat worden met klachten of het nu milde klachten zijn of ernstige.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2020 om 22:30
Heel veel beterschap gewenst, Jondala! Hopelijk helpt deze virtuele knuffel een beetje: Hug
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2020 om 13:57
Ik ben daar net behoorlijk uit mijn slof geschoten in de supermarkt .

Ik ga met mijn rollator( heb ik ooit nodig gehad en nu weer van zolder gehaald) ,met leeg kratje als eerste door de kassa ,mijn man volgt met de kar met boodschappen . Achter hem staat een van top tot teen beschilderde man ,mijn man had nog niet eens onze boodschappen op de band of het schilderij begon zijn spullen er al op te gooien hangend over mijn man heen . Toen was het even mis . Ik moest aan jou denken en dacht ik zeg er wat van .
Ik vond dat de jongen achter de kassa er ook wel wat van had mogen zeggen ,maar die was nog wel erg jong ,en dan is het misschien ook wel moeilijk .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2020 om 17:14
Ik ben van plan om voortaan hard te schreeuwen, of ze nu willen dat ik een wagentje van een ander verplaats of dat ze snel iets naast me willen pakken. Gewoon zorgen dat iedereen opkijkt en hoort wat er aan de hand is. Hoe moeten we anders afstand houden? Karretje voor en karretje achter je? Een aantal mafkezen neemt het nog steeds niet serieus.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2020 om 18:38
Ik heb gevraagd of hij onder een steen geleefd had en of hij naar achteren wilde gaan en wilde wachten in zijn eigen vak ,net ganzenborden ,tot mijn man klaar was .
Er ging ineens een 2e kassa open zodat degene die achter hem, netjes in een vak stond ,daar naartoe ging en hij een vak naar achteren ging .
Wat mij nog niet eerder opgevallen was ,was ,dat de tussen latjes ,logisch er niet meer lagen .
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2020 om 13:12
Sterkte Jondala!! Hopelijk blijft het een milde vorm.. 

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2020 om 10:19
Gisteren kwamen mijn schoonouders langs, even de tuin bekijken en even oma herdenken. Ze had van te voren al gezegd, de deuren en ramen
van de auto blijven dicht.
Dus we hebben verderop op tuinstoeltjes gezeten (zeker 1,5 meter) en met elkaar gebeld, terwijl we elkaar ook zien konden. 
Wij zaten ook verder weg omdat er gister nogal een koude wind stond en ik geen verkoudheid op wilde lopen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2020 om 12:19
Het is eigenlijk een ideale manier om bezoek te ontvangen, iedereen achter glas met eigen hapje en drankje. In een grote tuin kun je ook twee meter van elkaar zitten met zo'n blikjestelefoon, als wij in onze jeugd maakten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2020 om 12:30
Mijn buurvrouw ontvangt ook bezoek , niet achter glas ,wel op de juiste afstand ,maar een blikjes telefoon heeft ze niet ,dus de visite zit te schreeuwen . Ik moest ook denken aan de blikjes telefoon van vroeger
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2020 om 12:32
We hadden gisteren ook weer het zwaaimomentje . Het was inderdaad koud .

Mijn kleinzoon wordt het onder de hand wel zat .

Ze doen autopetraces op 1,5 m afstand door de omgeving en houden rekening met
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2020 om 10:47
Dank jullie wel voor het medeleven 😘
Het gaat langzaam en met kleine stapjes de goede kant op. Heb op 1ste paasdag de hele dag geslapen. Alles bij elkaar hooguit 1 á 2 uurtjes m'n ogen open gehad voor een toiletbezoek. Ik kon niks meer binnenhouden. Heb zo een erge hoofdpijn gehad dat ik bang was dat mijn hoofd elk moment kon exploderen. Op 2de paasdag ook nog veel geslapen. Nu gaat het alweer wat beter. De hoofdpijn is aan het minderen gelukkig. Ik kan jullie wel zeggen, dit gun je niemand.
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2020 om 11:00
Jonlanda , Ik ben zo blij voor je , ik heb steeds aan je moeten denken.

Als dit nu een milde vorm is .

Jaren geleden heb ik ook een paar dagen zo,n hoofdpijn gehad , ik weet wel dat ik toen aan mijn man gevraagd heb of hij er geen band om kon binden omdat ik bang was dat mijn hersens tegen het plafond zouden vliegen .
Het enige voordeel is dat je nu hopelijk immuun bent .

Ik hoop dat je vlug wat kunt gaan eten of iets van bouillon proberen te drinken drinken ,want dan kan je weer aansterken ,je zult ook wel wat kilo's kwijt zijn .

sterkte .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2020 om 11:33
Vooral veel water drinken, eten komt later wel. Beterschap.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2020 om 12:17
Oef blij dat je beter bent hou je nog rustig
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Stramien View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Stramien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2020 om 19:42
Fijn dat het weer de goede kant op gaat Jondala!
Beterschap!
december2011

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 45678 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns