Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

goede morgen

 Reageer Reageer Pagina  <1 23456 29>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2021 om 10:50
goede morgen Smile

mijn ex was toch een poosje terug voor een bril toen de opticien hem doorverwees naar de oogarts?
daar is hij nu geweest; een oog is blind, niks meer aan te doen en het andere is ook ziek Cry daar heeft hij druppels voor om het proces wat af te remmen maar hem kennende druppelt hij niet langer dan 2 a 3 dagen. hij is er kapot van en dat begrijp ik heel goed. ga er zondag heen, lekker koken en dan eens kijken waarmee ik hem nu kan helpen. als het niet meer gaat met hem, zal ik voor hem zorgen. dan blijf ik een aantal dagen per week in Amsterdam

Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2021 om 15:25
klinkt lekker vrolijk allemaal Big smile
chocolademunt heb ik ook op mijn tuin gehad, tenminste dat hoop ik. waarschijnlijk kruipen zijn wortels nu stiekem door mijn tuin om straks, vlak voor mijn neus, tussen twee terrastegels in, omhoog te schieten. blij zwaaiend natuurlijk want dat doet munt altijd LOL

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2021 om 14:06
3 grote zakken potgrond, petunia's, vlijtige liesjes, hele tray (35) bloeiende verbena's, lobelia (donker blauwe), gele onbekende bloeiers (zodat ik nu 
een soort IKEA gevoel heb bij alle beplante bloempotten), 3 fel roze geronimo's, basilicum, munt, kleine komkommer, zoete aardappel.
Een beetje n aparte begonia met oranje bloemen
De zoete aardappel, de munt en de basilicum kregen allemaal een vollegronds veto hier, dus die staan nu in potten. Was ik gister ergens op bezoek waar ik 
ook nog een andere soort munt kreeg, zij noemde het chocolademunt, een beetje alsof je met je neus in een doosje after eights hangt.
Dus alle potten zijn weer gevuld, het aanzien langs de schuur (waar uitgebloeide bollen sneu stonden te zijn) is opgevrolijkt met verbena's,
daarnaast kwartetten we met munt (ik heb er nu 3), experimenteren we met zoete bataten en hopen we op veel komkommers LOL
Het is maar goed dat het een lokale kweker is, want ik ben bang dat ik bij een Intratuin failliet gegaan was. Nog even afgezien dat ze daar
geen assortiment perkplanten op geperste grond hebben.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2021 om 15:45
wat leuk! wat heb je gekocht?
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2021 om 15:32
Wij zijn vanochtend naar het tuincentrum geweest, hele bups planten en potgrond gekocht en nu staat het meeste in de grond.
Alleen langs de schuur moet nog, maar daar staat de hele dag de zon op, dus dat moet even wachten.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2021 om 09:35
goede morgen,

heb mezelf verwend met 2 knip/naai patronen voor mijn kleindochter, zo schattig!
het een voor jurkjes, het ander voor tuinbroek en overgooier. Ben nu van een patroonblad alles in haar maat over te nemen en dan hoop ik ze vanavond uit de stof te knippen; een dan. heb witte katoen met piepkleine kersjes. ik denk dat ik de zakjes van wit maak en daar dan een kersje op borduur of een kersenknoopje op zet. 'kheb er zo'n plezier in Smile

in mijn tuin ook trouwens. die tuin is mijn steeds beter gelijkende spiegelbeeld; vol en gul Heart
alles doet het goed muv de enkele jonge planten die door slakken en/of veenmollen worden belaagd maarja die beestjes moeten ook eten Smile

veel plezier vandaag binnen of, als het even kan, veel buiten Thumbs Up
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2021 om 11:53
Fijn dat je je sleutels weer hebt .

Als je weet waar je klachten vandaan komen is al een hele geruststelling .
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2021 om 11:06
Je advies is opgevolgd, Mutti. En ik heb mijn sleutels.
Bij het aantrekken van mijn schoenen had ik die even naast me neer gelegd. En daar zocht ik gisteren niet. Ik heb lang geslapen en dat is denk ik het beste wat ik kan doen. Slapen en een beetje TV en internet kijken. Niks belangrijks doen. Zelfs niet opruimen of afwassen, want ik laat alles vallen.

Ik denk inderdaad dat het van de vaccinatie komt. Een arts op Youtube vertelde in zijn vlog dat hij dat zelf had en daarom een paar dagen off-line zou zijn. Hij noemde het "brainfog" hersen mist. En dat is het inderdaad. Hij was nog wel zo bij, dat hij uitlegde hoe het werkt:

Je lichaam is bezig de vaccinatie te verwerken en daardoor stroomt er minder bloed naar je hersens. Die kunnen dus minder goed werken dan anders. Duurt een paar dagen en dan is het over.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2021 om 21:59
Neem een paracetamolletje en ga lekker naar bed .

Je zit binnen en je staat niet buiten ,er kan ook niemand bij je binnen dus daar hoef je niet bang voor te zijn.
Ze kunnen ook niet tussen iets zitten wat je weggegooid hebt .
Wie weet weet je morgen ,als je een beetje tot jezelf gekomen bent. ineens waar je sleutels zijn .

Denk je dat het van die vaccinatie komt ?
Maak je je daar druk over bel dan morgen je huisarts .

Sterkte en probeer te slapen .

Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2021 om 21:14
Ik voel me echt niet lekker. Armen en benen van kauwgom. Gisteren en vandaag was het voor mij te warm buiten. Maar ik moest toch want ik liet een glas vallen. Meteen opgeveegd, maar even in de vuilnisbak gooien kan niet meer. Dus moest ik helemaal naar de glasbak lopen. Huissleutels had ik mee, ben ik ook mee thuis gekomen. Daarna heb ik de luxaflexen vervangen. Tot zover ging het nog wel goed.

Maar dan naar buiten om de verpakking weg te gooien. Papier in de papierbak, plastic in de plastic bak, de oude luxaflexen scheiden in plastic en metaal, ik liep met mijn handen vol troep naar beneden. Maar de deur zat op slot. Stom, dacht ik. Heb ik de sleutels boven laten liggen. Maar boven liggen ze niet. Ze zitten niet in een jaszak. Hele huis afgespeurd. Geen sleutels.

Reservesleutels in de keukenla, daar blijkt de sleutel van mijn vriend aan te zitten. Niet die van mij. Die zijn misschien bij hem gebleven. Even bellen heeft geen zin, want hij is dood.

Kennelijk heb ik mijzelf in mijn huis opgesloten. Op dit moment heb ik geen fut meer om opnieuw te gaan zoeken. Alles wat ik kan bedenken heb ik al afgespeurd.


Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2021 om 09:22
Nog steeds erg warm, goed weer om meer plantjes buiten te zetten. En de potten naar het terras te zeulen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2021 om 08:49
Gisteren ,heerlijke dag

Zon ,onweer ,buiten gezeten ,voorzichtig coronaproef kinderen op bezoek geweest .

Als klap op de vuurpijl moet er ook nog een hert langs geweest zijn ,want het trottoir lag vol herten keutels . Dat heb ik nog nooit voor moederdag
Gekregen .
Vandaag weer grijs ,trek maar weer een trui aan . Zoek je gisteren lente kleren op.Wat wonen we toch in een heerlijk land ,iedere dag weer een verrassing wat voor weer het is .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2021 om 16:11
Ik heb vandaag de pompoenen, courgettes en komkommers uitgeplant - het werd tijd vond ik. In de kas is het te vol, de komende dagen gaat
het niet vriezen en ik hoef ze zo te zien ook niet te gieten want ook regen is geregeld.
Morgen de tuinbonen en eens kijken of ik nog wat vergeten ben.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2021 om 08:10
Goede morgen ,als ik jullie verhalen lees dan denk ik ,ieder huisje heeft zijn kruisje ,toch zijn wij mensen sterk en laten het niet altijd merken als het moeilijk gaat maar er over schrijven lucht ook op vooral hier nu hobbydoos.
Hier gaan vandaag de terrasjes open ,ze zijn heel creatief nu maar hopen dat het niet regent,de zon schijnt en de plantjes (Die ik gezaaid heb) komen stilaan uit ,morgen zou het 25 gr worden met nadien onweer,dan ga ik toch genieten en een lange fietstocht maken 👍🍷🌻
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2021 om 18:54
Mijn computer heb ik zo ingesteld dat wanneer ik het internet afsluit automatisch alle cookies gewist worden. Dat helpt. En bij Youtube klik ik altijd op "niet leuk" en "niet geinteresseerd" bij wat ik niet weer wil zien. Dat helpt ook.
Back to Top
Chrissie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2020
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 733
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2021 om 18:06
Ik lees het nieuws ook niet, en dat vind ik helemaal niet gek.
Je kunt ook af en toe je internetgeschiedenis wissen. Want als je bijvoorbeeld op vervelende dingen klikt, 'denkt' het internet dat je daar nog meer van wil zien. En dan krijg je het dus idd onder je neus gedrukt.
En als je je geschiedenis wist 'vergeten' ze het weer.

Sterkte met dit vervelende gevoel.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2021 om 16:06
goede middag,

als ik straks mijn computer uitzet, haal ik meteen alle stekkers eruit.
de afgelopen week heb ik dag na dag berichten 'onder mijn neus gedrukt' gekregen over afschuwelijke dierenmishandelingen. verder het nieuws lezend en/of horend lijkt het mij toe dat mensen steeds gekker worden, elkaar met de dood bedreigen of daadwerkelijk doden en overal wat achter zoeken.
het zal aan mijn gevoeligheid liggen maar ik kan het niet aan; vandaar mijn besluit om maar even de wereld buiten te sluiten.
dat betekent jammer genoeg dat ik ook de leuke dingen niet zo vaak meer kan doen; het zij zo.
ik vertel dit omdat ik het ook raar vind zomaar ineens niet of nauwelijks meer op het forum te komen.

succes, liefs en heel veel creativiteit en wellicht tot over een poosje als ik me weer wat sterker voel Hug
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2021 om 10:30
Een waterig zonnetje deze ochtend.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2021 om 10:18
goede morgen Smile
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2021 om 16:35
Originally posted by carolina2 carolina2 wrote:

ik heb ook gekeken naar Nick en Simon en Kees; ik vind dat ze 'ouderwets' gezellige dingen doen Thumbs Up


Ik vind ze heel goede doumentaire-makers, ze doen het zo leuk. Ik wist trouwens niet dat Kees van Tol ook muzikale roots had, zijn vader zat in Tol & Tol. Ik dacht dat ze gewoon jeugdvrienden waren en daarom Kees mee lieten doen.

Dat gedoe met gehaktballetjes maken vond ik het einde. Ik zou haast weer als vanouds fan worden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 23456 29>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns