Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenandere hobbies?

 Reageer Reageer Pagina  123 4>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4244
Direct Link To This Post Onderwerp: andere hobbies?
    Posted: 26 April 2009 om 20:58
Lidia, als ik weer thuis ben(zit nu in het huis van mijn dochter) zal ik eens op mijn pc kijken. Ik had ook een link van ned boeken die je zo kon downloaden.
     All you need is love.

Back to Top
JannieZ View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 26 April 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2
Direct Link To This Post Posted: 26 April 2009 om 12:12

Ik ben naast handwerken ook dol op wandelen met mijn hond, wij houden dat uren vol. Daarnaast lees ik graag. Werk ik in de tuin en ben ik graag aan het klungelen met foto's (fotoboeken maken) op de computer.

Ik heb erg veel geweven, gesponnen, gebreid en gehaakt. Nu ben ik voornamelijk aan het quilten. Ik quilt momenteen een sprei van 2.40X2.20.

Ik heb niet altijd even veel tijd voor alles want ik werk ook nog eens 3,5 dagen per week.

 

Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2743
Direct Link To This Post Posted: 24 April 2009 om 02:10

Wat een schitterende tuin, ik zag een magnolia daar ben ik helemaal gek van, wij hadden hem ook in de tuin in Nederland. Pas geleden ook hier een gekocht die blijft de hele winter groen. Apart he want in Nederland zijn in de winter de bladeren weg dan komen die mooie knoppen voor de bloemen. Hier blijven de bladeren, ik heb nog geen knoppen ben heel benieuwd hoe hij het hier gaat doen. Deze word wel heel erg groot, die dame in de winkel zijn als je ruimte heb moet je de grotere soort kopen want die geweldig, dus dat hebben wij gedaan, ik hoop dat hij ook een beetje snel groeit.

Maar mijn tuin is nog lang niet zo mooi als die van jou hoor, die is echt geweldig.

Groetjes Lidia

Back to Top
Breimuis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Januari 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2277
Direct Link To This Post Posted: 24 April 2009 om 01:49

Ik had al geschreven dat mijn bloemtuin een andere passie van mij is. Nu is hij op zijn mooist. In de loop van de vorige week heb ik een deel foto's gemaakt; op verschillende dagen zodat je de bloei een beetje kan volgen.

Voor wie even door mijn tuin wil wandelen hier zijn wat foto doorblader het picasa album

http://picasaweb.google.be/Breimuis/Tuin?feat=directlink

Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4244
Direct Link To This Post Posted: 24 April 2009 om 00:27
NIet het hele topic doorgelezen, 4 pagina's is me nu even teveel. Ik maak teddyberen en ben net weer helemaal besmet met 3 dimensionale kaarten maken Verder lees en fiets ik graag en als het mooi weer is zit ik graag op mijn balkon(niet in de zon dat is me te warm) Slapen is ook een hobby van me. Ik kan een gat in de dag slapen al vind ik dat wel zonde maar als ik moe ben slaap ik gewoon tot ik wakker word. Meestal gaan daar slapeloze nachten aan vooraf O ik vergeet de computer helemaal, daar kan een mens niet meer zonder toch? Ik niet in ieder geval hahahah.
     All you need is love.

Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2743
Direct Link To This Post Posted: 24 April 2009 om 00:19

Hi Dames

Ik had gezegd even te laten weten hoe mijn ontbijtkoek was geworden. Nu geweldig hoor hij is  erg lekker, dus mocht iemand hier wel eens ontbijtkoek bakken, doe er dan eens een ons cocos in. Maar dan niet de gewone droge cocos het heet hier moist flakes cocos, dus daar is niet alle vocht uitgehaald. Met die droge cocos word de koek misschien droog.

Ik ga nu even ontbijten en uiteraard met de ontbijtkoek, wel lekker dat ik hem zelf bak want je kunt ze hier niet kopen, heel soms bij een speciale winkel, maar dan zijn ze vaak over de datum.

Groetjes Lidia

Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2743
Direct Link To This Post Posted: 23 April 2009 om 23:56

Hi Magtelt

Wat lief dat je daar aan denkt, ik zal zelf ook eens gaan zoeken ik vind dat wel een leuk idee, niet dat ik op dit moment ook maar iets kan downloaden met mijn Dial-Up snelheid, want af en toe komt zelfs deze site niet door. En ik kan soms ook geen andere site van vrienden lezen duurt uren voordat hij is opgebouwd. Maar voor in de toekomst als ik een betere snelheid krijg, je weet maar nooit ineens gaat Australia misschien mee met de rest van de wereld.

Groetjes Lidia

Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2082
Direct Link To This Post Posted: 23 April 2009 om 20:50
ik heb alllerlei dingen   te doen,mijn hondje gaat voor alles en als ik tijd overhoudt ben ik nu aan het borduren
poppenhuizen en dingen maken voor het poppenhuis staat even stil,tuinieren en lezen enz.groetjes stridje
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Direct Link To This Post Posted: 23 April 2009 om 18:52
Op de computer die vorig jaar crashte had ik een site, waar je gratis Nederlandse boeken kon downloaden. Als iemand weet wat ik bedoel, zeg het dan a.u.b. voor Lidia2. Dan komt ze makkelijk aan Nederlandse boeken.

Er is ook een denksportsite met puzzels, althans die was er vorig jaar.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Direct Link To This Post Posted: 23 April 2009 om 18:46
[QUOTE=Nellie]

ook errug lekker,met appelpartjes en daar wat oregano over, jammie...

[/QUOTE

Nu je het zegt, ik maakte ze vroeger met dunne schijfjes appel en een waasje kaneel. En ik bedenk net dat een beetje banketbakkersroom daarin ook lekker zal zijn. En gebakken banaan in een tosti is vast ook lekker.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
new.houses View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 30 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 244
Direct Link To This Post Posted: 23 April 2009 om 09:34
Originally posted by knitalot knitalot wrote:

Originally posted by new.houses new.houses wrote:

Goh Knitalot, misschien een brutale vraag, maar wat is vlaggendansen? Ik ken alleen het vaandelzwaaien uit Limburg, is het net zoiets?


Helemaal leuk dat je aan het ontwerpen bent geslagen, zal niet mijn adem inhouden, maar ben wel heel nieuwsgierig.



Nou niet bepaald . Maar niet schrikken als je dan ook antwoord krijgt : Vlaggendans is met vlaggen van ong 50 cm dansen en draaien natuurlijk op worship/aanbiddingsmuziek. De vlaggen worden gebruikt om bepaalde dingen naar God toe uit te beelden, je zet je woorden als het ware kracht bij door vlaggebaren en handgebaren. Zo kun je bij voorbeeld ook bidden met vlaggen. Maar vooral is het dus dansen, maar niet hele wilde dansen hoor. Meer een soort mime met vlaggen maar het idee is dan dat je je op God focust en niet zozeer op wat je met je vlaggen doet

Ik schrik niet zo snel hoor, maar had duidelijk een heel ander idee bij vlaggendans. Ik kan mij nu er wel iets bij voorstellen na je uitleg, maar echt ik had er zelf nog nooit van gehoord, nooit te oud om te leren dus

groetjes Daisy
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2743
Direct Link To This Post Posted: 23 April 2009 om 08:49

Leuk al die andere hobby's, zelf fiets ik graag maar sinds ik hier woon staat de fiets onder het stof. Het is levensgevaarlijk hier te fietsen, je rijd op dezelfde weg als de auto's en die mogen soms  80 maar ook vaak honderd op een smalle weg. Het gebeurd heel vaak dat een fietser word aangereden en vaak met dodelijke afloop, dus wij durven niet te fietsen.

Ik lees ook graag maar om nu hier een boek te kopen in het engels is het geen ontspanning voor mij. Ik puzzel ook graag mijn broer heeft vanuit Nederland een dik puzzelboek voor me meegenomen. En verder bak en kook ik graag, ik heb net een ontbijtkoek gebakken met cocos er in, gewoon maar iets uitproberen, ik laat jullie nog wel even weten of hij lekker was.

Poppen maken vind ik ook leuk, maar dat is alweer een tijdje geleden, maar ik wil er toch wel weer eens aan beginnen.

Groetjes Lidia

Back to Top
licht View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 284
Direct Link To This Post Posted: 22 April 2009 om 21:44

Leuk om al die hobby,s te lezen.

ik zwem en loop elke week met 3 vriendinnen . lezen deed ik vroeger veel maar tegenwoordig heb ik er geen geduld meer voor.

ik ga ook vrij geregeld met vriendinnen  iets ondernemen .

Fietsen doe ik graag samen met mijn man dat doen we beiden graag.

Auto rijden is ook een hobby van mij, alleen een beetje dure hobby .

groetjes van Rita 2

wees een licht voor iedereen
Back to Top
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 483
Direct Link To This Post Posted: 22 April 2009 om 18:16

ook errug lekker,
met appelpartjes en daar wat oregano over, jammie...

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 22 April 2009 om 17:38

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik vergat nog een belangrijke hobby: over eten praten. Hoe maken jullie tosti's? Ik met tomaat, ui, kruiden of fijngesneden ham.

 

haha! doe jij het praten, zal ik ze opeten!

Back to Top
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 483
Direct Link To This Post Posted: 22 April 2009 om 10:52
Originally posted by knitalot knitalot wrote:

Originally posted by Nellie Nellie wrote:

[QUOTE=knitalot]pfoeh teveel....Lezen (liefst Engels), musea en theater-bezoek, kunst(-geschiedenis), vertalen (zowel als vast vrijwilligerswerk als losse opdrachten), tekenen en kleuren, vlaggendans (vooral in de kerk), QUOTE]


Vind ik altijd heel apart om te zien dat vlaggen/vlaggedans,bij ons in de kerk doen ze het niet, in onze vorige wel, het lijkt zo simpel maar is het natuurlijk niet



en pijnlijk hahahaha, die vlaggen draaien tussen je wijsvinger en middelvinger, dat is best zwaar.

krijg je wel sterke vinger van en dat komt je breien weer ten goede

Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 22 April 2009 om 07:07
Originally posted by Nellie Nellie wrote:

[QUOTE=knitalot]pfoeh teveel....Lezen (liefst Engels), musea en theater-bezoek, kunst(-geschiedenis), vertalen (zowel als vast vrijwilligerswerk als losse opdrachten), tekenen en kleuren, vlaggendans (vooral in de kerk), QUOTE]


Vind ik altijd heel apart om te zien dat vlaggen/vlaggedans,bij ons in de kerk doen ze het niet, in onze vorige wel, het lijkt zo simpel maar is het natuurlijk niet



en pijnlijk hahahaha, die vlaggen draaien tussen je wijsvinger en middelvinger, dat is best zwaar.
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 22 April 2009 om 07:06
Originally posted by new.houses new.houses wrote:

Goh Knitalot, misschien een brutale vraag, maar wat is vlaggendansen? Ik ken alleen het vaandelzwaaien uit Limburg, is het net zoiets?


Helemaal leuk dat je aan het ontwerpen bent geslagen, zal niet mijn adem inhouden, maar ben wel heel nieuwsgierig.



Nou niet bepaald . Maar niet schrikken als je dan ook antwoord krijgt : Vlaggendans is met vlaggen van ong 50 cm dansen en draaien natuurlijk op worship/aanbiddingsmuziek. De vlaggen worden gebruikt om bepaalde dingen naar God toe uit te beelden, je zet je woorden als het ware kracht bij door vlaggebaren en handgebaren. Zo kun je bij voorbeeld ook bidden met vlaggen. Maar vooral is het dus dansen, maar niet hele wilde dansen hoor. Meer een soort mime met vlaggen maar het idee is dan dat je je op God focust en niet zozeer op wat je met je vlaggen doet
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Direct Link To This Post Posted: 21 April 2009 om 13:41
Ik vergat nog een belangrijke hobby: over eten praten. Hoe maken jullie tosti's? Ik met tomaat, ui, kruiden of fijngesneden ham.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Haakbreimens View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 07 April 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 60
Direct Link To This Post Posted: 21 April 2009 om 12:40
ik hou ook heel veel van paardrijden en dan op de manege blijven en dan helpen met opzadelen en voeren ect.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns