Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenPD: bijna klaar met de revalidatie!

 Reageer Reageer Pagina  <1 45678>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2009 om 21:07
Originally posted by Corry R Corry R wrote:

Ik zit een beetje bij te lezen,maar Sanne,doe het echt rustig aan,je verpest het anders echt voor later.Ik weet hoe het is om veel thuis te moeten blijven,maar probeer het positief te bekijken.je kan nu wel veel handwerken.Rust is echt het beste,totdat je bij de revalidatie bent geweest,zij vertellen wel wat kan en wat niet kan.

En vragen blijft moeilijk hoor,ik heb er nog steeds moeite mee,maar soms moet het gewoon.

Sterkte!!

Ik heb vanaf zondag bijna niets gedaan, behalve de noodzakelijke dingen zoals naar toilet, brood smeren, tanden poetsen ed. De rest doe ik in de rolstoel en ik ben niet meer uit huis geweest.

En dat ga ik volhouden tot ik meer mag doen van de revalidatie-arts. Nu het mooi weer is, is het makkelijker vol te houden omdat ik buiten kan zitten en dat voelt beter dan binnen te blijven.

Back to Top
T Looman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4146
Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2009 om 21:14
veel succes Sanne bij de revalidatie en voor de rest luister maar goed naar al je moeders
groetjes Thea
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2009 om 21:21

Originally posted by T Looman T Looman wrote:

veel succes Sanne bij de revalidatie en voor de rest luister maar goed naar al je moeders

Doe ik

Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2009 om 21:48
Originally posted by Ennas Ennas wrote:

Geesje, ik ben ook blij dat ze er snel bij zijn natuurlijk!!!
Het is alleen heel moeilijk om stil te blijven zitten en rusten. Dat rusten en stil zitten met voet omhoog doe ik ook heel netjes, alleen gisteren even niet vanwege een verjaardag. Als je iedereen ziet lopen en buiten ziet, dan wil je zelf ook. Natuurlijk weet ik dat het niet heel erg ten goede is van mijn been! Maar weten dat het niet goed is en iets heel graag willen zijn tegenstrijdige gevoelens. Ik zeg zelf ook: liever nu niets doen en straks alles weer dan nu alles en straks niets meer kunnen, maar het is moeilijk... Zeker omdat ik weinig pijn voel... (slikt tranen weg.)

Ik snap wat jullie bedoelen, maar het is heel lastig als je je niet ziek voelt en weinig/geen pijn voelt en toch niets kan/mag doen...
Ik heb een rolstoel, maar als je niemand hebt die je kan duwen en zelf voortbewegen moeilijker gaat dan met krukken...

Sanne ik begrijp goed hoe je je voelt, hoe moeilijk het is om hulp te vragen van een ander.  Het machteloze gevoel van niet ziek zijn en toch wel weer anders dan een ander, omdat je dingen niet kan.

maar doe toch alsjeblieft niet te veel luister goed naar de artsen, dan heb je toch een goede kans dat dit tijdelijk is? Kijken naar de kleine dingen om je heen haal daar het positieve uit dat maakt het allemaal wat lichter.

veel sterkte

Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2009 om 12:54
Vanaf vandaag geen medicijnen meer! Ben benieuwd hoe het gaat, maar als het gaat zoals de afgelopen dagen zal het wel goed gaan.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2009 om 13:45

IK KAN JE ER MOEILIJK RAAD IN GEVEN. HEB ZOIETS NOOIT BIJ DE HAND GEHAD EN DAN IS HET MAKKELIJK PRATEN OM TE ZEGGEN DAT JE GOED MOET LUISTEREN EN RUSTIG AAN TE DOEN. GELUKKIG MAG JE MAANDAG AL DE EERSTE KEER NAAR DE REVALIDATIE. BEN HEEL BENIEUWD HOE HET GAAT EN WAT ZE ZEGGEN. FIJN DAT HET OOK ZONDER MEDICIJNEN REDELIJK TE DOEN IS.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2082
Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2009 om 18:44
good luck,maandag,groetjes stridje
Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1551
Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2009 om 23:02

Meisje, meisje, toch , ik leef met je mee. Ik snap dat je op jouw leeftijd nog niet zoveel geduld hebt, maar het zal nu toch echt even moeten.

   

TONY
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2009 om 09:10
Veel succes vandaag op de revalidatie
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2009 om 14:27
HOE IS DE REVALIDATIE GEGAAN? VIEL HET MEE? VIEL HET TEGEN?
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2009 om 15:44

IK LOOP WEER ZELF!!!!!!!!!!!!!

Ben echt helemaal hoteldebotel! Het ging dus heel goed. En het komt ook helemaal goed, ik ga helemaal herstellen.

Ze heeft mijn beide voeten bekeken en gesjord en gedaan om te kijken hoeveel verschil er in de voeten zit. Dat beoordeelden ze in -, +, ++ en +++. - is geen verschil, + is een beetje verschil en +++ is veel verschil. Ik had alleen - en +, oftewel er zat in sommige dingen geen verschil en andere dingen weinig verschil. Denk aan buigen van de voet naar buiten, door mijn knieën en dus enkels buigen.

Daarna een paar oefeningen gedaan om die plekken met verschil soepel te maken.
Daarna zei ze ga maar op de stoel zitten, zet je voeten goed, ga maar staan en loop maar

Ik ben gaan staan en samen zijn we gaan `wiebelen', van links op rechts, daarna wiebelen op links en de rechtervoet een stukje naar voren, wiebelen op rechts en de linkervoet naar voren. Een beetje schoorvoetend naar voren dus. Toen dat goed ging mocht ik `gewoon' lopen en dat ging zowaar!! Wel nog wat tintelingen in mijn voet, maar geen pijn.

Die tintelingen horen erbij, is het protesteren van die spieren maar daar moet ik doorheen, even wiebelen en dan lopen. En nu loop ik dus, zowel zonder als met schoenen!!

Van tenen naar mijn hak wiebelen kan ik ook en zelfs alleen op rechts staan lukt ook.

Vanaf nu mag ik lopen wat ik kan, het liefs zonder krukken, maar ik mag 1 kruk gebruiken. Verder zoveel `gewoon' doen zodat de spieren weer gaan werken. Traplopen mag ook, maar ik focus me eerst op het lopen en in evenwicht staan.

Is wel even vreemd om na een maand weer zelf te lopen en dat dat zo makkelijk ging, even wroeten aan mijn voet en ik loop weer!

Zij waren ook zeer te spreken over hoe het ging en dat het eerste doel gehaald is: zelf lopen.

Een kwartier voor eindtijd liepen we dan ook weer naar de auto!

Nu heb ik alleen wat last van mijn kuit en als ik even zit en dan weer ga staan voel ik wat tintelingen, maar daar moet ik gewoon even doorheen en goed oefenen!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2009 om 16:07
Dat is groot nieuws, wat fijn, dat alles weer goed gaat komen en dat je weer mag en kan lopen!!!
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2009 om 16:12

..........inderdaad dit is GROOT nieuws 

 

groetjes geesje
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2009 om 18:42
Fijn nieuws,je zal wel wat spierpijn krijgen denk ik,maar het ergste is achter de rug,op naar volledig herstel.
Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5231
Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2009 om 19:02
ooh Sanne, dat is geweldig nieuws, vind het geweldig dat er verbetering is en we blijven duimen voor de verdere revalidatie
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2146
Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2009 om 19:06
Ik kan me voorstellen dat je erg opgelucht bent en eigenlijk een gat in de lucht wilt springen. Wacht daar nog even mee, anders ga je weer terug naar af. Gewoon rustig aan.
Groeten Jacqueline
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2009 om 19:22
Dat is groot nieuws, wat fijn, dat alles weer goed gaat komen en dat je weer mag en kan lopen!!!
Wat zal jij blij, geweest zijn met dit goede nieuws!
Groeten Creaans.

Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2009 om 19:31

Lieve Sanne, heerlijk nieuws. Ben blij dat het zo goed vooruit gaat.

Succes met verder revalideren, niet bij de pakken neerzitten als het eens een beetje minder gaat,

"moeder" Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2009 om 20:28
Dat is heel goed nieuws
Back to Top
Ticia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 03 Mei 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 495
Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2009 om 20:49

Zeker groot nieuws, en nu oefenen maar tot dat het weer beter gaat. En het is fijn dat het weer goed komt het kan zo anders aflopen helaas, Hopelijk loop je gauw weer hard op de loopband .

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 45678>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.407 seconden.
Lang Yarns