Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

fruit

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Hakelientje View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hakelientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: fruit
    Posted: 06 Augustus 2012 om 19:12
hallo,

Ik ben eigenlijk op zoek naar verschillende soorten klein fruit om te haken, maar ik vind zelf niet zo veel

kunnen jullie mij helpen??

alvast bedankt!!

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2012 om 19:18
tik es in bij google free crochet patterns fruit en dan eventueel op afbeeldingen en je komt op een heleboel blogs uit met free patterns

weet niet hoe jij zoekt, maar heb hele fruitschalen gevonden.
lydia wijsbroek
Back to Top
Jaline View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jaline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 11:24
moet je dat dan vertalen? want ik ben heel slecht in engels en wil wel zulke patronen... als jullie hem vertalen, kunnen jullie hem dan doorsturen?
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 11:30
wij zijn allemaal begonnen met vertaallijsten, bijvoobeeld die op charami.com, het lijkt allemaal zo moeilijk mar er staat vaak een steken opsomming die ervoor gebruikt zijn, en als je daar dan de vertaling achterzet, blijkt het ineens een stuk makkelijker te lezen.
cijfers blijven cijfers
lydia wijsbroek
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 11:58
@ Jaline,
ik heb gezien dat je 13 bent. Ik heb je een eenvoudig lijstje met vertaalde trefwoorden doorgestuurd.
Daar kun je alvast mee beginnen ;.))
Voor projecten zelf te vertalen ben je beter met een vertaalsite ;.))
Succes alvast
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 12:08
@Jaline

sorry meis had niet gezien dat je nog zo'n jongkie bent, als je ergens niet uitkomt vragen en je krijgt altijd antwoord en hulp.
lydia wijsbroek
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 19:20
heb je wat gestuurd Lien Wink
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Jaline View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jaline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 19:39
heey allemaal, dat is hartstikke lief van jullie! ik zal het onthouden als ik vragen heb. echt heel erg bedankt!!!EmbarrassedHeartLOL
Back to Top
Jaline View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jaline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 19:40
hebben jullie misschien meer eetpatronen? iemand heeft ook het kaas en melkpak haakpatroon, maar heeft het nog niet gegeven, heeft een van jullie dat misschien?
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 19:53
er komen een paar patroontjes uw kant op Jaline
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Jaline View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jaline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 20:00
Originally posted by linda1959 linda1959 wrote:

er komen een paar patroontjes uw kant op Jaline

dankje!!!
Back to Top
Jaline View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jaline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 20:01
trouwens, ik heb word 2003, voor als je nog wat wilt opsturen graag word 2003, op word 2007 kun je het ook opslaan als 2003 Wink
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 20:07
jaline, heb je voorraadkast aangevuld hoor, je kunt eten wat je wilt
lydia wijsbroek
Back to Top
Jaline View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jaline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 20:37
Originally posted by l.wijsbroek l.wijsbroek wrote:

jaline, heb je voorraadkast aangevuld hoor, je kunt eten wat je wilt

haha, zal m'n best doen. dit weekend familieweekend, dus tijd genoeg!
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 20:40
ja maar dan niet om te haken zeker, er is pizza, sushi, moet ook nog even wat zoets voor je zoeken als toetje. dat komt er nog aan hoor
lydia wijsbroek
Back to Top
Jaline View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jaline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 21:17
Originally posted by l.wijsbroek l.wijsbroek wrote:

ja maar dan niet om te haken zeker, er is pizza, sushi, moet ook nog even wat zoets voor je zoeken als toetje. dat komt er nog aan hoor

dank u! maar als u weer wat op word stuurt, heb word 2003...Embarrassed
maar op onze andere computer 2007, dus lukt wel lezen, alleen wat lastiger
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 21:34
jalin het zijn allemaal pdf'jes, die kun je gewoon met acrobat reader openen en lezen en dat is gratis te downloaden
lydia wijsbroek
Back to Top
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 21:37
Lien, ik heb je ook het een en ander qua snacks en ijs en snoep gestuurd. Heb verder alleen gezonde groentes. Maar daar heb je geen interesse in? Zowel, geef dan maar een gilletje.
Back to Top
Jaline View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jaline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 09:08
Smile
Originally posted by Boris Boris wrote:

Lien, ik heb je ook het een en ander qua snacks en ijs en snoep gestuurd. Heb verder alleen gezonde groentes. Maar daar heb je geen interesse in? Zowel, geef dan maar een gilletje.
als je daar mij mee bedoelt, ik heb intresse!! en anders heb ik ook wel intresse
Back to Top
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 09:55

Ja, ik bedoel jou, ik dacht dat je Lien heette, maar zal ik wel verkeerd gezien hebben gisteren in je profiel. Ik stuur je ook nog de groente door.Smile Eet smakelijk.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns