fruit |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Hakelientje ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 05 Augustus 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06 Augustus 2012 om 19:12 |
hallo,
Ik ben eigenlijk op zoek naar verschillende soorten klein fruit om te haken, maar ik vind zelf niet zo veel
kunnen jullie mij helpen??
alvast bedankt!!
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
tik es in bij google free crochet patterns fruit en dan eventueel op afbeeldingen en je komt op een heleboel blogs uit met free patterns
weet niet hoe jij zoekt, maar heb hele fruitschalen gevonden. |
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Jaline ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 12 Augustus 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 74 |
moet je dat dan vertalen? want ik ben heel slecht in engels en wil wel zulke patronen... als jullie hem vertalen, kunnen jullie hem dan doorsturen?
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
wij zijn allemaal begonnen met vertaallijsten, bijvoobeeld die op charami.com, het lijkt allemaal zo moeilijk mar er staat vaak een steken opsomming die ervoor gebruikt zijn, en als je daar dan de vertaling achterzet, blijkt het ineens een stuk makkelijker te lezen.
cijfers blijven cijfers |
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
@ Jaline,
ik heb gezien dat je 13 bent. Ik heb je een eenvoudig lijstje met vertaalde trefwoorden doorgestuurd. Daar kun je alvast mee beginnen ;.)) Voor projecten zelf te vertalen ben je beter met een vertaalsite ;.)) Succes alvast
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
@Jaline
sorry meis had niet gezien dat je nog zo'n jongkie bent, als je ergens niet uitkomt vragen en je krijgt altijd antwoord en hulp. |
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
heb je wat gestuurd Lien
![]() |
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
Jaline ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 12 Augustus 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 74 |
heey allemaal, dat is hartstikke lief van jullie! ik zal het onthouden als ik vragen heb. echt heel erg bedankt!!!
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
hebben jullie misschien meer eetpatronen? iemand heeft ook het kaas en melkpak haakpatroon, maar heeft het nog niet gegeven, heeft een van jullie dat misschien?
|
|
![]() |
|
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
er komen een paar patroontjes uw kant op Jaline
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
dankje!!!
|
|
![]() |
|
trouwens, ik heb word 2003, voor als je nog wat wilt opsturen graag word 2003, op word 2007 kun je het ook opslaan als 2003
![]() |
|
![]() |
|
jaline, heb je voorraadkast aangevuld hoor, je kunt eten wat je wilt
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
haha, zal m'n best doen. dit weekend familieweekend, dus tijd genoeg!
|
|
![]() |
|
ja maar dan niet om te haken zeker, er is pizza, sushi, moet ook nog even wat zoets voor je zoeken als toetje. dat komt er nog aan hoor
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
dank u! maar als u weer wat op word stuurt, heb word 2003... ![]() maar op onze andere computer 2007, dus lukt wel lezen, alleen wat lastiger
|
|
![]() |
|
jalin het zijn allemaal pdf'jes, die kun je gewoon met acrobat reader openen en lezen en dat is gratis te downloaden
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Boris ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Juni 2012 Locatie: home Status: Offline Points: 1060 |
Lien, ik heb je ook het een en ander qua snacks en ijs en snoep gestuurd. Heb verder alleen gezonde groentes. Maar daar heb je geen interesse in? Zowel, geef dan maar een gilletje.
|
|
![]() |
|
![]()
|
|
![]() |
|
Boris ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Juni 2012 Locatie: home Status: Offline Points: 1060 |
Ja, ik bedoel jou, ik dacht dat je Lien heette, maar zal ik wel verkeerd gezien hebben gisteren in je profiel. Ik stuur je ook nog de groente door.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |