Gehaakte ( Russische ) kerstman |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | ||
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik dacht gezien te hebben dat ergens staat wat die v-tjes betekenen, ik zou ook her en der de woorden apart knippen en plakken
Volgens mij is het afdrukken, laptop voor de neus en proberen - maar ik ben daar een te slechte haakster voor.
|
||
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik heb de tekst in Word vertaald ,
dan komen de plaatjes er niet tussen dat kun je later wel doen. Als je mij je email adres stuurt dan komt dat bestand naar jou toe zonder foto's want daar heb ik nu even geen tijd voor |
||
oant Sjen
|
||
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Wij hebben u een privé-bericht gestuurd. Nogmaals bedankt. Groeten Petra en René |
||
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Nou Bloem, DAT verdient een bloemetje, WAT een hulp van jou en de anderen zeg, wowwwe
|
||
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
||
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Zeg Bloem, heb jij een talenknobbel of hoor je eigenlijk Bloemaska of zo te heten?
|
||
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
||
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Nee Lidwina Ik Heb Word, en als je daar een tekst in wil vertalen is dat heel simpel. en zeker niet perfect, je klikt op controleren dan op vertalen, en dan heb je de keuze in welke taal je het wil hebben. |
||
oant Sjen
|
||
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
bedankt allemaal voor het meedenken.
Hopen dat het nu gaat lukken. super bedankt |
||
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
En dan is het alsnog aan te raden om het originele patroon en een haaktermen-vertaal site erbij te houden... Ben nu aan een projectje bezig dat ik oorspronkelijk in het spaans had, maar later van iemand vertaald heb gekregen. Nadat ik de benen 3x heb uitgehaald heb ik het spaanse patroon erbij gepakt en daar stonden dingen toch net iets anders in |
||
Meegosh
Newbie Lid sinds: 06 Augustus 2015 Locatie: Afferden Status: Offline Points: 34 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hij is wel erg mooi :)
|
||
faith
Groupie Lid sinds: 05 December 2015 Locatie: tilburg Status: Offline Points: 48 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
wat een mooie kerstman
|
||
Geniet van elke dag
|
||
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |