Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gekocht

 Reageer Reageer Pagina  123 8>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Gekocht
    Posted: 30 November 2011 om 15:55
Dit topic was weggezakt.

De BB met wit bontjasje en snoeperige laarsjes.

Kerstkaarten.

Klein doosje marsepein, oei 2 dec. naar dietiste.

Blauw gemeleerde Carina wol Wibra 3 bol.

Gevraagd voor SintKerstverjaardagMoederdagTrouwdag: een WII met Zelda The skyward sword.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 16:07
Jaaa, die BB heb ik ook! Precies dezelfde, ook met het witte jasje! Wat leuk!

En wat gaaf dat je toch de WII doet!

En die marsepein: je hebt helemaal gelijk. Wel van genieten!!!!!
Back to Top
Karina View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 28 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 425
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Karina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 16:23

poppetjes bij de action. Ga ik op een krans zetten.

Verder dino boek en dino beestjes voor een meisje van 7. Jongste had namelijk vandaag een kinderfeestje.

Vorige week ook Carina wol gehaald. (zo jammer dat ze mijn naam niet goed kunnen schrijven bij de Wibra )

groetjes Karina
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 16:30
Originally posted by Karina Karina wrote:

poppetjes bij de action. Ga ik op een krans zetten.


Verder dino boek en dino beestjes voor een meisje van 7. Jongste had namelijk vandaag een kinderfeestje.


Vorige week ook Carina wol gehaald. (zo jammer dat ze mijn naam niet goed kunnen schrijven bij de Wibra )



Ik zou protest indienen. Dit kan toch niet...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 16:42
Gewoon een stift meenemen en de tekst op de wikkels aanpassen. Mooie wol, hè met een enorme looplengte. Damesvest korte mouw 3 bollen. Ik dacht daar wel twee sjaals uit te halen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 16:44
en dames valt de wol carina van de wibra mee
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 17:28

Gekocht, Laarzen bij Scapino, dochter moest een nieuwe jas ( 20 kilo afvallen in 3 maanden ja dan is je oude jas niet meer warm.) en omdat er een actie was van het tweede artikel voor 1 euro heb ik maar laarzen gekocht.

Vanmiddag bij Intratuin mijn vrijwilligers cadeaubon ingeleverd en een zelfmaak kerstpakket gekocht, inhoud 3 sterren een piepschuim bol , mos en versiersels.

 

Onderweg naar huis belde mijn man en kon ik de I PAD 2 ophalen, ben vanavond dus even druk met uitvogelen hoe het allemaal werkt.

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 19:11
Uhmmmmmm........niets
Ik haak nooit af!

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 19:24

gekocht:

laarzen met gebreide bovenkant (maatje 33 op de kinderafdeling voor 35 euro)

ben echt blij heb nog nooit zulke goedkope laarzen gekocht

bic stiften voor in de schoen van de kindjes

knutselpapier voor de suprise die we moeten maken

Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 21:28

[Gevraagd voor SintKerstverjaardagMoederdagTrouwdag: een WII met Zelda The skyward sword.[/QUOTE]

Ha, ha, ik heb mezelf alvast verwend door het spel Zelda The Skyward Sword te kopen. Afgelopen weekend besteld en gistermorgen ontvangen.

Ik heb het spel Zelda Twilight Princess bijna uitgespeeld en het plan is om in de kerstvakantie weer eens tijd te nemen om heerlijk in het wereldje van Zelda te vertoeven.

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 21:33
Het boekje: Beren breien en haken van Rina Stoffers. Afgelopen weekend heb ik op een boekenbeurs een boekje gekocht met borduurpatronen voor de kerst, een boekje met allemaal gebreide beren van Claire Garland en een boekje met accessoires ( sjaalachtige dingen met mouwen, boa's en zo)
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 21:49
In de wereld van Skyward Sword verkeren we nu al een week of twee. Een zieke man in huis die te goed is om op bed te liggen maar te ziek om veel andere dingen te doen zorgt voor heel veel Zelda plezier. Gelukkig voor alledrie. Manuel vind het geweldig om te kijken, ik zelf kijk ook vaak zijdelings mee en Marco geniet natuurlijk van het gamen.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 21:53

Originally posted by Koningsdochter Koningsdochter wrote:

In de wereld van Skyward Sword verkeren we nu al een week of twee. Een zieke man in huis die te goed is om op bed te liggen maar te ziek om veel andere dingen te doen zorgt voor heel veel Zelda plezier. Gelukkig voor alledrie. Manuel vind het geweldig om te kijken, ik zelf kijk ook vaak zijdelings mee en Marco geniet natuurlijk van het gamen.

 

 

BTW, als het goed is, valt het boekje 'gelukspoppetjes haken' binnenkort op de deurmat. Ook gekocht om mezelf te verwennen.

Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 307
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 22:02
oei oei oei is het de bedoeling om alles op te schrijven van wat we gekocht hebben ? Dat wist ik helemaal niet en ik ben het, eerlijk gezegd, al weer vergeten.  Maar wat ik wel weet is, dat ik heel veel gekocht heb  Maar dat wil wel zeggen dat ik bijna helemaal klaar ben met de kerstcadeautjes  en dat scheelt toch ook.  Zo moet ik op het laatste nippertje niet nog alle cadeautjes gaan kopen.  Dat scheelt ook veel stress.
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 22:04
Carina is zacht en een beetje pluizig, lekker warm, denk ik, maar ik ben een beetje aan het uitvinden wat een mooie steek voor een das is, of dat ik ga haken ermee.

Onze zoon had alle Nintendo's, dus ik heb heel veel Zelda's gezien, mijn favoriet was Occarino of Time en dat latere spel met ook een paard en een sneeuwwereld enzo.

Maar ik had altijd gezegd dat ik niet op een stoel wilde zitten met zo'n moeilijk knopjesding (joystick), ik wilde zelf lopen en vechten, nou dat kon al bij het vorige spel, maar dat scheen tegen te vallen en dit schijnt geweldig te zijn.

Overigens is de pop 33 cm en geen 25, zoals in de folder staat.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2011 om 08:55
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:


Overigens is de pop 33 cm en geen 25, zoals in de folder staat.


Gelukkig maar. Ik had d'r in de folder gezien, maar 25 centimeter wordt me echt te priegelig om voor te naaien. Toch maar even gekeken, want kon op internet nergens een BB vinden van 25 centimeter. We dachten al even aan namaak. Tot ik op de doos keek: 32 cm/13 inch.

Heb d'r gelijk meegenomen!

Verder heb ik niets gekocht. Goed he?
Back to Top
Lmarina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 243
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lmarina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2011 om 10:17
@Ieke, je pop is een schatje zag ik net op je WWW. Julia is een leuke naam hoor (zo heet m'n oudste) maar misschien pas Noa of Eva er beter bij... maar namen zijn erg aan persoonljike smaak gebonden vind ik. 
Groetjes Lmarina
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2011 om 10:30
Wat vinden jullie van Noortje, of Saartje, of Floortje, of Elsje?

Ik vind het zo moeilijk.

Bij de grote BB's had ik meteen een naam, maar nu vind het echt moeilijk.

Overigens hebben m'n zusjes Alice gekozen en was ik van plan om mijn eerste hond Isa te noemen. Ach... Kan altijd nog, toch?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2011 om 12:56
Charlotte, Sabine, Fleur, Bonnie.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2011 om 13:09
Boodschappen, piepkleine kerstballetjes, raamtape, batterijen voor m´n camera.
Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 8>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.828 seconden.
Lang Yarns