Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gekocht

 Reageer Reageer Pagina  <1234 8>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2011 om 13:33

saar en floor vind ik leuk

ik hou niet van tje in een naam

euh Roos zo heet de pop van mijn jongste annabel heet de pop van de oudste

bella jasmijn sofie anna juul pien nina anja

tja er zijn zoveel namen ik kan nog wel even doorgaan

Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2011 om 20:33
Ik heb de afgelopen tijd (te) veel gekocht, vooral Sinterklaascadeautjes voor onze vier kinderen, mijn man en mijzelf. En vorige week hebben we een nieuwe laptop aangeschaft, alvast een cadeau voor mijn verjaardag van volgende week. De oude computer was bijn 10 jaar en was heel erg langzaam en kon niet draadloos internetten, nu kan ik heerlijk op de bank zitten met de laptop op schoot. Nu nog sparen voor de Ipad2 die mij helemaal te gek lijkt.
Groet,

Yobsje
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2011 om 21:59

wij hebben trouwens gisteren de foto;s opgehaald die we hebben laten maken bij Appie hein

echt prachtig dat was mijn en mijn mans verjaardagscadeau hij is 15-11 jarig en ik 30-11

Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 14 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2011 om 22:09
Natuuuuurlijk sinterklaascadeautjes,

en verder vandaag nog extra voedingsmiddelen voor voedselpakketten voor mensen in Tsjernobyl. Ik ben dankbaar dat ik vanuit mijn rijkdom zo op een praktische manier iets voor een ander kan betekenen!
Blessed to be a blessing
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 06:27
Ik moet vandaag inpakpapier kopen. Heb nog heel wat in te pakken.
En ga boodschappen doen.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 08:01
3 pakken ontbijtdrink,
2 zakken snoep (morgen baby bewonderen met heel veel kleine kinderen)
1 zak soepbolletjes (zo lekker om weg te snoepen)

Al heel lang geen hobbymateriaal gekocht:D
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 08:54

Jippie, eindelijk een nieuwe jas gevonden.

Knutselspullen voor de kleinkinderen, die komen volgende week zaterdag de hele dag en als het slecht weer is moet je toch iets.

www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 09:48
Net de laatste cadeautjes gekocht voor mijn man die morgen jarig is.


De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2011 om 16:59
Ik heb geprobeerd met de nadruk op geprobeerd Zelda te spelen. Het duurde uren en vele blauwe plekken voor Link, die ik Ziggy heb genoemd, om uit zijn kamer te geraken en wat rond te lopen. Ik heb leren springen, maar hij springt net de andere kant uit dan ik wil, dus ergens op en meteen weer af, terwijl ik hogerop wil.

IK heb me suf gelachen, ik ga hier 25 jaar over doen. Maar dat was ook de bedoeling.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2011 om 17:06

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik heb geprobeerd met de nadruk op geprobeerd Zelda te spelen. Het duurde uren en vele blauwe plekken voor Link, die ik Ziggy heb genoemd, om uit zijn kamer te geraken en wat rond te lopen. Ik heb leren springen, maar hij springt net de andere kant uit dan ik wil, dus ergens op en meteen weer af, terwijl ik hogerop wil.

IK heb me suf gelachen, ik ga hier 25 jaar over doen. Maar dat was ook de bedoeling.

Hahahahahahahahaha, ik zie het al voor me.

Zelda is zooooo leuk....!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2011 om 17:28
Dar vond ik ook toen ik nog aan de kant zat om kaart te lezen en te coachen. Dan begreep ik niet hoe ze zo dom over iets heen konden springen in plaats van erop. Nu begrijp ik dat een stuk beter, ik zat na een uur spelen te gapen of het bedtijd was.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2011 om 08:32
Oh, Zelda dat willen ze hier ook nog en als ik het zo lees
is het erg leuk! wie weet voor kerst.

maar ik heb voor mezelf het boekje mini hondjes en katjes
haken gekocht en het kussen/tas haak pakket vd hema.
groetjes miranda
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2011 om 09:23
Ja zo'n Zelda spel is uren en dagen plezier, er is zo veel te doen en te ontdekken. Mijn zoon had ze allemaal.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2011 om 13:13

@ Magtelt: leuk dat je Zelda hebt! Als je eens tips nodig hebt: mailen hoor. Marco is altijd bereid tot uitgebreid antwoorden. Niet dat hij alles zelf ontdekt heeft hoor. Hij zoekt als hij echt niet verder komt ook gewoon op internet op hoe het nu precies moet. Maar het was wel leuk dat hij de tijd had. Nu kon hij uitgebreider zelf zoeken en kijken hoe het moest. Hij heeft weinig opgezocht deze keer. Hij is bijna klaar met het spel. Maar we zijn weer aan het werk. Het gewone leven is weer begonnen. Dus het spel ligt nu ook wat meer in de kast. Al is het wel goed om weer lekker in het gewone ritme te zitten. En prettig om je weer een heel stuk beter te voelen.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2011 om 13:16
Ik heb gisteren online 4m zwart elastisch biaisband besteld, en 2m wit biaisband met rode kersjes.

Verder heb ik me ingehouden. Ik heb nog helemaal niets gekocht sinds, nou al wel dik 2 weken...

Want Saartje, zoals de kleine dame heet, heb ik gekregen van m'n moeder:D
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2011 om 13:45
2 vitrinekastjes op marktplaats, 1 voor mezelf en 1 voor de spullen van m'n dochter (heb na 16 jaar eindelijk het lef gehad haar spullen uit te zoeken en te sorteren, alles was met de verhuizing in dozen gegaan, heb zitten lachen en huilen), maar dat heb je toch in deze maand
lydia wijsbroek
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2011 om 14:13
Addi click breinaaldenset, wat haaknaalden, rode en ecru wol voor de sokken van dropsdesign en nog wat bolletjes sokkenwol
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2011 om 14:42
Haaknaalden bij de Zeeman.

7&8 mm; 10&12mm... Die had ik nog niet (okee, 7&8 wel, maargoed)...

En m'n zusje!! heeft 2 bolletjes soft meegenomen. Ik niet!
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2011 om 13:31
Vandaag weer gevallen voor 2 lapjes stof...

Eentje van 80 cm, die ik meekreeg voor 50cm. Scheelt toch altijd weer ;) Was het laatste stukje van de rol (tip!). Wil er een haaknaaldenhoesje van maken. Had daar al stof voor, maar die was het voor mijn gevoel net niet...

En nog een coupon van 2 meter. Voor 5 euro! Is een beetje verkleurd. Maar dat beetje valt best mee...

En nu ga ik geen stof meer kopen... Moeilijk...

En geen wol: ook moeilijk

En niet te veel kleren: ook moeilijk...

Maar wel fijn voor mijn bankrekening. Rijdt ik aan het eind van het jaar mooi in een eigen autootje ;)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2011 om 16:34
Gisteren een sokkenbreiboekje, twee bollen katoen in herfsttinten en lekkere gebreide pantoffels. En twee pakketjes om een soort slinger van te maken bij Action, met vilt en touwtjes en pailletjes enzo.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 8>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.750 seconden.
Lang Yarns