Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gekocht

 Reageer Reageer Pagina  <12345 8>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2011 om 17:34
zakje wiebel oogjes voor een euro bij de wibra allerlei verschillende vormen en maten wat breinaalden en zowaar eens geen wol of katoen meegenomen bij wibra of zeeman.
Anne-Marie
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2011 om 17:53

Ik heb deze dame vanmiddag geadopteerd bij de Kringloop!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2011 om 20:30
Wat een schatje, heerlijk dat ze slaapt, dan heb je er geen omkijken naar.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2011 om 20:35
wat een mooie baby jips
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2011 om 23:25

Knappe meid hoor!!!  wat een lief gezichtje heeft ze

Ik heb vandaag wol gekocht

En een heel groot pak toffiefee voor Anthony.......hihi en misschien wel het meest voor mij

En wat boodschappen heb ik ook nog gekocht

Ik haak nooit af!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 18:16
Ik kon het niet laten, ik had te kleine gebreide pantoffels bij Wibra gekocht (en passende) en bij het ruilen zag ik bianca gemeleerde wol in paars en lila, precies 4 bol van hetzelfde bad.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 19:12
Ooh dat is een hele mooie Magtelt.

Ik heb mezelf een paar cognac laarzen aangeschaft. Die van vorignjaar
passen niet meer. Lang leve de uitverkoop!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 19:13

Uhhmmmmm......wat heb ik nou ook al weer gekocht vandaag?????

Oh ja....weet het al weer......een wensballon voor Anthony....leg hem onder de kerstboom en kan ie hem met oud en nieuw oplaten en z'n wens doen. Hahahah de wensballon is natuurlijk niet zo spectaculair als z'n vuurwerk, maar ik weet wel dat ie er blij mee zal zijn. Ook heb ik een paar polswarmers gekocht, een lekker luchtje en WOL......huhhhhh....wol.....wat moet ik daar nu mee hé? hahahah

Ik haak nooit af!

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 19:16
Een heel klein kerstboompje. Dit jaar hebben we niet zoveel zin om de grote boom op te zetten 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2011 om 10:19
Originally posted by Marileen Marileen wrote:

Uhhmmmmm......wat heb ik nou ook al weer gekocht vandaag?????


Oh ja....weet het al weer......een wensballon voor Anthony....leg hem onder de kerstboom en kan ie hem met oud en nieuw oplaten en z'n wens doen. Hahahah de wensballon is natuurlijk niet zo spectaculair als z'n vuurwerk, maar ik weet wel dat ie er blij mee zal zijn. Ook heb ik een paar polswarmers gekocht, een lekker luchtje en WOL......huhhhhh....wol.....wat moet ik daar nu mee hé? hahahah



Wat je met die wol kunt doen? Polswarmers breien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2011 om 10:28
Whaha...

Vanochtend niets gekocht, maar wel wat besteld. Nieuwe antivirus software voor de flaptop. Verdorie, wat is dat duur... Maarja, wel nodig. Vanavond paps maar eens om sponsoring vragen (heeft hij vorig jaar ook gedaan)...
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2011 om 10:32
weer eens bij zeeman geweest en natuurlijk met een tas wol naar buiten. even bij de wolwinkel nieuwe steken markeringen gehaald ze verdwijnen steeds kon het nartuurlijk weer niet laten even bij de patronen boekjes geken en met drie nieuwe thuisgekomen had nog niet genoeg HaHaHa Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2011 om 10:54
O jee, en nu is er een aankondiging van 50 % korting bij Zeeman. Of was die er al toen jij er was? Als de markeringen verdwijnen kun je ook lusjes maken van dunnere wol in een afstekende kleur.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2011 om 11:11
Ik gebruik altijd een beetje uitgebogen paperclips in mijn haakwerk. Weet niet of dat voor breien ook werkt, maar met haken wil het goed (en paperclips zijn ook niet zo duur, zeker op kantoor niet ;)))
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2011 om 13:27
Of kleine veiligheidsspeldjes. Werkt ook goed. Weet niet of ze als stekenmarkeringen bij breiwerk werken. Maar bij het haken in ieder geval wel.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2011 om 16:35
Beha ringetjes (na het slopen van een oude) en ringetjes van de elektrische tandenborstel werken ook. Maar dunne lusjes, kun je makkelijk losknippen als ze vast komen te zitten en die zitten ook helemaal niet in de weg.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2011 om 00:01

Vandaag ontvangen: 75 vogels, bijen en vlinders (om te haken en te breien)

De patroontjes uit dit boek zwerven her en der wel op het internet en op dit forum, maar ik vind het plezierig om zelf ook het één en ander aan naslagwerk te bezitten.

Wat een superleuk boek is dit, zeg.

Ik heb zo langzamerhand al een heel arsenaal aan haak- en breiboekjes.

Nu maar even stoppen met kopen.

 

Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2011 om 10:24
gisteren weer eens een nieuw haak/breiboekje laten komen staan weer leuke dingen in Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2011 om 10:32

via marktplaats het boekje± versier jezelf met kralen.

ik ben sinds kort met kralen begonnen.

ik heb al een armband klaar en de tweede bijna.

ik zal ze binnenkort laten zien.

 

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2011 om 11:04
Bij de BB Wolhal 2 x 2 bollen sokkenwol voor een jarige vriendin en drie stel breinaalden van 60 cm voor hebberige ikke. 3,5 , 4 en 4,5
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345 8>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns