Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gekocht

 Reageer Reageer Pagina  <1 5678>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 14 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2012 om 14:31
Ik heb vandaag tochtstrips gekocht! Nu het héél koud is buiten vond ik het wel tijd worden voor minimale windstromen in mijn kamer... 
Blessed to be a blessing
Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2012 om 14:33
Een plastic boodschappen tasje/mandje bij de Action voor 72 cent. Daar doe ik nu het haakwerk in waar ik mee bezig ben.


De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
Jolanda43 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 09 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda43 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2012 om 14:59

Heb de 2 haakboekjes van de kruidvat gekocht. 2 pakjes garen van de aldi en bij de action ook nog 12 bollen lisa garen. en mijn schoonmoeder haalt straks nog ff 4 opbergbakken op bij de blokker. zijn normaal 6,99 maar nu 2,99 omdat de blokker verbouwd is en de opening deze week is.

 

Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 10:03

8 Bollen Katia Mississippi3 in verschillende vrolijke kleuren, daar wil ik rokjes en poncho's voor mijn twee dametjes van maken. En bij de Hema 2 hele mooie meisjesdekbedovertrekken, 1 peuterovertrek en een éénpersoonsovertrek allebei voor 5 euro per stuk. Ik weet nog niet of ze voor de bedjes ga gebruiken of dat ik de stof voor het naaien ga gebruiken.
Verder nog wat extra wanten, een muts en warme trui.

Groet,

Yobsje
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 10:40
Nog niks gekocht vandaag....... Vanmiddag gaat Anthony boodschappen doen voor mij en ik ga vragen of ie heel aub naar het Kruidvat wil voor mij om die boekjes.
Hahahahah volgens mij gaat ie zeggen: Huhhhh.....eeen vent van 24 jaar om haakboekjes en vrouwengezichtscreme ?????
Maar denk wel dat ie het doet hoor......ik schrijf het gewoon op een briefje, en dat moet ie dan maar aan een medewerkster geven, zodat die het kan pakken
Ik haak nooit af!

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 12:02
vraag of hij er voor mij ook van  elk 1 meeneemt Marileentje, ik kan er hier niet aankomen...en ik heb zojuist de boodschappen in huis gehaald, met mn sjofeur, mn hubby, en een erwtensoeppakket gekocht oa.., de hamschijf staat al sinds gisteravond op en valt bijna uit elkaar, 2n8 de erwten en de groenten erin en 't hele weekend erwtensoep eten...omdat het schaatsen is op tv....buiten ook ja maar da's me te koud en te gevaarlijk...laat Anthony maar zeggen dat het voor een oude, grijze  tante is ;-))))
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 12:13
Ja, dat doe ik Marlene.....en dan stuur ik ze op naar jou 
Ik haak nooit af!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 12:38
Ik knip de advertenties altijd uit, dan kan ik ze aan de verkoopsters laten zien, zo van: dát wil ik hebben. Soms sta ik met een heel aantal knipsels in de hand. Als ik het ding gevonden heb, verscheur ik het plaatje en gooi het in de boodschappentas. Die plaatjes zijn ook handig om mee te geven aan niet-begrijpende mannen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 12:38
Ik heb 4 Hemaboeken van marktplaats gekocht en ik dacht dat ik nu compleet bven, maar ik zag er al weer een paar die ik nog niet heb.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 13:20
ik hoop zó dat het 'm lukt Marileentje, dan ga IK vant wiekent het rooieborstje afmaken ;-)))) (niet voor wat hoort wat hoor maar ze is al half klaar/nog wat afwerken, snaveltje er op, hoewel sommige mensen er géén roodborst inzien maar dat mag de pret niet drukken, voor ONS issie het wél, ja toch!!!! En anders noemen we die vogeltjes voortaan Robèrtjes, lijkt er ook op!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 19:24
Ooooooohhh wat leuk hahahah de Robèrtjes ....lijkt erop ja hahaha 
En of ze nou op een roodborstje lijken of niet.....voor ons zijn het gewoon roodborstjes
Maar doe op je gemak joh.....niet je een ongeluk zitten haken in het weekend.....komt wel goed.
Anthony moest wel lachen, toen ik zei dat het voor een oude grijze tante is.......hij zei......oh dat is die lieve mevrouw van Kika toch?
Ik stuur de boekjes morgen op
Nou  .....je hebt pm
Ik haak nooit af!

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 20:24
nouja Anthony, wat een lieve opmerking...daar gaak van blozen...staat wel goed bij m'n grijze haar en geeft me meteen weer wat kleur want deze dagen lijk ik wel een vaatdoek...kheb de rouge maar eens voor de dag gehaald...nog een thuistaaltje of eigenlijk een spreuk: ''ze bloost gelijk een roosje maar ze haalt het uit een doosje'' ;-00
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 22:37
Hahahah das een goeie!!! Die moet ik onthouden.....past ook wel bij mij. Ik zie er ook niet uit, en haal m'n b;osjes ook uit het doosje hahahah 
Ik haak nooit af!

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2012 om 07:28
Ik zou geen wol kopen, maar ik kom tekort .
Ik mag van mezelf 2 bolletjes kopen.
Ik heb er afgelopen week 3 gekregen Omdat ik iets gemaakt had.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2012 om 08:16
Nou vooruit dan maar Chantal.....je krijgt voor deze keer toestemming om de 2 bolletjes die je tekort komt, te kopen. VOOR DEZE ENE KEER DAN HÈ .......
Wol krijgen mag wel .
Hahahaha is maar een grapje hoor Chantallekuhhhhhh
Ik haak nooit af!

Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 774
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2012 om 14:39

Gisteren heb ik een rondbreinaald nr. 10 gekocht bij de Zeeman. Wat breit dat fijn zeg!
Ik ga alle andere nummers ook kopen, ik vind het veel fijner dan gewone breinaalden. En het kost toch bijna niets.
Mijn oude breinaalden zijn al een jaar of 20 oud, dus ik heb ze wel afgeschreven (ook al hebben ze 19 jaar ongebruikt op zolder gelegen).

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2012 om 15:13
Ja dat gaat echt heel goed hè met die naalden. Ik heb ze ook, en vind het veel beter gaan dan met andere naalden.....hahahah kom ik altijd mee in de knoop 
Ik haak nooit af!

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2012 om 15:27
Gewoon kopen !

Tja ik kom niet van mijn resten af als ik toch steeds moet bij kopen :)
Nou ja komt wel goed :)
En een kikker zonder armen gaat niet hè.
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2012 om 17:30
nee dat zou geen zicht zijn
ik koop ook geen nieuwe wol hoor voor nieuwe projecten
alleen als ik iets te kort kom
tot nu komt het allemaal wel inorde we houden vol

alleen heb ik bij drops een mooi vestje gezien voor de
lente in hun nieuwe collectie en dat bijt wel een beetje in
mijn been
maar eerst de restjes wol en mijn stock opwerken en dan mag
ik mss wel iets bij kopen of ik moet de wol nemen uit mijn
stock en dan in een kleur werken
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2012 om 23:10
Ja....dat kun je ook heel goed doen Ladyken 
Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 5678>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.482 seconden.
Lang Yarns