Het is niet makkelijk.... |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Tess
Duizendpoot Lid sinds: 30 Maart 2006 Status: Offline Points: 227 |
Posted: 24 Augustus 2007 om 23:06 |
Gheheheheehe yup de giraffen zijn een ontwerpje van mezelf..ze heten Gideon en Giselle *Tess trots* @L33ntje: Ja hoor ze zijn er in maat 2,5 tot en met maat 6. Dus oplopend per halve maat. Nu 12 naalden in maat 2.5,3 en 3,5 besteld en van de rest van de naalden voorlopig 6 stuks per maat. Ik begrijp echt niet dat de hobby en brei winkels en websites ze niet verkopen want het is echt een uitvinding. Als jullie het leuk vinden wil ik best nog wat laten zien wat ik de afgelopen tijd heb ontworpen ? Ik zal ze in een foto album plaatsen bij creaties....
|
|
Liefs Tess
|
|
Jenlon
Hobbyguru Lid sinds: 02 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1080 |
Posted: 25 Augustus 2007 om 08:00 |
Ik vind je ontwerpen ook prachtig maar de girafjes zijn ook inderdaad mijn favoriet. Ze hebben wel wat weg van de girafjes van Leendert Jan Vis van de kaartjes. |
|
Groetjes,
Ilona. |
|
Jenlon
Hobbyguru Lid sinds: 02 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1080 |
Posted: 27 Augustus 2007 om 23:45 |
Is dit dezelfde haaknaald als die jij wilt aanbieden? Als dat zo is dan heb je nu alvast je eerste concurrent . http://craft4you.nl/shop/product_info.php?cPath=53&produ cts_id=44 Ik hoop dat het je gaat lukken met je winkeltje. Succes. |
|
Groetjes,
Ilona. |
|
The Anny
Duizendpoot Lid sinds: 22 Mei 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 179 |
Posted: 28 Augustus 2007 om 08:54 |
Veel succes met je winkeltje... Ik ben ook geïnteresseerd in die ergonomische haaknaalden....
Groetjes The Anny |
|
|
|
Tess
Posted: 28 Augustus 2007 om 09:59 |
Klopt dat is inderdaad dezelfde. Er zullen best meer mensen komen die ze gaan aanbieden want ik vind ze echt geweldig ! |
|
Liefs Tess
|
|
L33ntje
Hobbyguru Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2043 |
Posted: 28 Augustus 2007 om 12:20 |
Maar WIJ bestellen natuurlijk bij jouw. toch ?
Vanaf wanneer ga je leveren ? |
|
A clean house is a sign of a wasted life
|
|
Tess
Posted: 28 Augustus 2007 om 13:18 |
Uiteraard Waarschijnlijk openen we per 1 oktober. Dat is wel de bedoeling, het is even wachten op labeltjes, ik wil namelijk een labeltje op de beestjes naaien. En in de tussentijd kan ik nog even lekker doorhaken en wachten op mijn boeken en de rest !
|
|
Liefs Tess
|
|
Jenlon
Posted: 28 Augustus 2007 om 13:22 |
Spannend hoor! Succes |
|
Groetjes,
Ilona. |
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |