voelen jullie dat ook |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
bloem ik zit hier dus al bijna 10 volle minuten met papier en potlood uit te rekenen en te bedenken van hoe die cryptische omschrijving te ontcijferen. Zomertijd is dat 1 uur niet leven of 1 uur dubbel leven?
Want dat is dus mijn eerste probleem al. |
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij het begin van zomertijd raak je een uur kwijt, maar dat krijg je aan het eind weer terug.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
dus 2 uur wordt ineens 3 uur.
Als bloem altijd om 23 uur gaat slapen dan kruipt ze in april dus (als ge het terug omzet naar nu) om 22 uur in bed. Maar als ze dan om 6 uur weer wakker wordt blijft dat toch hetzelfde, want dan is het zogezegd nog maar 5 uur. Volgens mij verliezen we veel meer uren. Gelukkig leef ik naar mijn innerlijke klok en heb ik daar dus geen last van dan. |
|
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
omdat ik toch vroeg wakker ben wil ik er ook wel uit.
maar ja wat moet je om 6 uur in de morgen. maar als die zelfde tijd ineen 7 uur is stap ik er gemakkelijker uit. want dat leeft het meer om je heen. en avonds kruip ik om 23.00 in bed terwijl het nog maar 22.00 is.heeeeeeeetlijk ik ben een ochtend MENS |
|
oant Sjen
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
ik denk dat ik het snap (na een discussie hier)
ge gaat slapen met de klok op 23 uur en ge staat op met uw innerlijke 6 uur en ge ziet dan op de klok dat het al 7 uur is. Bij mij gaat dat niet zo vlot hoor want ik ga slapen met mijn innerlijke uur en dat gaat dus een nog later klokuur zijn. |
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn innerlijke klok is al jaren van slag. Soms wordt ik fris en uitgeslapen wakker en dan is het 1.30 in de nacht. Later gaat de wekker en dan zou ik nog uren willen slapen.
Ik ga in het begin van zomer- en wintertijd af op het klokje van mijn honger. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
omajan
Hobbyguru Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bep wat jij beschrijft voel ik precies zo aan, zie van alles in huis wat me niet aan staat, waar ik iets aan wil doen maar er maar niet toe kan komen.
Vooral het opruimen van kasten en het teveel aan spullen. Probeer nu een paar keer per week een aantal kastplanken op te ruimen dat blijft voor mij dan wat overzichtelijker en geeft toch enigszins voldoening. |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
Wat ook helpt is een paar dagen naar de zee gaan en daar in de mist gaan zitten dan is alles ineens 'zogezegd' klaar als je terug bent. En het gevoel is helemaal weg nu.
|
|
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |