nieuwe rage |
Reageer | Pagina <1 789 |
Autheur | |
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
OP you tube heb ik 2 hele leuke kanalen gevonden waar ze in het Nederlands uitleg geven en voordoen. Nina is een super leuke tante van 10 die mooie dingen maakt maar in haar enthousiaste wat snel is. Eveline Maureen legt rustig en geduldig uit en maakt ook de meest mooie dingen. Beiden zowel armbandjes als andere dingen. Klik hieronder op de naam en dan kom je bij die patronen.
Eveline Nina (voor gevorderden is de Nijlpaard een echte aanrader!!) Ik ga nu zelf de oranje leeuw proberen te maken ;) Wish me luck |
|
labeldoekje
Hobbywonder Lid sinds: 18 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 728 |
Post Options
Thanks(0)
|
Prideke, die ene site (ned.) had ik ook al gevonden. De andere niet daar ga ik dan ook eens mee aan de slag.
Succes met je leeuw met manen. Ik had iets vergeten, toen was mijn leeuwtje kaal. Er zitten dan zoveel manen dat je het haast niet meer kan zien. Ga nog een keer voor de tweede poging. |
|
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
|
|
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind die eveline eenhele fijne uitleg geven
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Plus heeft nu ook de looms plus elastiekjes liggen voor € 6,99 en in de Xenosfolder staan ze voor € 4,99, en daar staan ook weer de potjes met handwerkspul en haakpakketjes in.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
En bij xenos zitten er ook bedeltjes bij.Ik ontvang morgen mijn monsterlooms
|
|
Reageer | Pagina <1 789 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |