Waar verbergen jullie je haak of breinaalden? |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb pas een heel leuk hoesje voor mijn mobiel gekregen, maar het is nogal opzichtig, bling, bling.
Ook is mijn telefoon een stuk kleiner, dus gebruik het nu om mijn haaknaalden in op te bergen.
|
|
Jo Bateau
Duizendpoot Lid sinds: 09 Maart 2013 Status: Offline Points: 212 |
Post Options
Thanks(0)
|
Groeten Jo
|
|
Jo Bateau
Duizendpoot Lid sinds: 09 Maart 2013 Status: Offline Points: 212 |
Post Options
Thanks(0)
|
even je pad omdraaien
|
|
Groeten Jo
|
|
Esther12
Duizendpoot Lid sinds: 14 September 2012 Locatie: Voorne-Putten Status: Offline Points: 337 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh grappig Jo, die heb ik ook gehad. Kan ze helaas na onze verhuizing 8 jaar geleden niet meer vinden. Dus weer helemaal opnieuw begonnen met haak- en breinaalden sparen.
|
|
Rita.1
Newbie Lid sinds: 04 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 22 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb een pennen koker , de alleen voor pennen bestemd is, en die zit dan ook helemaal vol.
Mijn haaknaalden zitten in een doosje waar ze precies in passen. en mijn wol zit in een mand , die mijn schoonochter gemaakt heeft met daar op allemaal foto,s van de kleinkinderen en van mij . |
|
Rita.1
Newbie Lid sinds: 04 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 22 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik wens een ieder nog een fijne zondagmiddag/avond. Nu ga ik even verder aan mijn trui breien. groetjes Rita
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |