Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vraag voor iedereen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
berbeertje View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer berbeertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Vraag voor iedereen
    Posted: 10 Juli 2013 om 13:16
Hoi!

Ik ben Berber en ik ben op dit forum terecht gekomen door het onderzoek waar ik nu mee bezig ben. Ik studeer Industrieel Ontwerpen en voor mijn vrije opdracht doe ik onderzoek naar breien en haken. Als een van de eerste dingen moet ik meer over de doelgroep van het breien en haken te weten komen. Daarom heb ik een paar vragen. Zouden jullie deze misschien willen beantwoorden? Alvast heel erg bedankt!

1. Kun je wat vertellen over de doelgroep die hier komt? Weet je wat voor soort mensen hier komen? Denk hierbij aan: man/vrouw, leeftijd, type.
2. Waarvoor ben jij voornamelijk op het forum te vinden? Denk hierbij aan: patronen, ideëen, vragen.
3. Loop je tegen bepaalde problemen aan als je gaat breien of haken? Denk bijvoorbeeld aan opbergmogelijkheden of iets waar je last van hebt tijdens het bezig zijn.
4. Wat maak je zoal? En ben je van plan om ook andere dingen te gaan proberen?
5. Volg je de trends ook of blijf je vooral bij hetzelfde?
6. Heb je misschien nog idee wat je mist in de wereld van het breien of haken? Misschien heb je nog wel een ander idee of een suggestie, die hoor ik graag!

Heel erg bedankt alvast!
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2013 om 13:35
mijn mening :
1) dit forum wordt bezocht en bekeken, door alle leeftijden, van tieners tot ouderen. voornamelijk dames.
alle inkomenscategorieën