Wat eet jij vanavond? |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kippensoep met brood en huzarensalade
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat klinkt goed, dankjewel voor de tips!
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tuinbonen, komkommer ,aardappelen een varkenslapje voor mijn man en een vegetarische schnitsel voor mij
|
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Vis (gemarineerd in yoghurt en kruiden, erg lekker!), spinazie, doperwten en aardappeltjes.
|
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
aardappelen , sperziebonen en een varkenslapje , was heel lekker
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
aardappelen, sperziebonen met gebakken uitjes, en schnitzels.
|
|
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
Asperges!!!!
Met ei en ham en een sausje En krieltjes!!! Ik heb er nu al trek in |
|
Chris
|
pimmetje
Hobbywonder Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Post Options
Thanks(0)
|
Worteltjes, aardappels en een saucijsje,niet bepaald mijn favoriete eten, maar manlief heeft dit graag en hij kookt dus........................
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
zazia
Hobbyguru Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Post Options
Thanks(0)
|
In ieder geval chineese kool salade en ik bedenk me net dat er nog vlees uitgehaald moet worden
|
|
|
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
gestoofd witloof , aardappeltjes en een lekkere schnitzel
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
drempt
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn kinderen willen graag wentel teefjes eten vanavond
Ik weet alleen niet hoe ik dat maken moet Iemand suggesties?? Brood, eieren suiker en kaneel? Hoeveel van elk? Anders even googlen Fijne zondag |
|
Chris
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Uit het 40jarige kookboek: 1 ei, 25 gr suiker, ¼ theelepel kaneel of geraspte citroenschil, 2½ dl melk, 10 sneetjes/300 gr oud brood, ong 50 gr boter. Klop het ei los met de suiker en kaneel/citroenschil, verdun met de koude melk, snijd desgewenst de korsten van het brood, haal ze één voor één door het eimengsel, stapel ze op en bedruip ze met het eimengsel. 5-10 minuten laten weken. Koekepan verwarmen en de sneetjes vrij snel goudbruin bakken. Dakpansgewijs op een schaal serveren, eventueel met suiker.
Eet smakelijk! |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
drempt
Post Options
Thanks(0)
|
Dankje wel magtelt
Ik ga ervoor!! |
|
Chris
|
drempt
Post Options
Thanks(0)
|
Het is al weer op
Goed geslaagd vinden 2 van de 3 kids Ben er zelf ook niet zo weg van Morgen spagetti wortek broccoli en kip of ham met sausje op menu |
|
Chris
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
De Amerikanen noemen het French toast en eten het als ontbijt. Eerlijk gezegd had ik het na mijn kindertijd niet meer gegeten. Maar ik heb nog steeds mijn eigen oude kookboek en het nog oudere van mijn moeder.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |