Mochila look-a-like haken |
Reageer | Pagina <1 345 |
Autheur | |
JokeP
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juli 2012 Status: Offline Points: 1570 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is vervelend zeg. Concentratie is hierbij inderdaad wel een vereiste. Wel dapper dat je toch doorgaat. Gaat vast goedkomen. Moet eerlijk zeggen dat mij meer dan twee toeren op een avond ook niet lukt. Het schiet dus ook niet echt op.
|
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
je moet niet jaloers zijn want ik weet zeker dat door het vele uithalen jouw draadje heel soepel is nu en dan gaat het vanzelf gaan en heb je een soepele tas |
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Schitterend, mooie kleuren ook
|
|
fleurtje48
Hobbywonder Lid sinds: 23 Augustus 2011 Status: Offline Points: 418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mooie sprekende kleuren!👍😄 ik ben vanavond begonnen met week 2, ik heb 1 toer gedaan en toen was ik er al weer klaar mee. Ik ga denk ik toch maar andere katoen halen. Waar ik nu mee werk splijt heel snel.
|
|
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het gaat bij mij nu goed.Ik ben aan toer 16 maar het gaat zeker niet vlug .,maar dat hoeft ook niet ik heb de tijd .Maar het is gewoon verslavend.mijn zusje es nu ook besmet.
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het gaat zeker niet snel, maar naar mijn zin gaat het bij mij snel genoeg. Ik pak het werk af en toe op, maar meestal alleen in de avond. En geduld hebben mocht het niet lukken, ik moet ook af en toe wel wat uithalen hoor.
|
|
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
ik kende teze tassen helemaal niet, zie het nu voor het eerst en.............ben meteen helemaal verliefd, kwijl, zucht
heb mijn dochter gevraagd voor mij op 'smoelenboek' te gaan want ik hou daar allemaal niet zo van. de tassen vind ik echter super en nu kan ik de kindertrui afbreien waar ik mee bezig ben en zij kan ondertussen op jacht naar werkbeschrijving enz. oh en sorry voor de lege post; ongelukje |
|
JokeP
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb de knoop doorgehakt en ben er mee gestopt. Het resultaat was niet naar mijn zin maar ik was van plan de tas toch af te maken. Maar begon er tegenaan te hikken en had veel meer zin om aan andere projecten te werken. Maar dan voelde ik me weer schuldig omdat ik vond dat ik met de tas verder moest. Dus waarom tegen mijn zin in bezig zijn met iets wat een hobby zou moeten zijn. Nee dus, heb nu geaccepteerd dat het mijn ding niet is en waarschijnlijk ook niet zal worden. Heb er gewoon het geduld niet voor.
Ik ga dus gewoon weer aan de slag met haak- en breisels waar ik wel lol in heb
|
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
allé, al dat werk. ge kunt het misschien afkanten en er een mandje van maken dan om uw handwerk waar ge mee bezig zijt in op te bergen.
|
|
|
|
JokeP
Post Options
Thanks(0)
|
Zelfs daar was het niet goed genoeg voor. Heb het inmiddels uitgehaald en de bolletjes opgeruimd. Komen wel weer van pas bij een volgend project. En wie weet, als ik ooit met pensioen mag en veel tijd krijg dat ik het geduld heb om nog eens een poging te doen.
|
|
Groetjes,
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
wat ik niet goed begrijp.......
inmiddels een paar filmpjes gekeken over dat haakwerk...... en ik begrijp het probleem niet zo goed gaat het jullie nou om die prachtige kleurrijke tassen of om de techniek onder de knie te krijgen? ik vind die kleuren bijzonder inspirerend! en ik ben dol op kleurrijke aparte zelfgemaakte tassen (voor zover ik al van tassen hou) en ik bedacht me dat haakwerk over de voorste en achterse lus wordt gehaakt, is sterker dan over een lus en wat maakt het voor het eindresultaat nou uit of je de draad onder je naald of boven je naald naar 'binnen' haalt? dus wat mij betreft ga ik me de komende week binnen de gevarenzones van de wolwinkel begeven, de meest felle kleurtjes verzamelen en gewoon ns wat uitproberen alleen nu zorgen dat ik die trui af brei...... |
|
JokeP
Post Options
Thanks(0)
|
De tassen zijn inderdaad prachtig en de techniek is ook goed aan te leren. Maar voor het resultaat ook echt mooi is hebben de meesten wel wat oefening nodig, zo ook ik. En de techniek gaat veel langzamer dan gewoon haken.
En voor beide heb ik dus het geduld niet. Daarom ben ik ermee geen gestopt. Verder geen probleem.
|
|
Groetjes,
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
dag Joke, ik had niet specifiek op jouw post gereageerd hoor
het was meer een reactie op alle posts hier en een me hardop afvragen of ik iets over het hoofd had gezien |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
De CAL is verplaatst naar de Agenda Hobbybeurzen. Hier zit ie in Tips en Trucs en het is eigenlijk geen tip meer, behalve de tip dat er weer een CAL is begonnen. In de andere rubriek gebeurt veel minder, dus daar blijft hij langer bovenaan.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | Pagina <1 345 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |