uiltjes wagenspanner |
Reageer | Pagina <1 234 |
Autheur | |
IngeDeV
Hobbyguru Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik ben ook wel gewonnen voor de nederlandse vertaling van de uittjes.
Het is echt een leuk ding als kraamgeschenkje groetjes Inge |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
Roelien
Duizendpoot Lid sinds: 11 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 163 |
Post Options
Thanks(0)
|
@Juliaaa het patroontje staat op Esther haar blog daar kan je het afhalen.
Mijn uiltje is ook af, echt heel leuk geworden, nogmaals bedankt voor het vertalen Esther.
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jee wat goed zeg dat je die hebt vertaalt. Ze zijn schattig.
|
|
Susanne1980
Newbie Lid sinds: 24 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo allemaal,
Ti's even een poosje later maar ik ben dus ook op zoek naar het patroon. Ik heb al geprobeerd om Esthers blog te vinden maar dit is niet gelukt. Kan iemand mij aan het patroon helpen? De Deense versie is voor mij namelijk echt abracadabra! 😉 |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi susanne,
zie rubriek ff voorstellen! |
|
hannie-groen
Hobbyguru Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoe de gehaakte uilen maken voor een wandelwagen
Tip: Laat 30 cm lijn staan ​​als laatste m gesloten , naai delen aan elkaar met deze draad deel indien nodig. eerste twee . Zie afkortingen en gebruikstips hier >> Lichaam om je uilen : Met optionele kleur : Pick 3 l om een ring te vormen met 1 sl . 1 tr: 6 v ( 6 m) . 2 ronde : 2 v in elke v ( 12 m) . 3 omg : ✩ 1 v in de volgende v, 2 v in de volgende v ✩ , gtg ✩ - ✩ hele toer ( 18 m ) . 4 omg : ✩ 1 v in de volgende 2 v, 2 v in de volgende v ✩ , gtg ✩ - ✩ hele toer ( 24 m ) . 5 omg : ✩ 1 v in de volgende 3 v, 2 v in de volgende v ✩ , gtg ✩ - ✩ hele toer ( 30 m) . 6 - 10 tr: 1 v in iedere v ( 30 m) . ZIE OOK : 21 recepten voor de leukste baby breien hier >> 11 omg : ✩ 1 v in de volgende 3 v , 2 v samen ✩ , gtg ✩ - ✩ hele toer ( 24 m ) . 12 tr: 1 v in iedere v ( 24 m ) . 13 omg : ✩ 1 v in de volgende 3 v, 2 v in de volgende v ✩ , gtg ✩ - ✩ hele toer ( 30 m) . 14 omg : ✩ 1 v in de volgende 14 v, 2 v in de volgende v ✩ ✩ ik gtg - ✩ hele toer ( 32 m ) . 15 - 18 tr: 1 v in iedere v ( 32 m ) . 19 omg : ✩ 1 v in de volgende 14 v, 2 v samen ✩ , gtg ✩ - ✩ hele toer ( 30 m) . 20 omg : ✩ 1 v in de volgende 3 v , 2 v samen ✩ , gtg ✩ - ✩ hele toer ( 24 m ) . 21 omg : ✩ 1 v in de volgende 2 v , 2 v samen ✩ , gtg ✩ - ✩ hele toer ( 18 m ) . Vullen met watten . 22 omg : ✩ 1 v in de volgende v , 2 v samen ✩ , gtg ✩ - ✩ hele toer ( 12 m) . 23 ronde : 2 v samen , tot 5 dc acces ( 5 m) . Kant af . Maag uw uilen : Met optionele kleur : Ch 9 kleine halve cirkels , die tog zet aan het eind ( halve cirkels moeten haken advocatenkantoor ) : Verzamel 4 l tot een ring met 1 hv . 1 ronde : 2 l , 3 hst , 1 l , 3 hst . Kant af . GTG 9 keer. Naai de 9 halve cirkels klein met 1 op de bodem , dan 2 , dan 3 en top 3 halve cirkels ( zie foto) . Cirkel achter de ogen : Met optionele kleur : Pick 3 l om een ring te vormen met 1 sl . 1 tr: 6 v ( 6 m) . 2 ronde : 2 v in elke v ( 12 m) . 3 omg : ✩ 1 v in de volgende v, 2 v in de volgende v ✩ , gtg ✩ - ✩ hele toer ( 18 m ) . Kant af . ogen : Met wit garen : Pick 3 l om een ring te vormen met 1 sl . 1 tr: 6 v ( 6 m) . 2 ronde : 2 v in elke v ( 12 m) . Kant af . oor Haak in dezelfde kleur als het lichaam : Pick 3 l om een ring te vormen met 1 sl . 1 ronde : 4 v (4 m ) . 2 ronde : 2 v in elke v ( 8 m ) . 3e-4e tr: 1 v in elke v ( 8 m ) . Kant af . Vleugels aan uw uilen : Met optionele kleur : Cast 7 l op, zet . 1 ronde : Spring 1 l 1 v in de volgende 2 l, 1 hst in de volgende 2 l , 2 v in de volgende l , 3 v in de laatste l . Draai van 180 graden en haak nu rond de 6 l : 2 v in 1 ch ( dezelfde l uit voordat met de 3 st ) , 2 v in de volgende l, 1 hst in de volgende 2 l , 1 v in de laatste l 2 , ( 17 m ) 2 ronde : 2 l, 1 v in de volgende 4 st , 1 hst in de volgende 2 st , 2 hst in de volgende 5 st , 1 hst in de volgende 2 st , 1 v in de volgende 4 v . Eindig met 1 v en 1 hv in de l 2 aan het begin van 2 ronde . gegoten Voeten om uw uilen : Met oranje : Zet 4 l op, zet . 1 ronde : Spring 1 ch over , 2 v in de volgende l , 1 v in de volgende l , 2 v in de laatste l . Draai van 180 graden en haak nu rond de 3 l : 2 v in 1 ch ( dezelfde l van voor , met de 2 v ) , 1 v in de volgende l , 2 v in de laatste l ( 10 m) . 2 tr: 1 v in iedere v ( 10 m) . Titel 4 v aan het begin van de ronde verplaatsen . 3 tr: 1 v in de volgende 8 v, 2 v samen ( 9 m ) . 4 tr: 1 v in de volgende 7 v, 2 v samen ( 8 m ) . 5 tr: 1 v in elke v ( 8 m ) . 6 tr: 1 v in de volgende 6 v, 2 v samen ( 7 m ) . Kant af . Kijk hier : U kunt ook een kinderwagen opknoping met de leukste schapen maken - zie het recept >> montage : Naai kleine stukjes ( zie foto) . Snijd leerlingen van zwart vilt en naai ze op . Bek aan uw uilen Naai 3 lange steken in een driehoek tussen de ogen . Naai dan lange steken over en onder de driehoek bij elkaar en dicht bij elkaar . Maak een boogje voor opknoping op de top van de uil . Riem voor gesp : Met optionele kleur : Zet 2 l op, zet iedere toer met 1 l . 1 note : Spring 1 l 1 v in de l 2 (2 m ) . 2 Let op: 2 v in iedere van de 2 v (4 m ) . 3 Let op: 1 v in iedere v . Haak recht omhoog tot een hoogte van 8 cm . Volgende noot : 2 v samen x 2 Volgende regels: 1 v in iedere v (2 m ) . Kant af . Haak een rand van de band met 1 v en 1 l voor elke 2 rk. Sluit de riem gespen met een parelsnoer , die de uilen opknoping op . Doelstellingen van de kinderwagen ( zie foto) . Hækleopskrift : Hart Garen Onze breien expert , Lene Holme Samsoe , beantwoordt vragen over recepten die zijn te zien in het magazine in de afgelopen 2 jaar . Bel tel. 70 26 22 81 dinsdag . 10-13 , of mail naar : haandarbejde@familiejournal.dk |
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ohh zou ik het ook mogen ontvangen? aub
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oeps lientje beter lezen!! heb 'm al gekopieerd! haha
|
|
Flipke
Newbie Lid sinds: 11 December 2014 Status: Offline Points: 6 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo,
Kan er mij iemand het patroon van de uiltjes wagenspanner ( Nederlands) doorsturen a.u.b? Ben geboortecadeautjes aan't haken... Alvast bedankt. Groetjes, Saskia |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(1)
|
Flipke kijk eens eventjes drie berichtjes voor het uwe aub.
|
|
|
|
Flipke
Newbie Lid sinds: 11 December 2014 Status: Offline Points: 6 |
Post Options
Thanks(0)
|
graag beetje uitleg bij de afkortingen a.u.b.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(1)
|
tr, ronde en omg is allemaal toer met nummerke
v is vaste l is losse hv is halve vaste hst is half stokske de m tussen de haakjes is het aantal steken dat je dan hebt de meeste zijn normale afkortingen. En als je het doet weet je wat er bedoeld wordt. |
|
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(1)
|
Dat lijkt me ook. De "l" en de "v" zijn zo ongeveer de eerste steken die je leert als je gaat haken. |
|
Reageer | Pagina <1 234 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |