monsterbroekjes |
Reageer |
Autheur | |
Rabottineke
Groupie Lid sinds: 31 Januari 2018 Locatie: Wachtebeke Status: Offline Points: 49 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25 Februari 2018 om 13:55 |
Heeft iemand soms een Nederlandstalig patroon voor zo'n broekje? Ze zijn overal vrij verkrijgbaar maar in het Engels en wij zoeken eentje in het Nederlands.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er is een site waar een vertaallijst staat, ik moet dan altijd even denken uhm uhm even iets proberen. O nee charami is alleen voor haken.
Maar de engelse termen zijn niet moeilijk hoor knit (k) voor recht en purl (p) voor averecht, dan ben je al een heel eind en dan kunnen we
je daarna vast wel verder helpen, ze gebruiken in zo'n kleurig patroon vast de volgende termen main colour (mc) voor hoofdkleur en
contract colour (cc) voor contrast kleur.
Cast on xx stitches voor zet xx steken op . . . nou al bijna helegaar vertaald . . . toch ???
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ze zijn wel erg grappig!
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
www.allesoverbreien.nl
vertaallijst op alfabetische volgorde en anders zet je je vraag maar weer hier neer . |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |