Brood bakken |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Voor de nieuwsgierigen onder ons, de duitstalige (sorry) documentaire
|
|
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb het begin even gekeken maar het duurt me toch te lang. Ik bn nooit zo'n youtube fims kijker. Er was eens een programma op tv over brood bakken, toen werd gezegd dat alle goede stoffen uit de meel worden gehaald, dan blijft bloem over. Maar daarin zitten dus veel juist goede stoffen niet meer. Die stoffen worden dan weer verkocht om er andere producten mee te maken. Daarom wil ik alleen nog maar meel, geen bloem, voor mijn eigen speltbroden.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben er speciaal voor gaan zitten, je kunt ook scrollen in zo'n youtube filmpje. Op een bepaald moment zie je een hele trotse man,
hij is brood "makelaar" hij verhandelt dus halfproducten, die in een fabriek gemaakt worden en diepgevroren over de weg gaan en
die ergens in een koopgoot afgebakken worden. De zaken zien er chique uit, maar ze verkopen fabrieksbrood . . .
En er zijn ook stukjes dat ze in een lab brood testen dat al weken oud is.
Als je de enge delen wilt zien, dan kun je alle stukken van de bakker, die zijn zaak sluit overslaan.
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |