Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenwaarom ik zo snel ga.

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 23 December 2007 om 08:49
Originally posted by Tony Tony wrote:

Lieve Corrie, ik voel letterlijk en figuurlijk met je mee. We zitten schijnbaar in hetzelfde bootje. Ik herken alles wat je beschrijft, heb je nu Lyrica gekregen ?

Gelukkig hebben we het handwerken en het forum. Het voelt zo fijn hé, als je toch weer iets hebt kunnen maken. En daar mag je terecht trots op zijn, want het gaat vaak met bloed zweet en tranen.

Laat ons lekker meegenieten van jouw prestaties, en wat een schat van een man heb je, niet jaloers worden als ik hem een dikke knuffel geef.

Welk ziekenhuis ga je naar toe voor de onderzoeken ?

Veel liefs en sterkte TONY 

Ja ,ik heb inderdaad lyrica gekregen,ben er wel een beetje dronken van,maar dat schijnt weg te gaan,helpt in ieder geval om de piek eraf te halen.

Ik loop in twee ziekenhuizen,heb gewoon gekeken waar ik sneller terecht kon,Anthonius in nieuwegein en hofpoort in woerden.

en dank je wel,en voor jou ook veel sterkte.

Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 23 December 2007 om 10:45

Lieve Corry ik wens je veel sterkte toeheerlijk toch dat je nog kan handwerken.

Ik kijk altijd graag naar je mooie creatie's.

Back to Top
moeder van View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 23 December 2007 om 11:59

Hoi Corrie, ik vind het heel fijn boor je dat je nog kan handwerken. Mijn moeder was ook een echte handwerkfanaat, totdat zij fibromialgie kreeg. Ze loopt nu bij een homeopatische arts en zij kan gelukkig weer het meeste doen wat ze zou willen, alleen niet meer handwerken. Dat doet te veel pijn. Geniet daarom van ieder handwerkmoment.

~~~~~~~~~~~~~~
Groeten Debby
~~~~~~~~~~~~~~
Back to Top
Carlaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 23 December 2007 om 21:04
Originally posted by breioma breioma wrote:

Ik krijg vaak te horen dat ik zoveel maak en zo snel,daar is een reden voor,Ik heb fybromialgie,en daardoor wat beperkingen,maar vanaf maart loop ik flink te hannessen,fikse pijn in het onderlijf,steeds blaasontsteking,3 gyneacologen,internist,chirurg en vervelende onderzoeken verder,nog steeds geen diagnose.Ben nu bij een uroloog en neuroloog.In jan.volgen nog wat onderzoeken,mri,ct scan en blaasonderzoek,zij denken aan een beklemd niersteentje of een lage hernia,in beide gevallen kan een zenuwbaan beklemd zijn.Door de pijn kan ik niet veel weg,en heb dus een zee van tijd om te handwerken en het forum,mijn man doet het meeste huishoudelijk werk.Wil geen zielig verhaal ophangen,maar wilde het nu toch even kwijt.Heb sinds vrijdag een gerichte zenuwpijnstiller en die begint te werken,dus nu iets minder pijn,ben er blij van.

Fijn dat de pijn wat minder is. Ik hoop dat je gauw te horen krijgt wat er aan de hand is. Lekkere afleiding dat handwerken toch?
Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 24 December 2007 om 06:16
Ik kan me zowiezo niet voorstellen hoe het is om geen hobby's te hebben,maar nu is het extra fijn,en door het forum ben ik aan knuffels begonnen ,weer een hele nieuwe ervaring en erg leuk,je moet opletten anders gaat het fout,dan kan je meteen niet piekeren,werkt echt beter dan en pot pillen.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 24 December 2007 om 10:46
ben erg blij te horen dat er toch een pijnstiller is die nu blijkt te werken hiervoor!  En hopelijk dan gauw de échte oorzaak van de pijn ook, want het wachten is inderdaad slopend! petje af dat je zo vrolijk bent, en super dat je zoveel hééééééle mooie dingen maakt!
Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 24 December 2007 om 10:49
Ben blij dat jij er weer even bent!
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 December 2007 om 11:37

Ben blij dat jij er weer even bent!

ik ook!  mis jullie best erg, maar er komt met deze drukke dagen geen kat opduiken om naar de haperende laptop te kijken... Vrede op aard, aan alle mensen die van goede wil zijn...  (ach, geduld is een schone deugd, hé! )

Back to Top
Carlaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 25 December 2007 om 15:39

Ik kan me zowiezo niet voorstellen hoe het is om geen hobby's te hebben,maar nu is het extra fijn,en door het forum ben ik aan knuffels begonnen ,weer een hele nieuwe ervaring en erg leuk,je moet opletten anders gaat het fout,dan kan je meteen niet piekeren,werkt echt beter dan en pot pillen.

creatief zijn werkt perfect in meerdere situaties
Back to Top
schippersvrouw View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 26 December 2007 om 12:03

Hoi Corry, ik heb inderdaad ook wel eens tegen je gezegt "tjonge wat ga jij toch snel". Wist niet dat er zo'n reden achterzat. Ik wens je heel veel sterkte met alles en hoop dat 2008 er voor je lichamelijk wat beter uit ziet. Ondertussen genieten wij (ik) van al je mooie creaties en natuurlijk van al je snelle en wijze raad op alle vragen en problemen.

Je bent een schat

De groetjes van Wendy
Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 December 2007 om 13:12
Originally posted by schippersvrouw schippersvrouw wrote:

Hoi Corry, ik heb inderdaad ook wel eens tegen je gezegt "tjonge wat ga jij toch snel". Wist niet dat er zo'n reden achterzat. Ik wens je heel veel sterkte met alles en hoop dat 2008 er voor je lichamelijk wat beter uit ziet. Ondertussen genieten wij (ik) van al je mooie creaties en natuurlijk van al je snelle en wijze raad op alle vragen en problemen.

Je bent een schat

dank je wel!

Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 December 2007 om 15:14

Hallo lieve Corrie,

ook voor jou: veel geluk, liefde en zoveel mogelijk gezondheid in 2008. Ben al een poosje niet meer op het forum geweest (kon me er door omstandigheden niet toe zetten, geen geduld genoeg) en ben nu aan het "bijlezen". Mijn jongste dochter (32 jaar en 2 kindjes plus man) heeft ook fybromialgie. Ondanks dit gaat ook zij "gewoon" door. Petje af voor jullie.

Afgelopen tijd heb ik wel nog het een en ander gefrummeld; zet binnenkort wel weer iets bij creaties.

Groetjes en dikke knuffel, Joke (bedankt voor je mail, lief!!)

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns