Poppen Magtelt |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
Teunis ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 24 Oktober 2019 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 165 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ah, kijk, ik vermoedde al een "probleem" maar om bij poppen naar het middeltje te kijken, nee, zó ver was ik nog niet gekomen.
![]() Bij de Action zijn er dus ook goedkope poppen. Goed om te weten. Met dank voor de tip.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
Ook wel Barbie-achtige. Barbie heeft trouwens ook van die hogehakvoetjes, haar zus Skipper heeft die niet. Maar die is bijna niet meer te vinden. Ik maak ook altijd bijpassende schoentjes of laarsjes voor gewone poppen.
Overigens heb ik Käthe Kruse poppen ontdekt, die kruselings genoemd worden, vrij klein, maar er zijn twee jongenspoppen bij. Rond de € 25,-. Ik denk dat ik daar eens een stelletje van ga maken. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Loes ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Februari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 524 |
zoveel popjes erg leuk
|
|
groetjes Loes
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |