Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenbabydeken

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
perlefientje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2009 om 21:19

Heel erg bedankt knitalot  Heb de patroontjes ontvangen

En magtelt, die paar dagen kan ik het wel nog uithouden hoor. Heb ondertussen "haken voor kleine boefjes" besteld bij de boekenwinkel van mijn oom, is ook erg handig . Volgende week is die dan binnen . We zullen inderdaad moeten wachten tot er een nieuwe uitgave is van dat boek dat je aan het verzenden bent.

Petra, dat zijn inderdaad hele mooie dekens, die site kende ik nog niet, heel erg bedankt. Mijn keus wordt inderdaad wel groot nu . Maar dat vind ik eigenlijk niet zo erg

">

Honden denken dat ze een mens zijn,katten dat ze God zijn
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2009 om 12:58
Ton heeft nog even in zijn boekwinkeltjes online zitten zoeken, maar het is echt heus niet te krijgen of ze vragen er goudgeld voor plus iets van 6 euro verzendkosten, terwijl het makkelijk door de brievenbus kan. Maar er is een natuurwet die zegt, dat als je iets echt heel graag wilt hebben, dan krijg je het eens. Dat zag ik met Breikunst uit het Hoge Noorden, dat heeft een jaartje geduurd, maar het staat nu in mijn boekenkast. Telkens als ik een bescheiden bod deed, sprong iemand daar met een tientje overheen, dat was niet leuk.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2009 om 10:48

Hallo,Magtelt

Allereerst!!!!!!!!!!!!!08u10 Vanmorgen!

Ding-dong!!!!!!Postman!

En wat had hij mee? Aha!!!!!!!!!Een superknap boek opgestuurd door één der fijnste madammen van hobbydoos!!!!!!!

Hele dikke merci voor het lenen en opsturen van het boek!

Hij is gewoon super!!!!!!!!!!!Er staan zoveel mooie dingen in!En alles zo mooi gepresenteerd !

Ooit lukt het me inderdaad om dit boek in handen te krijgen.Vast wel.Maar nu eerst inscannen!Dank je wel!!!!!!!!!!

Vele ,vele,groetjes!Dank je en een fijne dag nog!Perle!

(Perlefientje is gaan werken!!!Maar vanavond komt ze vast nog es langs hobbydoos)

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2009 om 11:20
O wat een lieve postman hebben jullie. Wij hebben wel een lief dametje, maar die komt meestal na vijven 's middags, soms is de krant eerder.

Die fijne dag gaat helemaal lukken, de zon schijnt, dit keer zonder regen, en het waait frisjes. Echt een dag om te strijken en de caviakooi schoon te maken. En dan de tuin in, kijken wat voor schade er is toegebracht door al die nattigheid.

wat rozengeur.
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2009 om 00:18
Originally posted by perlefientje perlefientje wrote:

Nee, is ook nog niet helemaal wat ik zoek

Ik heb juist nog eens in het boek : breisels voor kleine boefjes van lucinda guy gekeken en daarin staat er een heel mooi deken. Dit is een stukje er van.

ondertussen heb ik nog een vraag, heeft iemand het andere boek van lucinda guy al eens online tegengekomen. mijn mama wou dat boek graag kopen, maar het is nergens meer beschikbaar. Ik denk dat er daar ook mooie dekens in staan. Heeft iemand dit boek online staan???

Kijk hier eens?

http://www.bol.com/nl/p/boeken/bijzondere-breisels-voor-boef jes/1001004004703696/index.html  

All you need is love.

Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2009 om 09:58
Originally posted by Meia Meia wrote:

Originally posted by perlefientje perlefientje wrote:

Nee, is ook nog niet helemaal wat ik zoek

Ik heb juist nog eens in het boek : breisels voor kleine boefjes van lucinda guy gekeken en daarin staat er een heel mooi deken. Dit is een stukje er van.

ondertussen heb ik nog een vraag, heeft iemand het andere boek van lucinda guy al eens online tegengekomen. mijn mama wou dat boek graag kopen, maar het is nergens meer beschikbaar. Ik denk dat er daar ook mooie dekens in staan. Heeft iemand dit boek online staan???

Kijk hier eens?

http://www.bol.com/nl/p/boeken/bijzondere-breisels-voor-boef jes/1001004004703696/index.html  

Hallo,Meia.

Lief dat je helpt kijken!!!!

Maar dit boek hebben we .Het is de andere (de titel lijkt sterk op elkaar)

Niet bijzondere breisels voor boefjes maar breien voor kleine boefjes.Die is het dat we zoeken.

Momenteel hebben we het boekje van Magtelt(Dus met een scanner doe je veel)Maar we zullen zoeken tot we het boekje ook kunnen kopen.Want het is zo'n mooi boek!!!!!!!

Het derde boekje (haakboekje) van de zelfde serie hebben we besteld bij mijn broerlief en gisteren kregen we een mailtje dat het reeds in de winkel ligt bij hem.Dus daar moeten we vandaag dus dringend om!

Dank en groetjes,Perle!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2009 om 19:26
Ton heeft nog even in zijn speciale boekwinkels online gezocht, maar het is echt nergens te koop. Dus als het dan op Marktplaats opduikt, zal het wel superduur zijn.

wat rozengeur.
Back to Top
perlefientje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2009 om 20:42

Hallo magtelt en al de rest ,

Héééééééééééééééééél erg bedankt voor het boek hoor!!!!!!!!!. Het is weer supermooi. Vandaag heb ik dan vlug achter het andere haakboek geweest na mn werk en dat is ook een leuk haakboek. Ik persoonlijk ben (voor het moment toch nog) meer favoriet van de breiboeken. Maar dat kan wel nog veranderen. Die gebreide dekens in de breiboeken vind ik echt superleuk!!!!

Iedereen, heel erg bedankt om te helpen zoeken naar het boek en het deken. Ik ben er nog niet helemaal uit welk deken het nu zal worden, maar als ik het weet en als het af is zal ik zeker een foto plaatsen.

">

Honden denken dat ze een mens zijn,katten dat ze God zijn
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns