Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

russisch vertalen hulp gevraagd

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: russisch vertalen hulp gevraagd
    Posted: 27 Juni 2011 om 21:16

ik ben bezig om big bunny , big ears te vertalen zodat ik die achetraf mee zou kunnen delen aan andere hobbydoosjes hier die hem dan willen maar  ik zit enorm vast aan de voeten . Aangezien ik eigenlijk alleen werk met google vertaler is het me al goed gelukt om hoofd , lijfje en oren te maken en ineens in het nederlands op te schrijven maar aan de voeten zit ik echt vast

link big bunny :

http://www.worldlingo.com/nl/products_services/worldlingo_tr anslator.html

en ik zal al even schrijven wat ik had , maar ik vemroed al dat ik iets verkeerds heb opgeschreven

1. 21 lossen

2. stokje in de derde losse, 18 st , 5st in de hoek , 17 st , 3st mee in de hoek ,HV

3. 2l , 1st , 2in 1 , 17st , 2 in 1 , 3st , 2in 1 (x2) ,3st , 2in 1 , 17st , 2 in1 , 3st , 2in 1 (x2) , 1st , Hv

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2011 om 21:19
sorry Dollydotteke , ben hierin zeker gene krak
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2011 om 21:21
de vertaling van de 3ronde en 4de ronde heb ik al gekregen van esthertje maar nu wil ik toch even kijken of ronde2 correct was aangezien ik bij 3 ook fouten had gemaakt
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2011 om 07:49

je hebt nu hierboven de link van de vertaalsite geplaatst en niet de link naar de bunny.

Ik zal eens even naar toer 2 kijken.

volgens mij bedoelen ze met die eertse 3. dat je daar moet beginnen maar er staat niet dat je daar al gelijk een stokje moet haken. de eerste stokje van die 18 haak je in de 3de losse v.a. de naald. Die 2 losse (die je nu overslaat)tel je niet mee in het aantal steken. dan kom je in totaal op 44 steken uit. want je moet de ronde sluiten met hv. in het eerste stokje. en dan bij toer 3 weer 2 losse(die dan ook niet mee tellen).

en aan het einde heb je 3 stokjes staan dat moeten er 4 sijn maar dat kan ook een typefoutje zijn.

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2011 om 09:20

pfff waar zat ik met m'n hoofd toch , bij deze dan de goede link :

http://amigurumi.com.ua/pattern/37-dlya-opitnih/157-bolshoj- zajats-bolshie-ushi-mk

bedankt esthertje

ik telde die dus wel mee waardoor het dan blijkbaar bij mij niet lukte ,

ik ga het dan zo proberen , als het me lukt schrijf ik het zo op en als ik weer vast moest komen te zitten geef ik weer een gilletje

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2011 om 09:50
Originally posted by dollydotteke dollydotteke wrote:

pfff waar zat ik met m'n hoofd toch , bij deze dan de goede link :

http://amigurumi.com.ua/pattern/37-dlya-opitnih/157-bolshoj- zajats-bolshie-ushi-mk

bedankt esthertje

ik telde die dus wel mee waardoor het dan blijkbaar bij mij niet lukte ,

ik ga het dan zo proberen , als het me lukt schrijf ik het zo op en als ik weer vast moest komen te zitten geef ik weer een gilletje

Is goed hoor. Laat maar weten waar het niet lukt.

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2011 om 10:22
ene voet heb ik af , dus mede dankzij u is het gelukt , nu afwachten tot de rest van het patroon
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2011 om 10:26

Dat gaat snel.

je roept maar weer als je er niet uit komt hoor.

Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2011 om 13:05
wat knap zeg! engels is voor mij al een ramp laat staan van russisch
Back to Top
hobbymuts View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobbymuts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2011 om 13:19
Wat een schatje zeg!!!!
Gelukkig ziet mijn nichtje dit niet, anders moest ik nog op curcus!!!hihi
Ik kom uit vele talen maar dit is abra cadabra.
Mischien........ als ik Meer tijd heb......waag ik mij er aan om deze te
maken.

Succes dollydotteke!!!!!!

Groetjes hobbymuts
Back to Top
Willemina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Willemina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2011 om 14:39

Wat een beeldje, en zo knap dat je dit doet, petje af hoor!!

Ik wens je veel succes, en hoop dat je hem nog eens laat bewonderen hier.

Het is nooit zo donker of het word weer licht.
Groetjes Willemina.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns