Boofle |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
helma ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 07 Augustus 2012 Locatie: Geldrop Status: Offline Points: 287 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
als het goed is komt hij nu binnen veel plezier ermee
|
|
Groetjes Helma
|
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Bedankt helma voor het doorsturen
|
|
![]() |
|
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
hartelijk dank Helma voor het doorsturen
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
mag ik het ook aub?
|
|
![]() |
|
helma ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 07 Augustus 2012 Locatie: Geldrop Status: Offline Points: 287 |
De vertaling heeft Cozz gedaan dus elke lof gaat naar haar,ik stuur ze alleen maar door.
|
|
Groetjes Helma
|
|
![]() |
|
chikay70 ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 31 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 115 |
Cozz
dank je wel voor alle moeite die je hebt genomen om mijn verzoek te vertalen. je hebt mij maar ook mijn dochter heel blij gemaakt en jullie kunnen raden wat ik aan het doen ben!!! dochterlief zit me nog net niet in de nek te hijgen hahahaha nogmaals dank ik ben hellemaal blij groetjes josé
|
|
![]() |
|
haakmonster ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 11 Oktober 2012 Status: Offline Points: 17 |
dit patroon is al vertaald en te krijgen bij de volgende club http://amigurumi-paradijs.clubs.nl/
|
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
hier ook; bij mij en bij anderen die het patroon inmiddels hebben
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |