Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Magic cast on

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Axelle View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Axelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Magic cast on
    Posted: 14 Maart 2012 om 19:59
Hallo,

Heb op ravelry een  leuk patroontje gevonden weliswaar in het engels, kan der aan uit met een engels-nederlands breitermen vertaallijst.

Maar heb 1 probleem: ze spreken daar van een magic cast on toe (staat een link in het patroon),
in de beschrijving staat cast on 10 stitches (volgens mij zet 10 steken op). MAAR met die magic cast on zetten ze steken op 2 naalden. ( in de uitleg van  staan der 10 steken op iedere naald, dus in totaal 20 steken).

Is het de bedoeling dat ik zoals in het voorbeeld ook 10 steken per naald opzet?

Is het de bedoeling dat als die magic cast on eindelijk op de wereld heb Smile, dat ik met heel die teen verder ga of maar met de helft (alleen voor de zool dan)?

Hier kan je de beschrijving vinden (beetje lang om hier neer te zetten)
beschrijving van die magic cast on : http://knitty.com/ISSUEspring06/FEATmagiccaston.html
Back to Top
Axelle View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Axelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2012 om 05:37
Na veel proberen, roepen, weggooien en uittrekken heb ik eindelijk via you tube gevonden hoe ik het moet doen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns