nieuwsgierig |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
wát toevallig dat dit topic vandaag weer geopend wordt: Magtelt..ik wilde juist vandaag op het forum zetten dat ik weer aan het printen moet want de BB op de Biotoerbreipatroontjes van jou zijn bijna allemaal weg op de markt...je ziet dat ze verkopen...heb er al zeker 12 joero voor gevangen totaal en ga er meer neerlegg envandaag ook weer 12 popjes afgeleverd.....je ligt dus elke week in Zaandam, in Hoofddorp en in Haarlem op de Grote Markt....er zijn er NIET veel die dát kunnen zeggen hè...super meis...kassa voor de KiKa en het K.W.F./Alpe d' HuZes....
![]() |
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Alleen jammer dat het voor de grote BB's is en niet voor de kleine, daar zal ik van de winter eens induiken. Ik heb er zelf ook twee. Ik bedoel die van rond de 35 cm, niet die ieniemienies, dat lijkt me zo'n gepriegel.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Leuk om te lezen wat jullie met jullie creaties doen.
Zelf heb ik voornamelijk voor de kinderen gehaakt. Ik zou graag een voorraad bij elkaar haken, maar dat komt wel. We gaan weer de wintermaanden in, en mijn verlanglijst is al erg lang sinds ik hier mee kijk en mee klets. Heb al verschillende patronen gekregen, mijn dank daarvoor. En wat boekjes van Cristel Krukkert aangeschaft. Bij Wibra heb ik alle kleurtjes gescoort die ze hadden, dus ik kan voorlopig vooruit en aan mijn voorraadje beginnen.
|
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
De meeste knuffels die ik maak zijn voor kinderen, of als kraamkadootjes, maar ik maak ook voor het goede doel: maak het voor Maud. En heel soms op bestelling, maar dan wil ik ook ruim de tijd ervoor hebben. Ik heb er een hekel aan om het op het laatste moment af te moeten maken.
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Mag je je eigen gemaakte creaties naar patroon van bv C Krukkert zo verkopen?
|
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Voor zover ik weet mag je de creaties van Christel gewoon verkopen, maar geen massa productie en voor de netheid zou ik vermelden waar het patroon vandaan komt.
|
|
![]() |
|
sun-kitty ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 08 Mei 2012 Status: Offline Points: 698 |
Ik heb (op een paar na die ik cadeau heb gegeven en amis welke ik speciaal voor bijv. mijn ouders heb gemaakt) alles nog hier in huis om zelf van te genieten, want ik vind het heel leuk om tafereeltjes te maken en aangezien ik nog lang doe over het maken van een amietje, ben ik er eigenlijk heel erg aan gehecht en kan ik ze niet wegdoen.
![]() Wel heb ik een aantal van mijn creaties bij mijn ouders staan, want zij vinden het ook heel leuk om naar te kijken en gelukkig vind mijn man het ook allemaal heel leuk en heeft er geen problemen mee (tot nu toe lol) dat het huis gevuld wordt met amis. :)
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |