Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenBreicafé

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2008 om 11:39
Originally posted by Antonia Antonia wrote:

Ze weten inderdaad niet wie ze missen !!!!!! 

Hier in onze senioren flat is iedere Do. een hobbymiddag, van 13.30 tot 16.30. Het is vrij om te komen, als je er zin in hebt, kun je ook meedoen aan een special project b.v. een kerst decoratie.

Ik loop er wel regelmatig binnen, om hun werk te bewonderen, en het mijne te laten zien, maar werk liever alleen, kan ik me beter concentreren. En ik voel dat ik tegenwoordig zo stuntelig zit te werken .

Maar ik vind het wel leuk om een praatje te maken en eens lekker ergens over te lachen. Ik mis nu ook mijn biljart middagen, nu dat niet meer gaat.

Wat verdrietig dit te lezen Tony... Wat zal het een zeer doen dat je niet meer mee kunt doen. Het is misschien niet hetzelfde, maar kan je niet bij het biljarten gaan kijken, heb je toch je praatje en ben je er even tussen uit...

Net als de hobbymiddag, lekker erbij gaan zitten, desnoods met een makkelijk handwerkje of een boek en lekker kletsen en lachen. En als er iets niet goed gaat met je werkje, dat is dan jammer, maar met een lach weer verder.

In het verzorgingshuis waar mijn oma zit, is een vrouw die helemaal niets meer kan. Zit in een rolstoel, maar kan moeilijk praten en haar handen kunnen niets... Toch zit ze bij de bingo, koffiedrinken en andere activiteiten er altijd bij. Gewoon even onder de mensen en luisteren en kijken naar de anderen. Daar kan ze zo van genieten.

Maar net wat Perle zegt: Mochten wij iets kunnen doen, wij zijn er voor je..

Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2008 om 11:42
Originally posted by perle perle wrote:

Hallo,Sanne!!!!

Ik ben blij dat je het zo goed gesteld hebt op je eerste avond!En wie weet? Mischien dat dochters of schoondochters van de mischien wat oudere dames nu ook zin zullen krijgen?Als ze horen dat jonge deernes ook graag breien!!!!

Moeilijke patronen tussen al dat gekwebbel zijn mischien niet zo interessant!!!!!!Ook niet vergeten dat dit de eerste kennismakingsavond was voor iedereen!!!!

Super!!!Lijkt me héél leuk!!!!!Was er hier ook maar zoiets!!!!

De donderadagnamiddag kun je hier op de les(beginners-gevorderde enzv)om wat technieken bij te schaven en nieuwe dingen te leren!!!!

Maar ze vergeten één ding!!!!!!Sommige mensen gaan nu eenmaal werken!!!!

Dus ..met andere woorden....ik val er weer naast!!!!!(Ze weten niet wie ze missen!!!hahahahahahaha)))))

Maar waarom nooit es iets op zaterdag of in de week op een treffelijk uur in de avond?

Hoi perle,

Wie weet of er nu ook jongere dames komen? Ach en als ze niet komen, dan geeft dat ook niet. Ik krijg zo best wat aandacht juist omdat ik de jongste ben en om mijn pakjes

Volgende keer neem ik wel een sjaal oid mee, iig iets makkelijkers te breien.

Vervelend dat ze bij jou zulke rare tijden hebben gedaan, ze kunnen verwachten dat er mensen zijn die moeten werken en dus niet kunnen. Ik ben blij met deze tijden, van 7 tot 10 's avonds. Je bent klaar met eten en kan komen wanneer je wilt. Ideaal.

Is het niet iets om dat aan te kaarten bij die club/vereneging, de tijden veranderen??

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns