Beetje klagen |
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | |
boudewina
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 02 April 2013 om 13:23 |
|
ik heb ook zo een schoonmoeder ik had ooit eens een ketting voor haar gemaakt ze is nog al iel dus de ketting was tegroot .zij ze tegen mij ik heb hem maar gesloopt hij paste niet ze kon hem zelf niet maken of ik dat even kon doen .nou niet gedaan natuurlijk ze kocht voor mijn verjaardag .niet een boek dat ik leuk vond nee ze kocht een boek voor haar zelf waar ze zo een leuke tas in stond dan kon ik die even voor haar maken ehhhh nou niet dus boek verkocht via boll .com was ze nog beledigd ook .ik heb iets voor mijn zus gemaakt voor haar paard komt ze langs terwijl ik er mee bezig bent zegt ze verontwaardgd vind je zus dat wel leuk dat je dat zomaar maakt voor haar .
|
|
|
http://www.flickr.com/photos/83999974@N06/
|
|
![]() |
|
simonevv
Hobbyguru
Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 02 April 2013 om 23:10 |
|
Magtelt,
Je bent te goed voor deze wereld, maar je vriendin zou van mij de boom in kunnen. Ze denkt te makkelijk over het werk dat wij eraan hebben en het wordt niet gewaardeerd |
|
|
|
![]() |
|
Nespa
Hobbyguru
Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 April 2013 om 00:24 |
|
waardering is de reden dat ik het vertik iets voor 1 van mijn jongere nichtjes te maken. ik heb onder mij 3 nichtjes zitten, de oudste hoef ik geen knuffels meer voor te maken want die gaat al naar de middelbare school, dan komt dat betreffende nichtje en dan mijn allerjongste nichtje.
het middelste nichtje is netjes gezegd een verwend nest, ze krijgt altijd haar zin, ze word totaal niet gecorrigeerd door haar moeder of oma en heeft totaal geen respect voor haar overgroot oma (mijn oma)of de tantes tevens terroriseert ze de andere kleintjes als ze bij mekaar zijn. haar oma ziet regelmatig mijn projectjes voor de andere maar heeft tot nu toe niks gezegd. maar ik doe het gewoon niet omdat het waarschijnlijk toch niet gewaardeerd word, ja daar ga ik geen energie insteken. |
|
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
|
|
![]() |
|
chikay
Duizendpoot
Lid sinds: 27 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 109 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 April 2013 om 11:37 |
|
wat ook zo leuk is als je iets in opdracht maakt?
je vraag de kleuren en wat ze wil hebben en hoe.... geef aan dat ik alleen de matriaal kosten terug wil hebben en dat ik het met liefde maak toen het klaar was ja bedankt en via via hoor je dat ze gezegt heeft wat moet ik er mee.... kan je vertellen eens maar nooit meer ik wil best iets haken voor een ander maar dan halen ze de matrialen maar mooi zelf maar die bewuste persoon kan voor mij het dak op jose
|
|
|
Geniet van het gene dat je hebt,en treur niet om het gene dat je niet bezit.
|
|
![]() |
|
pippie
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 April 2013 om 11:55 |
|
Het is toch niet te geloven!! Gggggrrrrrrrrr
|
|
![]() |
|
Krissis
Hobbyguru
Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 April 2013 om 12:10 |
|
Wat een verhalen allemaal, wat ontdankbaar voor het vele werk wat erin zit!
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23745 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 April 2013 om 12:12 |
|
Ik heb de foto's van de grrrr naar Jips gestuurd, zij zal ze later bij Creaties zetten. Ik was wel meteen geïnspireerd om een reiswiegje voor mijn kleine Sachapopje te maken, dat is al af. Maar die moet nog een lekker dekentje krijgen.
|
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
breienmaar
Hobbyguru
Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 April 2013 om 12:19 |
|
Dit bewijst maar weer, mannen komen van mars!
|
|
![]() |
|
breienmaar
Hobbyguru
Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 April 2013 om 12:20 |
|
Oeps' verkeerde item
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23745 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 April 2013 om 15:41 |
|
Nee hier klopt het ook. Mannen hebben geen verstand van kinderkledingmaten. Een pasgeboren baby is ongeveer 50 cm en dus maatje 50, dat kun je verder naar boven en naar beneden rekenen. Met hoofd en al. Dat telt bij het meten altijd mee, behalve voor mannen blijkbaar. Hun hoofd telt zeker nooit mee. Zit niet veel in, neem ik aan.
|
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Mamaeer
Duizendpoot
Lid sinds: 18 Februari 2013 Locatie: provincie zld Status: Offline Points: 226 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 April 2013 om 15:45 |
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |