wat staat er op jullie programma of to-do lijstje |
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | ||
ladyken
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Januari 2013 om 09:25 |
|
|
zo dames wij hebben nog veel op ons lijstje staan hihihi
en inderdaad tijd te kort een ding kan ik al schrappen want de gehaakte colsjaal is van gisteren avond beeindigd joepie ,nu maar gauw verder met de poncho voor het te warm wordt groetjes christine
|
||
![]() |
||
lori
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Januari 2013 om 10:42 |
|
|
Op dit moment alleen de muisjes voor het KDV.
Net deze week zijn de leidsters op één na allemaal naar andere klasjes gegaan De bedoeling was alle drie de leidsters iets groots te geven, nu maak ik alleen iets voor kleindochters mentor, zij is al vanaf het begin in dit klasje. Nu nog zoeken naar iets geschikts. De andere twee krijgen een kleiner projectje. Ik heb inmiddels al heel veel leuke patroontjes gevonden en gekregen, maar op dit moment loop ik tegen het feit aan dat Zeeman weinig "vrolijke" kleurtjes heeft (of de winkel hier is te klein) en er is geen Wibra in de directe omgeving. En ja, het handwerkwinkeltje op Presikhaaf heeft ook niet veel keus én er hangt een behoorlijk prijskaartje aan. |
||
![]() |
||
hannie-groen
Hobbyguru
Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Januari 2013 om 12:02 |
|
|
ben nog met een paar dingen bezig maae heb ff em handwerk dip
tas van granny squar dickens muizen. geluks sleutelhanger een das |
||
![]() |
||
wey76
Duizendpoot
Lid sinds: 09 Januari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 249 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Januari 2013 om 12:10 |
|
|
-leuke ring met vogeltjes
-sleutelhangers -gelukspoppetjes. -stokjes leren haken - nog veel te veel |
||
![]() |
||
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23745 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Januari 2013 om 16:42 |
|
|
wey76, ik weet niet of het jou helpt, maar ik telde vroeger hardop alle handelingen van een stokje of dubbel stokje. Dan krijg je een ritme te pakken.
|
||
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
wey76
Duizendpoot
Lid sinds: 09 Januari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 249 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Januari 2013 om 16:59 |
|
Dat is idd een idee. Alleen als ik dat doe en de kinderen zijn erbij dan ben je gauw de tel weer kwijt. |
||
![]() |
||
haakAB
Hobbywonder
Lid sinds: 07 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 549 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Januari 2013 om 18:42 |
|
|
Mijn to-do lijst:
Colsjaal voor een collega afmaken Colsjaal voor mezelf maken Zpaghetti-kussen voor mijn dochter afwerken en tot kussen maken Baby-dekentje haken Gebreid jurkje voor mijn dochter in elkaar maken (en dat vind ik zo niet leuk om te doen) Prinsessen-alfabet van Vervaco borduren En dan nog alle losse dingetjes die er zomaar tussendoor komen. Hopelijk kom ik op deze manier tot opruimen en organiseren van de garens en patronen
|
||
![]() |
||
breienmaar
Hobbyguru
Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Januari 2013 om 19:22 |
|
|
Nou daar vraag je me wat!
Sokken breien, omslagdoek breien, varkentje haken, de gier van kristel krukkert haken, gehaakt kleedje vane kringloop op kussen naaien ! Werkjes zat hip van t ene naar t andere en t komt allemaal af!! Nog minimaal 8 weken niet op pootje staan., dus dat komt helemzal goed!! T is, hier ene puinhoop, niet alleen een bed in de kamer, maar de bank en tafel liggen vol met ,creatieve rotzooi,! |
||
![]() |
||
jetje1970
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Mei 2012 Locatie: Markelo Status: Offline Points: 1021 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Januari 2013 om 19:44 |
|
|
Heb op dit moment al weer een aantal dingetjes tegelijk onder handen... dibbes de draak (nog 6 stekeltes), de girafjes (alleen nog de pootjes van Gideon en Giselle en daarna het kleintje nog).
Daarna wil ik het vosje nog maken. Ook deze week haakpakketjes voor de handpoppen van rico gekocht, kan ook niet wachten om daaraan te beginnen.
Voor de rest kan ik nog wel een toiletrol vol schrijven met leuke ideeën en patroontjes die ik heb gezien en ook soms nog heb liggen. De foto's hier op het forum maken het er niet beter op. Moet gewoon minstens 100 jaar worden!
Gr. Rianne
|
||
![]() |
||
chantalmv2
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 26 Januari 2013 om 15:14 |
|
|
Zo blijven we bezig he!!!
Ben nu bezig meteen sjaal met muts en zakken nummer 2 voor mijn moeder. En ik ben bezig met een spinnenweb wrap voor de lente. En van restjes een dekentje. Daarna wil ik aan mijn hond beginnen. |
||
![]() |
||
Nespa
Hobbyguru
Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 26 Januari 2013 om 15:21 |
|
|
ach ik ben al bezig aan mijn tweede bol voor de deken dus nog 6 te gaan en dat is de rand niet meegeteld. verder hou ik nu een systeem aan van brei iets voor een ander, brei wat voor mezelf. als ik dingen achter elkaar voor ander doe lukt het niet meer lol.
|
||
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
|
||
![]() |
||
Semmama
Hobbywonder
Lid sinds: 25 Januari 2013 Locatie: Zuid-Holland Status: Offline Points: 801 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 26 Januari 2013 om 15:29 |
|
|
Leuk om alle to do lijstjes te lezen. Ik ben vandaag bezig met een kort vestje voor mijn dochter (zwart/rose/paars) en een poef (textielgaren blauw/antraciet) voor mijn zoon. Verder ben ik bezig met een granny square deken en twee cowboy outfits voor de juffendag.Dan "moet" er ook nog een poef voor mijn dochter gemaakt worden en kussens voor op de bank.
|
||
|
Net begonnen en nu al verslaafd.
|
||
![]() |
||
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 26 Januari 2013 om 18:59 |
|
|
De poncho voor mijn zusje afmaken (alweer één) en daarna maar eens rustig gaan kijken wat ik daarna ga doen. Ik heb véél te veel op mijn lijstje staan
|
||
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
||
![]() |
||
widdy
Hobbywonder
Lid sinds: 24 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 458 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 26 Januari 2013 om 20:54 |
|
|
Ik ben nog steeds bezig aan mijn trui (een gebreid vestje met een koord om te knopen). Eindeloos werkje. Is met Drops Verdi en die bol is zo onhandig dat dat me al vaak tegenhoudt.
Ik wil ook nog een poncho maken (eenvoudig maar leuk patroon gevonden), maar aangezien de winter om zal zijn tegen dat mijn trui af is, is die voor het najaar. Volgende dat ik ga maken is een topje/jurkje van de lentecollectie. En dan wil ik voor het najaar nog een truitje breien (of haken - ik ben er nog niet uit) voor mijn dochter.
|
||
|
Groetjes, Tineke
|
||
![]() |
||
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23745 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 27 Januari 2013 om 09:56 |
|
Mijn man en kinderen gingen "meetellen" maar met andere getallen. Dat helpt ook niet. Maar als je het in een rustig momentje doet, heb je het ritme op een gegeven moment wel te pakken. Ik telde toeren en opzetsteken met veiligheidsspeldjes. Als iemand dan middenin het tellen wat vroeg, had ik die tientallen al klaar om overnieuw te tellen. |
||
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
Semmama
Hobbywonder
Lid sinds: 25 Januari 2013 Locatie: Zuid-Holland Status: Offline Points: 801 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 27 Januari 2013 om 10:30 |
|
|
Ik stop er schuifspeldjes tussen, ik raak ook telkens de tel kwijt door pratende kinderen. Vooral bij rondjes, als je iedere 7de steek moet dubbelen, dan tel je je na iedere stokje een ongeluk haha.
|
||
|
Net begonnen en nu al verslaafd.
|
||
![]() |
||
chantalmv2
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 28 Januari 2013 om 07:32 |
|
|
Mijn lijstje is verandert whahahahha
De kinderen hebben andere plannen. |
||
![]() |
||
ladyken
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 28 Januari 2013 om 18:57 |
|
|
hoi vandaag weer wat wol gescoord in de zeeman 24 bollen van de sparkle
6 bollen in de kleuren wit, zwart, lilaen fuchia om een vestjes te maken in gewone tricot steek omdat het toch een fantasie draadje is met een blinkend draadje dus heb nog wat werk en vestje heb je toch altijd te weinig |
||
![]() |
||
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |