Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

e-reader

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2012 om 16:49
Originally posted by Seeke69 Seeke69 wrote:

Originally posted by diny183 diny183 wrote:

Oh,oh allemaal nieuwe informatie over de i pad, ik heb een ipad en kan pdf bestanden lezen, wist niet dat je ook op een patroon notities kunt bijvoegen en hoe je mijnbestanden moest openen, weer wat geleerd nu nog in praktijk brengen.
Boeken lezen gaat ook prima, kan alleen niet veel gratis nederlandse boeken vinden, meestal zijn het dan stokoude boeken die me niet kunnen boeien.
Ga maar eens kijken hoe het met de bestanden opslaan gaat, kan ik ook via de ipad downloaden.

Welke boeken zoek je? Help ik je meezoeken :-) Ik download mijn boeken ook heb ik zo mijn plekjes voor :-).

Stuur me maar een pm als je wil.

Ik ben al jaren een leesmonster, ik lees alles wat los en vast zit, historische romans, thrillers, een lekker wegleesboek over de liefde is ook altijd goed.
Soms heb ik voorkeuren en soms maaktmhet me niet uit wat ik lees.

Back to Top
mafke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mafke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2012 om 17:02
hallo,
wat een hoop handige tips en informatie weer. Ik wist ook niet dat ik bij mijn patronen ook nog notities kon toevoegen.

Ik ben heel erg op zoek naar kinderboeken, alle leeftijden. Daar heb ik bijna niks van en daar kan je mij (en mijn 3 dochters) heel gelukkig mee maken.
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2012 om 17:04
Wauw, ik download idownloads en opeens kan ik veel meer dingen downloaden,
Denk dat ik hem er maar weer afhaal, zo kom ik helemaal niet meer aan haken toe
Back to Top
mafke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mafke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2012 om 17:08
idownloads kende ik ook nog niet.
Weer wat geleerd.

Iemand voor mij misschien kinderboeken?
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2012 om 17:11
op epubbud.com is de serie "de grijze jager" gratis te verkrijgen ;.))
Is momenteel héél in trek bij de jeugd, is een kruising tussen robin hood, indianen en krijgers
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2012 om 17:37
Originally posted by andrea21 andrea21 wrote:

Ik heb een e reader en tablet van Samsung maar ik vind de e reader niet zo geschikt voor patronen zoals hier boven genoemd werd, maar me tablet werkt prima zowel als voor PDF of word documenten en natuurlijk kan ik op de bank ook internet af zoeken.

Maar ik zou niet graag boeken op me tablet lezen e inkt is veel prettiger zeker in de zon of schaduw het beeld spiegelt niet zo als van een tablet of i pad.

Ik lees ze graag op mijn tablet. Maar ik zit niet in de zon ermee :-)

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
Brenmar View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Brenmar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2012 om 17:47
Nee in de zon lezen vind ik ook niet zo prettig maar s;avonds lekker op het loungeset in de tuin, roseetje en een goed boek...... heerlijk hihi. 
Back to Top
Brenmar View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Brenmar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2012 om 17:49
Als er iemand wat boeken zoekt of graag zou willen, stuur me maar een mailtje met de schrijver, kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2012 om 17:49
een vriendin van mij heeft een e-reader en dat is idd wel klein.
ik heb voor mijn verjaardag een tablet 10 inch gekregen (gewoon een goedkoop dingetje) en daar heb ik een deel van mijn patronen nu op staan en dat leest uitstekend.
je kunt er een pdf lezer op downloaden en dan leest hij alles
ik lees dus ook mijn boeken daarop en dat is ideaal want als je een boek uit hebt hoef je niet eerst te zoeken in de kast waar de volgende staa maar je hebt ze gewoon allemaal bij de hand.

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2012 om 20:05
Helemaal geweldig, dank allemaal. Ik ga nu maar niet meer naar bed. Mijn patronen en boeken op de Ipad en ik mag nog op vakantie. Mijn man heeft geen kind meer aan me.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2012 om 20:19
Ik heb een e-reader, en van mijn zusje heb ik een paar boeken gekregen. Nu zag ik bij lollibol deze site: epubbud.com, maar hoe werkt dat daar? Ik kom er niet helemaal uit. 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2012 om 21:19
je gaat naar epubbud, tikt bvb de naam van een auteur in en klikt op search. Wanneer iets van die auteur is verschenen komen alle beschikbare titels - ook in ander talen- te voorschijn.
Ik lees graag Jill Mansell en bijna de ganse collectie is daar gratis te downloaden, ook in het Nederlands. Het is in het begin een beetje zoeken,...
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2012 om 21:36
ik ben het aan het uitproberen geweest en met Jill Mansell is het me gelukt. bij de andere schrijvers die ik heb opgezocht, komt er nog niet zoveel boven, maar misschien zijn die daar juist niet te downloaden
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns