Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

operatie ?

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 06:59
Linda, ik duimook dat de operatie goed gaat lukken, en dat de revalidatie ook gunstig mag verlopen,
veel sterkte voor jullie allen , en positief blijven denken

Funpagina.eu
Back to Top
QstephanieQ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer QstephanieQ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 08:14
Veel sterkte!!Thumbs Up
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 10:36
Veel sterkte voor je zoon! Dat was zeker wel even schrikken, maar het is het beste.

Kunnen ze de datum van de operatie niet wat later plannen, zodat hij de start van zijn school wel kan meemaken?
Veel liefs van Marieke
Back to Top
jolanda24 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer jolanda24 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 11:46
Linda, natuurlijk is je zoon teleurgesteld dat hij het begin mist van zijn laatste studie jaar. Ik weet niet welke studie hij volgt, maar misschien kan hij wat volgen via internet of kan een goede vriend/vriendin hem helpen. Ik ben nogal direct in mijn vragen en antwoorden maar ik bedoelde het opbeurend. En om altijd met pijn te lopen daar wordt je ook geen gezelliger mens van. Weet ik uit ervaring want ik heb 2 jaar geleden een nieuwe heup gekregen. Linda nogmaals voor jullie veel sterkte en hoop op een goede operatie. 
gr.Jolanda
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 14:08
ik duim ook mee.....Thumbs Up
en je moet maar denken tegenslagen horen er ook bij
en hij is nog jong......en hij gaat er dan wel op vooruit
en dat is toch de bedoeling..........STERKTE....Thumbs Up
groetjes geesje
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 01:11
ja Marieke daar heb ik ook aan gedacht hoor , maar in het begin zijn de eerste weken redelijk veel herhalingen  tegenover dat het okt of nov wordt . Want dan is er weer in dec de eerste exames en zo blijft het maar doorgaan . Ik had natuurlijk gedacht dat het in de grote vakantie kon plaatsvinden maar ja dat zijn vijgen na pasen . Het is gewoon altijd een slecht moment denk ik dat je minstens een maand van de school moet missen . Op 1 sept start de school hier , dus als alles goed gaat zou hij 3 weken missen op school . Hopelijk is dit ook zo .
Ik ga natuurlijk eind aug naar de school en zeggen en vragen of ze soms langs smartschool iets kunnen verzenden zodat hij toch wel iets van de lessen mee heeft en zo wat kan bijblijven . Voor de lessen van bedrijfsbeheer (die hij buiten de schooluren volgt , ook zijn eerste jaar nu) heeft hij wel zijn beste vriend die dat ook samen met hem ging volgen . Dus die zal hem zeker met dit vak helpen waar hij kan .
dames allemaal hartelijk bedankt voor de steun die jullie ons geven Hug
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 15:47
Balen hoor. Pittige dingen gehoord. Maar hopelijk knapt hij er enorm van op en rent hij volgend jaar op zijn baantje met twee gezonde knieen. Sterkte er mee.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 13:55
Ik duim hie ook voor jou mee hoor
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns