Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Waar zijn we nou helemaal mee bezig???

Reageer Reageer Pagina  <1 234
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
annele View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer annele Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2012 om 17:27
Ben een gescheiden vrouw van 49 jaar
op 21-9 was ik 25 in de WSW werkzaam, wat op mijn object, een school uitbundig is gevierd. Ik werk 32 uur in de week als interieurverzorgster.
Volgens vele ben ik een crea bea.
Borduur, haak, brei, maak 3d kaarten, poppenkleding, verkleedkleding voor peuters en kleuters. De laatste 3 vaak in opdracht.
Ook projecten als een rouwdoek voor de kleuters, paddestoel parasol, een sterrenhemel en zelfs bekleding voor een wieg.
Als vrijwilliger voor de rode kruis welfare maak ik van allerlei dingen.
gehaakte knuffels, handdoekrandjes, geschenken van thee-handdoeken.
Slabbetjes in groente/fruit en dierenkopjes. Als het maar vernieuwend is.
Op dinsdag zing ik in een kerkkoor dat iedere 4e zondag en op bijzondere dagen medewerking verleent aan de dienst.
Op donderdag ga ik naar fitness. met als resultaat: in 1 jaar 20kg kwijt. Dit kwam omdat ik na 2 operaties binnen 2 maand weer op de fiets naar mijn werk kon. Het dagelijkse leefpatroon weer kon oppakken.
Meerdere keren per dag eten maar mindere hoeveelheden.
Verder zet ik (8x per jaar) koffie bij de kerkdiensten op het bejaardencentrum die 1x in de 14 dagen gehouden worden.
Ook houdt ik de boekhouding bij van iemand met dyslexie en regel voor hem vele dingen.
Van hem kreeg ik op mijn jubileum een dagje krea-doe aangeboden.
Iets waar ik me op verheug en naar uitkijk.
m.v.g. annelies
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 234

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns