Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Er is overal een reden voor

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2012 om 10:58
wat leuk,mogen we doormiddel van een foto mee genieten?
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2012 om 11:07
Wat een mooi verhaal. Schijnbaar wordt het vandaag prachtig nazomerweer, dus een mooie dag om buiten de wacht te houden.
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2012 om 11:28
Wat een leuk verhaal. Ik zie je ( al ken ik je niet) al door de bossjes en struiken kruipen om de verloren eieren te zoeken.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2012 om 13:12
Lydia wat leuk zeg! Jij blijft maar moeder worden van van alles en nog wat! LOL
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2012 om 13:17
Leuk verhaal weer. Het is mooi weer om je man buiten te zetten, als hij maar een beetje uit de wind zit.
Ik hoop voor je dat er inderdaad een haan bij zit. Kan hij de dames weer in het gareel houden
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2012 om 15:18
Wat is dat leuk even meekijken in jouw leven op deze manier. Verdriet en plezier liggen heel dicht bij mekaar. Zo gaan die dingen nu eenmaal. Hoop net als de rest dat er een mooi haantje bij zit en dat alles ongeschonden groot mag worden. Geniet ervan hoef ik niet te zeggen geloof ik. Dat zit wel snor.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2012 om 15:40

het zijn nu 5 kuikentjes
lydia wijsbroek
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2012 om 16:20
Och wat schattig Heart ik ben benieuwd of er straks een haantje voor je bij zit. Gaan ze 's nachts trouwens in het nachthok? Het is natuurlijk wel koud buiten 's nachts.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2012 om 16:30
Gefeliciteerd!!!
Dat jullie nog eieren hebben iedere dag!
Onze Barnevelders zijn ontploft!! Ze zijn in de rui, de 1e begon eind augustus al. Kan wel nieuwe kippen maken van alle veren die ik los heb liggen.
Het schijnt dat je buizerds e.s. op afstand kan houden met bungelende cd's of een ouderwtse discobal....
Succes!!!!
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2012 om 16:42
een levensecht verhaal..... prachtig die kuikentjes, we gaan duimen draaien voor een mooi haantje..

richt je op de zon dan valt de schaduw achter je

http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
vivke1959 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vivke1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2012 om 18:22
wat een leuk en triest verhaal lydia

hoop dat er een haantje bijzit voo rje ,dat moet wel,misschien zelfs méér dan één LOL

ps, welke papegaaien hebben jullie ??
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2012 om 18:28
O wat lief!!!
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2012 om 18:29
@vifke, we hopen inderdaad dat er een haan bijzit, meerdere is ook geen probleem, ruimte genoeg en verder hebben we ara's, blauwgele en groenvleugel,rose kaketoe's, molukken kaketoes, zonparkieten en een heleboel grasparkietjes (er was er 1 aan komen vliegen en das toch zielig helemaal aleen in zo'n grote kooi, dus een popje erbij gekocht en een tweede stelletje) Nu zitten er 15 in het hok, zeker een vruchtbare omgeving

@Esther1963 we halen ze nog niet naar binnen, onder mama zijn de omstandigheden ideaal, alleen als het gaat regenen zetten we een parasol erboven, voor alle zekerheid. We verwachten dat ze morgen aan de wandel gaat met het spul en dan kan ze gewoon het nachthok in, daar hebben we een apart hokje ingezet voor mamakip en de kleintjes, dan hebben ze wat privacy

heb alleen geen flauw idee wanneer je kunt zien of het een haan of een hen is.
lydia wijsbroek
Back to Top
vivke1959 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vivke1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2012 om 19:03
wat een hoop gaaien lydia, ik dacht al dat ik er veel had LOLLOL

3 grijsjes
1 roseetje
2 aagjes
2 forpusjes Wink
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2012 om 19:08
@vifke, en dan heb ik de aantallen er nog niet bijgezet, 3 groenvleugel ara's, 11 blauwgele ara's
lydia wijsbroek
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns