|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | |
caelum
Hobbyguru
Lid sinds: 08 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1139 |
Posted: 07 Mei 2010 om 09:22 |
|
Ik ben ook aan het afvallen, ben er nog niet maar goed ik doe mijn best! |
|
![]() |
|
Teunie
Hobbyguru
Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Posted: 07 Mei 2010 om 09:43 |
|
Inderdaad meer bewegen en om er zeker van te zijn dat je geen koekjes neemt zou ik ze niet meer in huis halen,of koekjes die je zelf niet lekker vind. Zo is het mij ook gelukt. Succes ermee.
|
|
|
Groetjes Teunie
|
|
![]() |
|
qwerty
Hobbywonder
Posted: 07 Mei 2010 om 10:33 |
|
probeer vol te houden! je zult dan zien dat je echt afvalt.
|
|
![]() |
|
Het--ty
Groupie
Lid sinds: 16 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 83 |
Posted: 07 Mei 2010 om 10:39 |
|
[QUOTE=caelum]
Ik ben ook aan het afvallen, ben er nog niet maar goed ik doe mijn best! Caelum, ik wil mijn stukje fruit en mijn broodje ook niet missen. Ik bak koolhydraatarm brood, scheelt 40% koolhydraten en het smaakt heerlijk. Geen koekjes, snoepjes en chips. Ik neem een waterijsje als ik echt behoefte heb aan zoetigheid. |
|
![]() |
|
pien66
Hobbyguru
Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2146 |
Posted: 07 Mei 2010 om 10:44 |
|
4 ons per week is mooi, dan is het vol te houden en heb je geen crash dieet, je valt dan minder snel terug. Ik probeer hetzelde als caelum en mijn bmi is 1 punt gezakt. Ik wil naar een bmi van 22 das nog 7 kilo. Maar dat hoeft dus niet voor de zomer.
|
|
|
Groeten Jacqueline
|
|
![]() |
|
caelum
Hobbyguru
Posted: 07 Mei 2010 om 11:57 |
|
Nou Hetty, dan doe je het toch best goed! Niets zwakkeling, want een zwakkeling bakt vast geen speciale broden
.Jacqueline, ik zal eens even naar mijn BMI kijken.. Wat goed zeg dat je een punt gezakt bent!! En nee, ik hoef het ook niet voor de zomer.. Juist als ik telkens na de kerst begon en voor de zomer in bikini wou passen, lukte het nooit! .
|
|
![]() |
|
caelum
Hobbyguru
Posted: 07 Mei 2010 om 12:00 |
|
Oef, net even mijn gewicht van januari ingevuld, daar was mijn BMI 30. (helaas kan ik alleen hele kilo's invullen op die site, dus moest het afronden naar beneden).. |
|
![]() |
|
Het--ty
Groupie
Lid sinds: 16 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 83 |
Posted: 07 Mei 2010 om 12:34 |
|
[QUOTE=caelum]
Oef, net even mijn gewicht van januari ingevuld, daar was mijn BMI 30. (helaas kan ik alleen hele kilo's invullen op die site, dus moest het afronden naar beneden).. Met deze hier link is het mogelijk om het juiste gewicht in te voeren. Ik heb een BMI van 26.8 en ik wil naar 24. Daarna zien we dan wel verder. Te dun maakt oud |
|
![]() |
|
pien66
Hobbyguru
Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2146 |
Posted: 07 Mei 2010 om 12:59 |
|
Deze is ook handig. http://www.voedingswaardetabel.nl/bereken/bmi/ Ja en iets te dik is een goede manier om rimpels op te vullen |
|
|
Groeten Jacqueline
|
|
![]() |
|
Prideke
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Posted: 07 Mei 2010 om 14:30 |
|
Ik beweeg me suf en val geen gram af, kom zelfs aan. Zou het misschien komen dat alleen mijn armen het werk doen (haken en breien
)?Vroeger ging ik een ijsje of hamburger halen. Vanuit Ede naar Arnhem. Op de fiets hadden we zo'n lol. Door het aantal kilometers wat je fietste waren de calorieën al verbrand wat we verorberd hadden ![]() Alle gekheid op een stokje. Ga niet teveel nadruk leggen op afvallen, dat geeft stress en door stress kom je ook nog eens aan. Je lichaam slaat alles op en reserveert omdat het dan niet lekker kan functioneren. |
|
![]() |
|
caelum
Hobbyguru
Posted: 07 Mei 2010 om 15:24 |
|
Okay volgens die site moet er nog ruim 7 kilo af voordat ik een gezond gewicht heb.. Naar mijn idee is dat wel veel hoor, daar ga ik me dan ook niet perse aan houden.
. We zien wel waar het schip strandt, zolang ik maar gewoon gezond eet en doe toch!Simone, heerlijk zulke lange fietstochten! |
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |