Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenleeftijd

Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2010 om 16:25

ook nog even reageren op Hoe ouderwets of stom en truttig breien en haken wel niet is

mijn ervaring is helaas ook dat sommige mensen het geen hobby van deze tijd vinden zij weten vaak niet hoeveel nieuwe technieken en materialen er in de loop der jaren allemaal bijzijn gekomen neem nu zpagetti haken geweldig toch

ik breide een deken voor mijn jongste toen ik nog zwanger van haarwas en de opmerkingen zoals "zit je lekerte punniken (ahum da's heel iets anders dan breien) zijn veel gemaakt Of waarom koop je niet gewoon een deken?

toch krijg ik ook leuke reacties een (nieuwe)buurvrouw vroeg me een dekentje voor haar baby temaken en dat heb ik ook gedaan Heel leuk

ok denken mensen vaak dat als zij vragen of jij iets voor ze wilt maken bijv een sjaal ze dan de wol niet hoeven te betalen Het is immers niet hun hobby ( belachelijk ik heb ook nog steeds geen geldboom in de tuin en op mijn rug groeit het helaas ook nog steeds niet haha)

en vaak zijn ze vaak jaloers omdat ze het zelf niet kunnen

ik heb eens een poncho gemaakt voor een buurmeisje Zij was met haar moeder in een kinderkleding winkel en de verkoopster vroeg haar welk merk kleding die poncho in de collectie had En zij zei dat ik die gemaakt had haha ik helemaal trots natuurlijk

ik zeg maar zo je hebt mensen en ... fietsbellen hahahhihihi

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Carola View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2010 om 18:28

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns