Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Mijn moeder en haar handwerkspullen

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2011 om 13:21

Ik denk dat je moeder het erg fijn had gevonden,dat haar spulletjes bij jou zijn gekomen.

je hoeft niet alles af te maken,waar ze aan begonnen was,maar bewaren heeft al een bijzondere betekenis.

Mijn moeder is 12 jaar geleden overleden,ik mis haar nog regelmatig.

Ik heb ook een aantal gewoontes van haar overgenomen,mand met spullen,bij de voeten,alles neerkrabbelen enz.

En misschien zien onze moeders wel wat wij allemaal doen.

Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Antonia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2011 om 10:20

Lieve Marjolein,

Als moeder kan ik je verzekeren, dat jouw moeder, met een glimlach naar je zit te kijken, als je met haar spulletjes bezig bent.

Vaak zie ik in gedachte mijn lieve dochter al mijn spulletjes uitzoeken, en hoor ik haar denken, wat heb je toch veel bewaard, ik heb een extra kast nodig. Want net als jij zal ze er veel waarde aan hechten.

Geloof me, het gemis van je moeder gaat nooit over. Het is nu bijna 60 jaar geleden dat ik mijn lieve moeder verloor, en nog steeds hoor ik haar stem soms, en voel ik hoe trots zij zou zijn, als ik weer iets gemaakt heb.

En dat zal Meia ook zijn als jij een van haar werkjes afmaakt.

Dikke knuffel TONY

TONY
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2011 om 10:31
Hoi Marjolein geniet maar lekker van de spulletjes van je moesje. Ze zal inderdaad vanaf haar wolk glimlachend naar je zitten te kijken dat je er zo van kunt genieten. En dat je dan nog eens extra aan haar denkt is natuurlijk niet meer dan normaal. Je zult haar inderdaad altijd blijven missen maar dat hoort bij het leven toch?
Groetjes Teunie
Back to Top
marlene View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marlene Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2011 om 12:02

mijn moeder heeft nooit gehandwerkt, maar mijn oma wel!

zij is nu al 30 jaar geleden overleden, maar nog steeds gebruik ik haar spulletjes - breinaalden, haaknaalden, enz..

Er ligt hier ook nog een begin van een sprei, die koester ik, haak ik niet af, de wol is er niet meer, maar af en toe neem ik het in mijn handen, en denk ik an mijn allerliefste oma

dus Marjolein: koester de spullen van je moeder, gebruik ze , maak af waar je zin in hebt, zij zal het heerlijk vinden

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2011 om 12:04
Als een onafgemaakt handwerk niet te groot is, kun je het misschien laten inlijsten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2011 om 13:10

Heel veel sterkte met het uitzoeken van al haar spulletjes. Ik kan me inderdaad voorstellen dat het je pijn doet. Ook dat je niet zo maar meer kan delen met haar wat jij maakt en je niet kan vragen hoe zij iets doet. Maar wel heerlijk dat je zoveel van haar spulletjes nu in je handen kan houden en dat je haar plannen door kan zetten en af kan maken.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns