Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

CarpaalTunnelSyndroom

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2011 om 21:09

ik vond de prikken niet goed helpen en in verhouding zeer pijnlijk! de operatie vond ik goed meevallen, maar je moet toch echt je rust nemen! ik zat dan ook in het gips, wat niet elke arts doet, is heel verschillend. Ik ben helaas gevallen vlak na de operatie (nét op die zwakke plek) en dat liep even mis... (tweede operatie, maar dan andere reden)

Al bij al zou ik het wel opnieuw laten doen. Ik kan niet alles, maar dat kon ik daarvoor ook niet, en de pijn is toch een heel pak minder. ook die pijn en slapende handen 's nachts vond ik zeer vervelend, dat is nu over.

Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2011 om 13:20
Originally posted by stempelaar stempelaar wrote:

Ook ik ben geopereerd aan beide handen en heb er een prima ervaring mee. Ik werd 's nachts regelmatig wakker van slapende vingers, werd er gek van. Na een test bij de neuroloog ben ik direct aangemeld voor de operatie. Ben geopereerd door een neurochirurg in Tergooiziekenhuizen. De verdovingsspuiten zijn niet fijn, maar daarna voel je er niets meer van. Je moet wel goed de aanwijzingen voor de weken erna opvolgen. Je kan echt een aantal weken niets meer met de geopereerde hand. De littekens zijn mooi genezen en doen geen pijn. Ze zitten natuurlijk aan de binnenzijde van je hand, dus niemand die er wat van ziet. Heb wel een jaar gewacht met de andere hand, eigenlijk omdat ik geen zin had in die prikken, maar ook vanwege de periode eran. Je moet even goed uitrekenen of dat handig uitkomt met je werk en andere bezigheden.

Kan nu weer urenlang haken (en slapen) zonder problemen, heerlijk!

Succes met je keuze.

Kijk, dit geeft de burger weer moed! Een positief verhaal. Mijn twijfel wordt al minder. Over een paar dagen moet ik naar de neuroloog.
Nog eventjes nadenken hoor ...
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2011 om 13:20

Ook ik ben geopereerd aan beide handen en heb er een prima ervaring mee. Ik werd 's nachts regelmatig wakker van slapende vingers, werd er gek van. Na een test bij de neuroloog ben ik direct aangemeld voor de operatie. Ben geopereerd door een neurochirurg in Tergooiziekenhuizen. De verdovingsspuiten zijn niet fijn, maar daarna voel je er niets meer van. Je moet wel goed de aanwijzingen voor de weken erna opvolgen. Je kan echt een aantal weken niets meer met de geopereerde hand. De littekens zijn mooi genezen en doen geen pijn. Ze zitten natuurlijk aan de binnenzijde van je hand, dus niemand die er wat van ziet. Heb wel een jaar gewacht met de andere hand, eigenlijk omdat ik geen zin had in die prikken, maar ook vanwege de periode eran. Je moet even goed uitrekenen of dat handig uitkomt met je werk en andere bezigheden.

Succes met je keuze.

Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2011 om 13:23

Succes met je keuze.

Kijk, dit geeft de burger moed! Een positief verhaal.
Toch blijf ik nog een beetje twijfelen...
Woensdag moet ik naar de neuroloog toe.
Heb nog wat bedenktijd...

Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2011 om 13:28
Er is iets fout gegaan. Ik wilde slechts 1x via quote reageren maar het berichtje kon niet worden geplaatst.
Ik kreeg te zien : kan de webpagina niet vinden.
Dus dacht ik dan maar opnieuw, met als resultaat zie hierboven. Ik weet echter niet hoe ik de teveel geplaatste berichtjes moet verwijderen.
Groet, Tineke01
Back to Top
willie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2011 om 14:29

Ik ben aan beide handen geopereerd en ik ben er erg blij mee!!!

Je hebt alleen wat krachtverlies,da's het enige nadeel.

Ik zeg doen!!!!!Hoe eerder hoe beter,kan je weer lekker slapen ook.

groetjes, Wilma

wil
Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Antonia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2011 om 16:23

Ik ben jaren geleden aan beide handen geopereerd in Tilburg in het St. Elisabeth ziekenhuis, en met heel goede resultaten, je ziet er niets meer van en ik voel er niets meer van.

Zoals hier al eerder is gezegd, moet je vooral de eerste weken, je heel goed aan de adviezen houden, het valt soms niet mee als je zo graag handwerkt, maar je hebt er later profijt van.

En die verdovings prikken, och dat is zo'n kort moment, dan voel je niets meer.

Ik wens je veel succes Tineke, dan kun je snel weer aan het haken en breien.

Dikke knuffel TONY

TONY
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns