Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

oma

Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2011 om 15:36

We zijn nu 9 dagen verder na het overlijden van oma.
Pfff... Na de begrafenis kwam het besef (hard) aan.

Ben de hele tijd moe, moe en nog eens moe. Als het kan (en ook als het niet kan) slaap ik in de middag een poos. In de avond lig ik tussen 8 en 9 in bed en slaap gerust (meer dan) het klokje rond. En uitgerust uit bed stappen? Dacht het niet.

Ik heb bij de begrafenis kunnen doen wat ik wilde, dit werd ook erg gewaardeerd.

Nu 9 dagen na haar overlijden is het net of ze nooit heeft bestaan; in haar huisje is een nieuwe bewoner bezig (zorgcentrum), haar naam is van de deur en brievenbus.

Back to Top
Jolanda48 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2011 om 16:15

Sanne

Nog heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Het verdriet zal heeel langzaam slijten maar jouw gedachten aan haar moet je in ere houden.

Jolanda

[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album14/x_ac84409-1.gif">

http://jollycreations.blogspot.com/
Back to Top
beertje1941 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beertje1941 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2011 om 16:25

sanne

ook ik wens je heel veel sterkte in deze zeer moeilijke tijd.

ik sluit mij helemaal aan bij jolanda het vedriet slijt idd heeeeeeeeeeel langzaam.

maar ik weet(ik heb helaas ook al teveel dierbaren verloren) dat je in de toekomst met veel warme gevoelens aan haar terug zal denken.

Geniet van elke dag!!!
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2011 om 16:26
Originally posted by Jolanda48 Jolanda48 wrote:

jouw gedachten aan haar moet je in ere houden.

En dat gebeurt ook.
Hier in huis zal ze altijd voortleven, we hebben haar klok en serviestafeltje, en ik heb haar voetenbankje, laatste breiwerk(en), breitas en nog wat spulletjes.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns