Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

ben een beetje zenuwachtig

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2011 om 10:49
Fijn dat het goed is gegaan, en belangrijk Opa is weer terug. Veel plezier met al het bezoek, beterschap toegewenst, groetjes irene
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2011 om 12:37

OOK MIJN MAN WEINIG LAST EN PIJN GEHAD VAN DE LIESBREUK OPERATIE. MAAR JA HET BLIJVEN MANNEN......

JAMMER DAT JE KLEINKINDEREN ZO VER WEG WONEN. IK KEN DAT VAN MIJN EIGEN OUDERS. MIJN KINDEREN ZAGEN OPEN EN OMA OOK NIET ZO VAAK. IK ZELF HEB NU DE KLEINKINDEREN HEEL DICHTBIJ WONEN EN IK BESEF HEEL VAAK WAT IK BOF. DUS GENIET ER LEKKER VAN DAT ALLE KINDEREN OPA EN OMA ZEGGEN EN GENIET VOORAL ALS JE IEGEN DAN EEN WEEKJE KOMEN.

VEEL STERKTE MET JE MAN HOOR!!!!!!!!!

Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2011 om 13:53
Fijn dat het weer goedgaat, mannen zijn niet kleine kinderen, die proberen ook alles uit.
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2011 om 17:48
Originally posted by amandel amandel wrote:

Fijn dat het goed is gegaan, en belangrijk Opa is weer terug. Veel plezier met al het bezoek, beterschap toegewenst, groetjes irene

Van mij ook hoor.

Irene/Amandel wat leuk die fotootjes die je steeds op avatar verandert. Vast jullie kleinzoon?
Je ziet hem groeien, eerst de babyfoto's en nu al zover.
Ziet er leuk uit hoor.

Groetjes, Tineke01   
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2011 om 19:49
Fijn dat alles goed is gegaan en pijnvrij is.

Spoedig verder herstel

En geniet van je bezoek, heel erg leuk
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2011 om 22:26
Hoe is het nu met opa?  Heeft hij zich vandaag een beetje netjes gedragen, niet getild enzo .Ik lees het nu pas. We zijn een paar dagen weggeweest.
Mannen zijn ook net kleine kinderen hé! Als je ze de rug toedraait, halen ze van alles uit
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2011 om 10:47

het gaat redelijk, is ook een beetje verkouden, dus is een niesbui een ware hel, moet hij alles vasthouden, het jongetje van de camping de uilenbergh is op bezoek geweest en heeft genoten, hij rijdt zelf in een electrische rolstoel, heeft het postuur van een kind van 8, maar is 13, mankeert tussen de oren bijna niets, maar is wel een verpest brokkkie. de grond was gelukkig overal droog dus hij kon lekker karren met z'n rolstoel, hebben hem een paar appeltjes laten plukken waar hij bij kon en hem toen bij de ponies laten gaan, zijn miniponies en die konden precies op z'n blad van de rolstoel komen en de appeltjes pakken, dat gezicht van dat knulletje, dat alles zo dicht bijkwam en alles aan kon raken.  hij heeft met grote bewondering zitten kijken naar het voeren van Max en heeft ook meegeholpen,  We hebben een staartveer van de andere ara's erbijgehouden en hem ook verteld dat die van Max straks ook zo groot wordt.hij werd er gewoon nerveus van, dan kneep hij in z'n handjes en een big smile,  een hele bos veren meegenomen, en de uilensleutelhangers die ik gemaakt had, ze vonden ze zo leuk, dus ook maar aan z'n stoel gehangen. zelfs de ouders genoten, omdat wij het kind ook gewoon behandelden, merkte wel dat hij de situatie een beetje uitbuit (slim ventje)

we hebben hem ook nog in de grote kooi gezet bij de grote ara's, die van schrik van de rolstoel (das toch zo'n eng ding) gingen rondvliegen en rakelings over z'n hoofd scheerden, en dan is het eigenlijk alleen maar genieten omdat dat kind zo'n lol heeft. wat dat betreft waren wij gezegend, onze kinderen waren gezond.

en m'n man wordt nu door de buurman gekscherend knutselsmurf genoemd, omdat hijzelf in geuren en kleuren heeft staan vertellen dat een bepaald uitsteeksel nu een smurfig kleurtje heeft

lydia wijsbroek
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2011 om 12:44

wat kun je een kind dan toch  blij maken heel fijn dat hij zo heeft genoten.

beterschap voor knutselsmurf 

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tikoes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2011 om 18:52
Gelukkig is alles goed verlopen lees ik
Ik weet uit ervaring hoe blij kinderen kunnen zijn bij het zien van een papegaai, en dan nog wel een ara

Beterschap voor je man Lydia en succes met het gaaies.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns