Even over de kerstman |
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | |
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 28 November 2011 om 22:18 |
|
Het is toch van de gekke dat een lief hobbydoosje zich om deze reden gedwongen voelt om zich af te melden, zeker eentje die laatst nog een lieve actie op poten heeft gezet. En dat je zo benaderd wordt door iemand die je in de gaten houdt of je op het forum langskomt of niet is helemaal van de zotte. Ik heb ook wel eens van zulke pm's gehad, maar die mik ik gelijk in de prullenbak.
Het spijt me dat je niet goed in je vel zit, en ik wens je alle succes toe bij het vinden van woonruimte. Jammer dat je afscheid van ons neemt. Ik hoop van harte dat je op een gegeven moment tóch weer terugkomt. Tot die tijd, sterkte en succes. ![]() |
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 29 November 2011 om 10:41 |
|
Ik sluit me bij de reacties aan, Lydia, ik vind het heel jammer dat je wilt gaan. Maar ik kan het me zó goed voorstellen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit hier op het forum lelijke of boze mailtjes heb gehad, maar als dat zo was zou ik het ook goed gehad hebben. Heel veel sterkte en succes met het zoeken naar een woonruimte.
|
|
![]() |
|
lidwina
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14146 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 29 November 2011 om 16:55 |
|
Hallo Lydia, jammer dat je weg wil gaan. Ik dank je voor de hulp die ik gekregen heb en wens je veen succes met het vinden van woonruimte. groetjes, Lida
|
|
![]() |
|
Koningsdochter
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 29 November 2011 om 21:23 |
|
Lieve Lydia, niet weggaan hoor. Het is al zo jammer dat je op het moment zo weinig bij ons kan zijn. Laat je niet kisten door iemand die de regels nog niet kent, en nog niet beseft dat een patroon ontvangen geen recht is maar een gift. Ik hoop zo dat je binnenkort toch een huisje naar jullie zin vinden. Kan me zo voorstellen dat deze periode je helemaal sloopt. Geen eigen plekje, geen rust om opnieuw te beginnen en dat terwijl je nog maar juist afscheid hebt genomen van het andere land en de andere cultuur waar je je thuis was gaan voelen. Ik hoop net als de rest dat je toch nog bij ons terug komt. In ieder geval krijg je van mij een dikke knuffel om je iets beter te voelen. |
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
geesje
Hobbyguru
Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 29 November 2011 om 22:24 |
Hallo Lieve Lidia, ik sluit me bij de bovenstaande berichtjes aan
|
|
|
groetjes geesje
|
|
![]() |
|
Essy
Hobbywonder
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 29 November 2011 om 23:27 |
|
Er is al veel gezegd en daar sluit ik mij bij aan, jammer dat het allemaal zo loopt. Maar misschien over een tijdje als je in een huisje weer eens de haaknaald oppakt dat we je weer terug zien want ondankbare mensen blijf je toch altijd houden hoor. |
|
|
Groetjes van Essy
gisteren is verleden tijd, morgen is een mysterie, vandaag is 'n geschenk |
|
![]() |
|
Prideke
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 29 November 2011 om 23:34 |
|
Pffff absurd :(Lidia die al zo lang lid is en altijd voor een ander klaar staat, weer een vast lid waar we afscheid van moeten nemen omdat er hebberds zijn die denken dat zij alleenrecht hebben en eisen dat wij wel even onze archieven open trekken?
Ik wil niet nogmaals hetzelfde probleem aankaarten maar ik baal stevig dat de fundering er behoorlijk uit ligt. Lidia ik hoop dat het even stoom afblazen is en dat je snel je neus weer laat zien. Ik snap je stress zeer goed en kan alleen maar hopen op beterschap en dat je snel je vaste plekje hier hebt in een leuk huis. Hele dikke knuffel ![]() |
|
![]() |
|
Lidia2
Hobbyguru
Lid sinds: 17 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2743 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 30 November 2011 om 07:42 |
|
Hallo Lieverds, Ik zag al jullie lieve berichtjes, daar wil ik jullie even voor bedanken. Ik beloof in ieder geval dat ik jullie wel laat weten als we een huisje hebben gevonden, want jullie zijn zo meelevend dus ik laat jullie niet zo maar vallen hoor. Dikke knuf van mij, Lidia |
|
![]() |
|
pippie
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 30 November 2011 om 16:45 |
|
Dikke knuf terug en hou je haaks!!!! Misschien tot gauw.
|
|
![]() |
|
Koningsdochter
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 30 November 2011 om 21:33 |
|
Blijven wij ondertussen gewoon voor je duimen dat dat eigen huisje zo snel mogelijk komt! Wij laten jou ook niet zomaar gaan.
|
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
creaans
Hobbyguru
Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 December 2011 om 18:55 |
|
Lieve Lydia, niet weggaan hoor. Het is al zo jammer dat je op het moment zo weinig bij ons kan zijn.
Laat je door zo iets toch niet, doen besluiten om weg gaan bij ons. Je had er zoveel plezier in en op deze manier heb je alleen je zelf te pakken hoor! Begrijp het wel, maar leg het naast je neer! Veel sterkte en succes met alles! |
|
![]() |
|
linda1959
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 December 2011 om 21:23 |
|
vind jij nu maar snel je huisje Lidia zodag je u terug op uw gemakske voelt . Als alles weer rustig is in je hoofdje en lijfje kom je mischien wel weer een kijkje nemen hier en van het één komt het ander
veel geluk en lieve groetjes |
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |