Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

charlie de chimp

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2012 om 23:16
Charlie is bijna af, nog een mouw en de armen moeten nog aangenaaid worden. Maar ik heb het idee dat ik iets niet goed heb gedaan, hij ziet er qua verhouding heel anders uit dan op het plaatje. Het grootste deel van het patroon moet in halve stokjes worden gemaakt, vind ik al vreemd. En het is niet de vergissing dc=stokje of vaste, want anders zou bijna het hele patroon in halve vasten moeten worden gehaakt . En af en toe moet je 'sc' haken, dus gewone vasten. Ach, als ie klaar is plaats ik wel een foto.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2012 om 08:03
Charlie houdt ons wel bezig, met zijn apenstreken. Maar welke verhoudingen kloppen niet? Zijn lijf of de armen en benen?
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2012 om 18:48

Ik heb hem af, maar morgen gaan we op vakantie, dus het plaatsen van de foto zal denk ik daarna worden. Op het plaatje bij het patroon lijkt hij breder dan die van mij geworden is. Ik wil proberen om hem nog eens te maken, maar dan met vasten gehaakt i.p.v. halve stokjes. Kijken of hij dan meer op het plaatje lijkt. Maar uiteindelijk is hij toch leuk geworden hoor. Waarschijnlijk stuur ik hem naar Poekie.

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2012 om 15:53

Daar ben ik weer, Charlie de 2e is af en gelukt met vasten i.p.v. halve stokjes. Ik heb het patroon uitgeschreven met de vasten, in het nederlands.

Wie wil, stuur een mailtje naar het adres in mijn profiel. In dit topic vragen heeft geen zin, tenzij iemand anders zich geroepen voelt om de vertaling door te sturen, vind ik ook prima.

Ik moet wel zeggen (disclaimer) dat de duimen er niet bij staan (vond ik zelf niet nodig ) en de banaan ook niet. Verder, omdat in het originele patroon elke toer begint met 2 lossen en deze tellen als half stokje, kwam ik af en toe een vaste te kort of had ik er 1 teveel. Dus het kan zijn dat je af en toe een vaste extra moet haken aan het eind, maar dat heb ik er wel zoveel mogelijk bij gezet. Ik heb de vertaling puur voor mezelf gemaakt en weinig rekening gehouden met duidelijkheid voor anderen. Maar vragen staat altijd vrij.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns