Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

pure nieuwsgierigheid

Reageer Reageer Pagina  <1 234
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2012 om 09:38
Mijn moeder noemt mij altijd Jetje en 1970 is mijn geboorte jaar.

Gr.Rianne
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2012 om 11:36
Mijn naam is gelinkt aan het paarse olifantje van Winnie de pooh. Enkele jaren terug op vakantie geweest bij een vriendin in Italië. Een dagje strand zorgde ervoor dat mijn benen (door het in slaap vallen) een zonneslag hebben gekregen,die waren dus gezwollen en hadden een paarse huidkleur kregen. Voor de grap hadden ze mij een lollibol cadeau gedaan om ons avontuur nooit meer te vergeten. Ieder jaar als we elkaar terug zien hou ik aan onze reis dan ook een nieuwe lollibol over. Vandaar mijn nicknaam.
En vandaar dat ik in een eerdere topic een atroon zocht voor een lollibol om hen er ene terug te geven
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2012 om 11:37
Trouwens, mijn echte naam is Wendy
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
droppie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer droppie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2012 om 12:07
zo noemde ik mijn eerste seicento...hij is inmiddels helaas overleden maar ja de naam houden we in ere...
Groetjes,
Suzanne
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2012 om 12:25

mijn naam is gewoon Martha maar die was bij een ander forum al in gebruik. Aangezien ik toen net beppe (oma) geworden was lag deze naam voor de hand. Daarom deze ook maar meegenomen naar dit forum indertijd. Mijn mailadres bestaat uit mijn twee voornnamen Martha Ellen.

Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2012 om 16:31
Een poosje geleden wilde ik mijn gehaakte knuffels verkopen en toen zei mijn man wel leuk om er een label aan te doen!
En zo is de naar hobby4you geboren!

Het is namelijk mijn hobby en ik maak het vaak voor anderen dus zo hobby-4-you!!

Mijn eigen naam is Rianne
Back to Top
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2012 om 20:56
mijn naam is van mijn vorige kakatoe okkie die helaas op 5 jarige leeftijd is gestorven en als hij een rare bui had riep ik altijd okkiepowerrrr. mijn normale naam is joanne
okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2012 om 15:50
Mijn naam was al in gebruik, dus heb ik mijn naam in spiegelbeeld genomen. Ennas = Sanne
Back to Top
Ingemo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ingemo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2012 om 22:30
grappige topic !
Inge is bijna altijd al bezet, dus de 2 eerste letters van mijn achternaam eraan vastgeplakt, tja je kan niet op alle gebieden creatief zijn Wink
Groetjes,
Inge

http://pinterest.com/ingemo/
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2012 om 00:01
Gewoon mijn naam (José), maar dan een beetje lief verkleind, zo werd ik vroeger vaker genoemd, en dan mijn geboortejaar erachter Wink.

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2012 om 13:57
Ik had het al helemaal zo bedacht Seeke69. Was niet zo moeilijk toch? Veel kleine Joseetjes heten hier Seeke of Sjeeke. Maarre...Seeke maakt leuke dingen. Groetjes, Lida 
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2012 om 23:17
Dank je wel Lida! Ik ben nog maar pas weer begonnen, maar ik vind het zo leuk allemaal!
En idd, mijn naam was niet zo moeilijk om te ontcijferen denk ik Wink

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
hitsje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hitsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2012 om 11:53
Ik heet Hitsje, bijna niemand heet zo dus ik gebruik die altijd.
Ik hoef er ook nooit cijfertjes of zo achter te doen.
Vroeger vond ik het een vreselijke naam maar nu ben ik er heel trots op en vind ik het leuk dat ik een aparte naam heb.
Groetjes Hitsje

http://pinterest.com/hitsje/

Back to Top
Essy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Essy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2012 om 12:41
Mijn oudste kleindochter heeft de initialen S.I. en dat zei ik vroeger wel eens tegen haar als afkorting dus es ie, toen ik later poppenkleertjes voor haar ging maken had ik een labeltje er aan gemaakt met Essy dat is zo gebleven en nu ben ik voor alle kleinkinderen (7) Oma Essy.
Groetjes van Essy

gisteren is verleden tijd, morgen is een mysterie, vandaag is 'n geschenk
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 234

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns