Jullie zullen vast denken... |
Reageer
|
| Autheur | |
Venaille
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Jullie zullen vast denken...Posted: 31 Juli 2012 om 09:32 |
|
Wat reageert ze ineens weer veel...
Dat klopt. Ik heb nu vakantie en even de tijd voor mezelf genomen om te reageren op het forum. Ik heb de laatste tijd wel meegelezen, maar weinig gepost/gereageerd. Ja wel op patronen topics en mocht ik de patronen hebben ontvangen: Mijn dank is groot!!! Jammer genoeg kan ik na het schoentopic (waar ik dus op de link heb geklikt) mijn mail niet meer op de computer openen. En ik heb al een week niet op mijn tablet gecheckt. We moeten nog steeds alles opnieuw op de computer zetten, maar gewoon de tijd nog niet gevonden. Hier ook wat pech ondervonden. De laatste vier weken van mijn zwangerschapsverlof heeft mijn moeder in het ziekenhuis geleden. En daarna nog een week. Ze weten eigenlijk nog niet wat er aan de hand is. Waar haar helse pijn in de onderbuik vandaan komt. (En het aantal fouten wat ze hebben gemaakt is al niet meer op 1 hand te tellen, dus het vertrouwen in het ziekenhuis is ook weg...) Ze is inmiddels bijna 4 weken thuis en is alweer een keer per ambu naar het ziekenhuis gebracht om daar weer 2 nachten te vertoeven. Gisteren heeft ze een gesprek met de huisarts gehad en die gaat er nu werk van maken, omdat ze in het ziekenhuis alleen maar pijnstilling al oplossing geven voor haar pijn... terwijl er toch wel een oorzaak zou moeten zijn. Dus ben benieuwd op ze ook nog eens wat gaan vinden. Ze heeft al zoveel onderzoeken gehad. Thuis ligt ze ook nog veel op bed. Ze is inmiddels wel 15 kilo afgevallen. En haar heup wil nu ook niet echt meer. Waarschijnlijk door de lange inactiviteit. Daarvoor krijgt ze nu fysiotherapie. Wat wel goed nieuws is, is dat mijn zusje nu inmiddels 20 wkn zwanger is. De eerste 4 maanden waren behoorlijk zwaar met overgeven en veel andere kwalen. Wij hebben haar dochtertje van 3,5 dan ook een aantal keren opgevangen. Zodat mijn zusje eens een lekkere nacht kon slapen. Haar man zit namelijk door de week op de kazerne en is alleen in het weekend thuis. Gelukkig zijn Amy en Anouk met elkaar opgegroeit door pake en beppe dag en kunnen ze heel erg mooi samen spelen. Al gaat het hier wat moeizamer, omdat het Amy haar speelgoed is en bij pake en beppe is het voor hun allebei. Zelf loop ik bij de plastisch chirurg. Ik heb een bult met melkklieren in mijn oksel en die gaan ze (hopelijk) verwijderen. Deze week moet ik een nieuwe afspraak maken. En dan wordt er een plan van aanpak besproken. Ik heb de bult al sinds mijn 12de, sinds mijn borsten begonnen te groeien. Maar sinds Amy geboren is heb ik er veel last van. Met Krista zijn we nu ook al twee keer voor een echo geweest van haar heupjes. Begin september moeten we nog een keertje. En als het zo door ging als bij de tweede echo, dan hoeft ze geen spreidbroekje. Verder doet ze het super! Ze is alleen een echte dikkerd (nu al bijna 8 kilo). Maar ze is altijd vrolijk en ze "praat" ook al lekker. Er komen regelmatig harde kir-geluiden uit de box of kinderwagen... Ik heb zelf inmiddels alweer 4 weken gewerkt. Daardoor was ik wel heel erg moe steeds. Dus ook daardoor was ik minder aanwezig op het forum. Ook het haken was even wat minder. Het lijkt wel als ik iets moet... dat ik dan geen zin heb... Ik ben nu bezig met een kraamcadeautje voor een vriendin. Zij heeft 2 wkn geleden een zoontje gekregen. Ik ben nu met Lola het lieveheersbeestsje bezig voor de grote zus. En voor de baby ga ik een uil maken in blauwtinten. Voor mijn zusje mag ik een mega bestelling aan Matawi uilen maken voor de baby. We gaan deze week garen uitzoeken. Zo dat was weer een heel verhaal...
|
|
|
Veel liefs van Marieke
|
|
![]() |
|
RoosjeS
Hobbywonder
Lid sinds: 02 Februari 2012 Locatie: Thuis Status: Offline Points: 989 |
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Posted: 31 Juli 2012 om 09:51 |
|
Jeetje, dat is een heel verhaal! Ik hoop dat ze bij je moeder snel vinden wat de oorzaak van haar buikpijn is, dat zou wel heel erg fijn zijn! Fijn dat met de kids alles goed gaat en het vooruitzicht dat Krista misschien niet in een spreidbroek hoeft is helemaal positief! Ik duim voor je dat de volgende echo goed nieuws brengt!
Lekker genieten van jullie (je mans) vakantie en veel plezier met alle uiltjes en knuffeltjes die je gaat maken!
|
|
![]() |
|
lollibol
Hobbyguru
Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Posted: 31 Juli 2012 om 09:54 |
|
Hey,Gewoon om te melden dat het leuk is je weer aan te treffen op het forum.
Je bent ons ook geen werantwoording schuldig hoor! ;.)) Maar zoals de vrouwelijke nieuwsgierigheid zich betaamt, altijd leuk het verhaal achter iets te weten ;.)) Veel succes met de nodige klussen, onderzoeken en familieaangelegenheden!! ;.))
|
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
Lilyishere
Duizendpoot
Lid sinds: 06 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 295 |
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Posted: 31 Juli 2012 om 09:58 |
|
Heel veel sterkte en beterschap voor je moeder!
En neem voor jezelf ook echt rust waar het kan. Ik heb vorig jaar 4 jaar na de geboorte van de jongste een zodanige klap gehad dat ik direct neergeveld werd. Ik ging altijd maar door en door en de man met de hamer altijd weten ontwijken, maar vorig jaar had hij mij uiteindelijk toch te pakken. Dus neem echt je rust!
|
|
![]() |
|
Venaille
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 31 Juli 2012 om 10:04 |
Die man met de hamer... daar ben ik ook echt bang voor... was echt bang dat ik zou instorten als ik weer aan het werk moest... Tot op heden niet gebeurd... maar ik ben bang dat als alles achter de rug is en iedereen weer een beetje gezond is, dat dan de klap nog komt... Nu leven we eigenlijk wat beduusd van dag tot dag... Ik zal proberen zo veel mogelijk rust te nemen. Maar of dat lukt...
|
|
|
Veel liefs van Marieke
|
|
![]() |
|
Venaille
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 31 Juli 2012 om 10:07 |
Bedankt voor je lieve reactie. Ik weet ook wel dat ik geen verantwoording schuldig ben, maar wilde het al veel langer van me af schrijven... maar tot nu geen fut voor gehad... en vandaag eventjes de tijd genomen om lekker rond te neuzen op het forum (ziet er inmiddels al 1,5 uur achter...). Manlief is weer afgestoken om deuren en een kast de gaan schilderen in de loods van zijn zus en zwager... want het dreigt hier weer behoorlijk met regenwolken...Ik zal zo eens iets in het huishouden doen... Zondag zijn we met de schoonfamilie naar Emmen geweest en moet nog steeds spullen daarvan opruimen, maar gisteren heb ik een rustdag in acht genomen.
|
|
|
Veel liefs van Marieke
|
|
![]() |
|
Boris
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Juni 2012 Locatie: home Status: Offline Points: 1060 |
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Posted: 31 Juli 2012 om 10:08 |
|
Klets maar lekker mee, en als je weer wat minder tijd hebt, klets je wat minder mee. Geeft niks. Het is ook mega druk met 2 kleine kindjes in huis toch? Wat een impact zo'n virus dan toch kan hebben, als je je mail niet meer kan openen! Balen!! Ik hoop dat ze er snel achter komen wat je moeder nu heeft. Pijn is heel erg. Geniet lekker van je vakantie, het bezig zijn in huis en het haken. |
|
![]() |
|
pippie
Hobbyguru
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Posted: 31 Juli 2012 om 10:29 |
|
Wat een zorgen en spanning. is het mogelijk om toch deze vakantie een ietsiepietsie te ontspannen? Zo ja, dan zeker doen!
|
|
![]() |
|
linda1959
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Posted: 31 Juli 2012 om 16:44 |
|
ik hoop dat ze snel gevonden hebben wat er met je ma aan de hand is , want steeds weer pijn en niet weten welk de reden is maakt alleen maar ongerustheid . En dat kan jij ook wel missen nu denk ik . Het ga je goed en doe vooral rustig aan . Het werk gaat zeker niet lopen hoor
|
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Posted: 31 Juli 2012 om 16:53 |
|
nee hoor meis, wij denken wat dat betreft helemaal niets. 2 kindjes in huis en af en to drie, nou de meesten weten het wel, maar alsjeblieft kijk uit voor die man met de hamer, als moeder zijnde ga je altijd maar door en door (pas op he), je hebt inderdaad kans dat als alles straks in een wat rustiger vaarwater komt, dat dan bij jou de dreun komt. Weet wel dat je de mogelijkheid hebt om paniek/noodverlof op te nemen. Ik hoop tenminste dat je een werkgever hebt die een beetje meedenkt. Ik hoop inderdaad dat ze het bij je moeder heel gauw vinden wat eraan de hand is.
oei oei Emmen ligt net 7 km bij mij vandaan, ben je lekker naar de vlindermarkt geweest, die is elke dinsdag in het hoogseizoen. |
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Venaille
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 31 Juli 2012 om 18:01 |
We zijn zondag naar de dierentuin geweest... maar wel vlinders gezien
|
|
|
Veel liefs van Marieke
|
|
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Posted: 31 Juli 2012 om 19:37 |
|
Goed om weer van je te horen. En de man met de hamer moet je écht zien te vermijden. Daar ben je niet mee gebaat. Dus goed op jezelf passen en zorgen dat je op tijd aan je rust toe komt. Ik spreek uit ervaring.
En veel sterkte met je moeder. Ik hoop dat ze er snel achter komen wat er met haar aan de hand is |
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
pareltje2011
Hobbyguru
Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Posted: 01 Augustus 2012 om 08:29 |
|
Hou je sterk he ,zo hebben wij toch allemaal onze verhalen en mizerie we lopen onszelf soms voorbij ,volhouden hoor er zit wel ergens een lichtpuntje
|
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
jetje1970
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Mei 2012 Locatie: Markelo Status: Offline Points: 1021 |
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Posted: 01 Augustus 2012 om 10:09 |
|
Ben moeder van 3 kinderen en heb op dit moment gelukkig weinig aparte en vervelende dingen.
Toch zo al druk genoeg. Probeer je rust toch wel te pakken. Wens je heel veel sterkte en toch een prettige vakantie. Gr. Rianne
|
|
![]() |
|
hannie-groen
Hobbyguru
Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 Augustus 2012 om 14:15 |
|
dat is zwaar klote(sorry) heel veel sterkte
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |