Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenwat een pijnlijke keuze

 Reageer Reageer Pagina  <1 567
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2146
Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2009 om 10:06
Je hond ziet er super uit, Ja mensen zullen even moeten wennen. Ik had dat zelf ook toen de hond van de buren nog maar een oog had, nu weet ik niet beter en zie het ook niet meer als afwijkend
Groeten Jacqueline
Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1139
Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2009 om 21:42

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik denk dat Taisen niet eens meer weet dat hij zo'n pijn heeft gehad en dat hij zich gewoon lekker in zijn vel voelt. Hij weet niet wat mensen over hem zeggen of denken en misschien denkt hij wel dat het heel gewoon is op drie poten te lopen.Dus die mensen hebben geen macht over hem, maar wel over jou en dat is vervelend.

Want zij hebben niet gezien hoeveel hartzeer je over hem hebt gehad en wat een moeilijke beslissing je moest nemen. Pak je macht terug en kijk dwars door ze heen, bedenk maar wat een kleine zielen ze hebben en heb medelijden met die onnozelaars. Want zij weten niet wat liefde voor een dier is en dat missen ze in hun leven.

Ik sluit me helemaal aan bij de wijze woorden van Magtelt!

Hoe is het vandaag met Taisen?

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2009 om 08:10

Halo Tamara,

Taisen ziet er goed uit, een waarschijnlijk pijnvrij, nu kan hij nog volop van het leven genieten, al is het op 3 poten,

ik zou dat ook eerst geprobeerd hebben(amputatie) daar hij nog zo jong is

ik wens Taisen een spoedig herstel geef  hem een DIKKE knuffel van mij en nog veel levensgenot voor Taisen en jullie nog veel plezier met Taisen

groetjes rita

Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 12 Juli 2009
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1169
Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2009 om 18:40

hallo ,

met taisen is het super , hij begint terug helemaal de hond te worden die we hadden voor al z'n leed, de glinsteringe zijn terug in zijn ogen , hij komt ons al terug uitdagen om te spelen (soms te veel hihihi) de kindjes hebben ok terug plezier in hem gewoon omdat ze hem terug knuffelen urenlang

nu ben ik echt reuzeblij dat wij deze beslissing genomen hebben , je ziet dat hij totaal geen pijn meer heeft , gisteren heeft ie zelfs tegen een boom een plasje gedaan , wat een stom zicht was het maar chapeau mijn venteke , je hebt tegen een boom geplast

Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2146
Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2009 om 18:44

gefelictieerd met je pijnloze enthousiaste hond

Groeten Jacqueline
Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1139
Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2009 om 03:15
Helemaal super dat je hem zo snel zo ziet veranderen!! Ben benieuwd wat de dierenarts zegt wanneer de hechtingen eruit moeten maar je houdt ons vast op de hoogte he?  Lekker van genieten hoor, dat ie nu weer zo is. Nu issie weer echt een hond van 2,5 zeker? En hoe is het met jou zelf?
Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 12 Juli 2009
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1169
Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2009 om 04:45

hey cealum , je hij is echt terug een hond van 2.5 jaar hihihihi , natuurlijk is hij nog niet echt zoals hij was maar hij is op de goede weg

met mij daarentegen gaat het iets minder , ben een beetje moedeloos maar komt denk ik door hetgeen wat er al allemaal gebeurt is geweest de laatste weken , dat beterd wel

en natuurlijk laat ik jullieweten wat er volgende vrijdag allemaal gebeurt is en gezegt is geweest

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2009 om 10:07
tegen een boom plassen op drie poten lijkt me een hele klus, hoor!  Veel moed voor jezelf ook nu, vergeet niet op jezelf ook te passen, hé!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 567

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns