Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat heb je op de pen(nen)?

 Reageer Reageer Pagina  <1 678
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2011 om 19:40

Ik ben nu klaar met een klus tussendoor, een deken voor mijn vriendin.

 

Nu staat nog steeds mijn draak op de agenda maar daar ben ik al een stukje mee gevordert.

 

Ik wil nu heel graag de ruffle cape gaan maken, maar moet eerst nog wol kopen,

En als het goed is krijg ik volgende week mijn andere wol en daar twijfel ik nog over wat ik daar mee wil maken, moet even kijken of het genoeg is voor de granny square call.

Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2011 om 20:44
Ik heb bijna mijn gehaakte kate sjaal af. Daarnaast nog een
konijntje en een telefoonhoesje waar ik mee bezig ben.
groetjes miranda
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2011 om 21:23
ik ben bezig met de hema sjaal waarvan al 26 cm gebreid is

en als 2de project ga ik de gehaakte cape ook doen
Back to Top
rianne35 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 September 2011
Status: Offline
Points: 282
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rianne35 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2011 om 09:47
Ik ben vrij chaotisch en vind alles leuk, dus heb erg veel op de pennen.

Ben bezig met een sjaal met een (voor mijn) aparte soort wol, een gehaakte uil, een gehaakte kopje koffie, een gehaakte speelgoed hamer en een slinger poppetjes.
Groetjes en nog veel hobby plezier, Rianne.

Maak haast als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2011 om 10:21
Net de ene stokhaaksjaal af, nu op naar de volgende... De eerste 15 toeren heb ik al af...

Verder ligt mijn deken nog te wachten om afgewerkt te worden en zal Barbalala vast ook blij zijn als ze af is. Kortom, genoeg te doen...

Laat ik nou net gisteren mijn vriendin beloofd hebben dat ik een sjaal voor haar zal haken. De princess Kate...
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2011 om 10:53
Ga zo weer verder met mijn borduur en haakwerkje ( kraag van en jas oppimpen)
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2011 om 12:24
Ik heb twee Hemasjaals en een ronde sjaal op de breipennen en ik heb een lijst gemaakt van UFO's, die nu eindelijk eens afgemaakt moeten worden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
okidoki View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 241
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okidoki Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2011 om 12:39

ik ben bezig met 2 capes en dan nog wat amigurumi beestjes.

Die beestjes raken wel allemaal gehaakt, maar het ineenzetten dat is wat anders. Dat is echt niet mijn lievelingswerk

 

Groetjes en tot later
Ann
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2011 om 00:21

de gehaakte kate sjaal is af , dus dat is van de pennen af . de zeerovertjes en de boot zijn ook gedaan , dus mooi op tijd klaar . Nu staat er nog een gebreidde kate sjaal op de pennen , ben al een heel stuk hoor maar ik denk dat ik hem ga uittrekken en er een gehaakte van ga maken

Heb ook nog grijze wol gekocht voor zo een sjaal of poncho , dus ik kan nog rustig verder

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2011 om 14:15
Ik ben bezig met een granny square-rugtas voor mijn dochter en daarnaast ligt garen te wachten op twee sjaals, twee mutsen en twee paar wantjes voor allebei dochters. En ik wil nog wat zoetigheid haken die mijn dochter de leidsters van het kinderdagverblijf en de peuterspeelzaal kan geven als ze over een paar weken afscheid neemt.
Groet,

Yobsje
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2011 om 16:20

een buitentrui voor m,n kleinzoon . Het is verschrikkelijke wol

Mijn dochter had het ooit gekocht ,maar kon er niet mee overweg (. vond de leur zo mooi)

Toch zonde om weg te doen maar ik doe een eeuwigheid over een pen omdat je het werk steeds terug moet laten draaien

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 678

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns