Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Even mijn ei kwijt

 Reageer Reageer Pagina  <1 234
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hbootsman View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 306
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hbootsman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2011 om 12:59
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

En als je kunt bewijzen dat de auto door jou betaald is, zet die dan op Marktplaats. Maar laat mensen geen proefrit er in maken. Of laat je door een vriend naar de garage rijden om hem daar te verkopen. Dan heb je wat geld in je zak.


Hahha, bedankt voor de tip, maar zo ben ik weer niet

Net nog maar even op wat andere huizen gerageerd die niet helemaal liggen waar ik zou willen wonen maar weer er erg goed uit zien in een nette buurt, indicatie is dat ik bij 2 woningen nummer 1 zal staan dus wie weer ben ik hier voor einde december al wel weg.

Zou wel fijn zijn want ik merk gewoon dat ik nu de hele dag zenuwachtig ben als hij thuis is en tegen de tijd dat hij weer thuis komt
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2011 om 13:47
HE BOOTS,NIET JE HOOFDJE LATEN ZAKKEN MEIS,ER ZIJN MENSEN DIE JE WILLEN HELPEN DESNOODS JE INTERNET VRIENDINNEN(ZUSJES).GEEF JE GEWOON EEN GIL.ZIJN ER MENSEN DIE KUNNEN BEHANGEN,VERVEN,IK KAN SCHOONMAKEN.VOOR VLOER BEDEKKING DOEN ZE TEGENWOORDIG GRATIS.MOCHT JE HET ECHT NIET UITHOUDEN IK HEB HIER 2 SLAAPKAMERS OVER,INGEVAL VAN NOOD,LAAT DIE KL*TZAK MAAR IN ZIJN EIGEN VET GAAR SMOREN,
Back to Top
hbootsman View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 306
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hbootsman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2011 om 14:09
Originally posted by winter61beer winter61beer wrote:

HE BOOTS,NIET JE HOOFDJE LATEN ZAKKEN MEIS,ER ZIJN MENSEN DIE JE WILLEN HELPEN DESNOODS JE INTERNET VRIENDINNEN(ZUSJES).GEEF JE GEWOON EEN GIL.ZIJN ER MENSEN DIE KUNNEN BEHANGEN,VERVEN,IK KAN SCHOONMAKEN.VOOR VLOER BEDEKKING DOEN ZE TEGENWOORDIG GRATIS.MOCHT JE HET ECHT NIET UITHOUDEN IK HEB HIER 2 SLAAPKAMERS OVER,INGEVAL VAN NOOD,LAAT DIE KL*TZAK MAAR IN ZIJN EIGEN VET GAAR SMOREN,



Dat is lief van je bedankt
Gelukkig laten op dat punt mijn schoonouders mij niet in de steek, mijn schoonvader zei direct al dat hij mij daar wel bij wil helpen en een vriend van me uit emmen heeft al beloofd te komen helpen met schilderen mocht dat nodig zijn.

Ben nu wel weer wat rustiger en ga mijn best doen hem lost te laten, maar als hij zo doet is dat natuurlijk niet echt heel erg moeilijk.

Ik was gisteren echt zo boos ik had echt zin hem een klap voor zijn kop te geven, een gevoel wat ik nog nooit eerder heb gehad...
Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3518
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2011 om 14:19
Dat je boos op hem bent is alleen maar heel goed, zo kan je
het ook verwerken wat er allemaal gebeurd is.
Je hoeft hem niet te sparen hoor,doet hij jou ook niet.
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1360
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2011 om 12:44
Originally posted by corine corine wrote:

Dat je boos op hem bent is alleen maar heel goed, zo kan je
het ook verwerken wat er allemaal gebeurd is.
Je hoeft hem niet te sparen hoor,doet hij jou ook niet.

Alles heeft tijd en geduld nodig.
Ook voor jou, maar probeer positief naar de toekomst te blijven kijken.
Er komt vast weer een fijnere tijd voor je aan, als je alles weer een beetje op de rails hebt.
In ieder geval wens ik je nu heel veel sterkte en succes toe met een nieuw onderkomen.
Groetjes, Tineke01
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2011 om 17:54
Ik kan me voorstellen dat je woest op hem bent. En het moet heerlijk geweest zijn om even lekker tegen hem te schreeuwen. En je woede zo kwijt te kunnen. Het is inderdaad frustrerend dat je niet even gewoon kan over leggen en de ene opmerking de woede van de ander uitlokt. Het lijkt me ook afschuwelijk om samen in het zelfde huis te wonen als je weet dat je uit elkaar gaat. Je leeft al zo veel mogelijk los van elkaar maar tegelijk zit je nog steeds op elkaars lip. Ik kan me voorstellen dat als het waar is dat hij veel thuis is gebleven voor jou hij nu ineens de bloemetjes buiten gaat zetten. Ook om jou te ontlopen misschien. Hij voelt zich kennelijk ook een gevangene in zijn eigen huis. Het is gewoon een afschuwelijke situatie. En wie weet gaat het tussen jullie straks weer beter als jullie uit elkaar zijn. niet dat ik geloof dat het dan nog goed komt, maar het is inderdaad beter dat je na 9 jaar huwelijk als goede bekenden door het leven gaat dan als vijanden. Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze situatie. Houd je vast aan wat je hebt, (uitzicht op een eigen huis, mensen die willen helpen, je therapie) en houd vooral vol.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
hbootsman View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 306
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hbootsman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 08:03
Originally posted by Koningsdochter Koningsdochter wrote:

Ik kan me voorstellen dat je woest op hem bent. En het moet heerlijk geweest zijn om even lekker tegen hem te schreeuwen. En je woede zo kwijt te kunnen. Het is inderdaad frustrerend dat je niet even gewoon kan over leggen en de ene opmerking de woede van de ander uitlokt. Het lijkt me ook afschuwelijk om samen in het zelfde huis te wonen als je weet dat je uit elkaar gaat. Je leeft al zo veel mogelijk los van elkaar maar tegelijk zit je nog steeds op elkaars lip. Ik kan me voorstellen dat als het waar is dat hij veel thuis is gebleven voor jou hij nu ineens de bloemetjes buiten gaat zetten. Ook om jou te ontlopen misschien. Hij voelt zich kennelijk ook een gevangene in zijn eigen huis. Het is gewoon een afschuwelijke situatie. En wie weet gaat het tussen jullie straks weer beter als jullie uit elkaar zijn. niet dat ik geloof dat het dan nog goed komt, maar het is inderdaad beter dat je na 9 jaar huwelijk als goede bekenden door het leven gaat dan als vijanden. Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze situatie. Houd je vast aan wat je hebt, (uitzicht op een eigen huis, mensen die willen helpen, je therapie) en houd vooral vol.


Inmiddels hebben we al weer een paar gesprekken gehad.
En ik kan zeggen dat op zich ookal zitten we in deze situatie wel goed gaat. We praten in elk geval weer.

Hij is op "kamers" gegaan naar onze studeerkamer, daar slaapt hij nu en ik slaap gewoon in onze slaapkamer. Ik was namelijk erg onrustig elke nacht en zo heeft hij ook een beetje rust en kunnen we al vast een beetje wennen.

We doen "normaal" tegen elkaar ik heb gemerkt dat als ik hem niet de hele tijd van alles ga vragen hij zelfs met zijn verhalen komt en dat vind ik wel een fijne ontwikkeling.

We zullen zien wat de toekomst brengt.

Vandaag in elk geval krijg ik te horen of ik het bij 1 van de huisjes ben geworden waarop ik mij heb ingeschreven. Ik hoop het wat het is best wel een leuk huisje en die zou per 26-12 ook al beschikbaar kunnen zijn. Dus wie weet het nieuwe jaar in alleen...

Het doet nog wel steeds heel veel pijn, maar ik gun hem ook een leuk leven waar hij niet de hele tijd zich zorgen om iemand hoeft te maken, en ik gun het mezelf ook zodat ik niet steeds de zorg voor iemand anders heb...

Ik hou jullie op de hoogte.
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 10:17
ga zo door meid ga voor de volle 100% voor die huisjes en laat hem lekker zijn gangetje gaan je ziet dat het helpt voor jou en vooral voor hem hij is nu niet zo gefocust op je groeten Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
hbootsman View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 306
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hbootsman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2011 om 10:25
Nou helaas bij de 1e woningbouw niet eerst geworden bij 1 van de woningen (wel 2e dus geeft nog hoop)

Vanmiddag naar de andere woningbouw bellen.

Maar het ziet er naar uit dat ik niet opeens POEF een woning zal hebben zoals graag verwacht word.

De verhouding tussen ons gaat opzich best wel goed we laten elkaar een beetje met rust. Hij is wel ziek geworden en is nu dus 2 daagjes al thuis was niet zo erg is en we hebben goed kunnen praten.

Wel altijd weer lastig dat andere mensen zich er mee gaan bemoeien (zijn ouders) en het dus weer moeilijk voor ons beide maken en hij nu door zijn vader helemaal in een put is gepraat.

Het lijkt wel net alsof mensen anders naar je kijken als je bij het GGZ loopt, terwijl er met mijn hersens niets aan de hand is, en ik hier haast altijd alles al geregld heb...

p.s
Sta al wel weer ingeschreven voor 3 andere woningen.
Back to Top
hbootsman View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 306
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hbootsman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2011 om 19:14
Kom hier mijn hart maar weer even luchten...


Hij gedraagt zich alleen nog maar als een klootzak tegen me... zegt dat alles aan mij ligt, dat ik alles verkeerd heb gedaan en dat ik zelfs nu nog alles verkeerd doe, hij vind dat ik niet genoeg achter een huis aan zit en snapt niet waarom ik niet binnen 1,5 week een huis kan hebben... ja ik ben vast de enige in nederland die een huur woning nodig heeft?!

Hij is bezig mij HELEMAAL kapot te maken, en dat heb ik allemaal aan mijzelf te danken zegt hij...ik moet maar eens normaal doen zegt hij, "je hebt mijn leven lang genoeg kapot gemaakt"

Ik moet eerlijk bekennen lieve hobbydoosjes dat ik helemaal kapot ben, na 1,5 ben ik er al helemaal door... nee en ik was gisteren wel weer handig om naar zijn baas te bellen omdat hij ziek was, of om in de ochtend zijn brood te smeren en s'avonds  het eten te maken.. heb al gezegd dat ik dit niet meer wil doen, zegt hij "dan ben ik de bank niet meer en dan zie je maa rhoe je aan geld komt voor eten..."

Ik weet niet wat ik nog moet.. dit is niet de man waar ik verliefd op ben geworden...

Ik heb echt geen zin meer.
Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3518
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2011 om 20:19
heb je geen adresje waar je in nood even heen kan, gewoon
om even bij te tanken.
Je hebt het zo nodig nu.
Back to Top
hbootsman View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 306
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hbootsman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2011 om 22:32
Originally posted by corine corine wrote:

heb je geen adresje waar je in nood even heen kan, gewoon
om even bij te tanken.
Je hebt het zo nodig nu.


helaas, heb hem al gevraagd om een tijdje weg te gaan wil hij ook niet.
ggz bied hierin helaas ook geen uitkomst..
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2011 om 08:01
Is het misschien een mogelijkheid dat je via de hulpverlening aan een tijdelijke plek komt? Voor dit soort situaties zijn er echt wel mogelijkheden.

Een hotel zal er financieel wel niet inzitten.

Misschien kun je in de tussentijd ergens anti-kraak wonen? Of onderhuur? Tijdelijke huur van huizen die te koop staan? Informeer eens bij de gemeente of er wat mogelijk is, ook aan subsidies etc.

Verder wil ik je heel veel sterkte wensen, want dat heb je hard nodig!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2011 om 09:50
Ik begrijp wel een beetje wat er aan de hand is, al heb je daar nu niets aan.

Jullie zijn een relatie begonnen toen jullie allebei nog in de puberteit waren. Naar buiten toe zijn jullie volwassen geworden, maar binnen de relatie niet. Dus het is nog steeds een puberrelatie met alle ruzies en scheldpartijen en gedoe van Ik help je wel en Ik doe niets voor je. Daarom gedraagt hij zich nu zo grillig en agressief.

Praten helpt niet, dan ga je alleen maar oude verwijten naar boven halen. Als het kan, probeer dan langs elkaar heen te leven en alleen praten over praktische dingen als Wat zullen we eten?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
TLooman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1871
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TLooman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2011 om 13:59
heel veel sterkte
groetjes Thea
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2011 om 15:12
heel veel sterkte
Back to Top
hbootsman View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 306
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hbootsman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2011 om 20:46
Dag hobbydoosjes,

Wil jullie geen update onthouden aangezien jullie allemaal zo lief en vol begrip zitten.

Nou ten eerste ik ben ziek!
Ik heb op waarscheinlijk de sport school het Noro virus opgelopen, dus ik ben heel erg besmettelijk, mag geen eten maken voor iemand anders, alle kleding moet apart gewassen worden, moet de wc elke keer schoonmaken met bleek als ik geweest ben en ik mag 2 keer perdag een heerlijke zetpil!

Ja inderdaad! Kan er ook nog wel bij!

8 December ga ik naar een huisje kijken, maar ik weet nog niet zeker of ik deze neem. We hebben goed gepraat en besloten dat ik toch ook wel in een leuk huisje moet komen en niet in 1 of andere tokkie buurt gewoon omdat het voor hem dan makkelijker is. Ik ben namelijk de gene die mag verhuizen, hij blijft hier lekker zitten dus dan wil ik ook ergens wonen waar het voor mij goed voelt!

Tussen ons gaat het opzich wel goed, geen ruzies maar we ontlopen elkaar wel veel en dat is denk ik ook maar beter.

Kan mijzelf alleen niet helpen dat ik erg jaloers ben op de dame waar hij nu opeens de hele tijd sms/bel/chat contact mee heeft, iets wat hij nooit heeft gedaan, iets wat ik moet accepteren maar ik merk dat ik dit erg moeilijk vind en mij de hele tijd het gevoel geeft alsof ik het nooit goed heb gedaan, onzin natuurlijk maar dat is weer de heerlijke borderline die dan zijn kop komt opsteken.

Verdriet komt in vlagen, ik was gisteren helemaal in paniek toen de accu van mijn laptop opeens stuk was en ik dus van de "buiten wereld" was afgesloten voor mijn gevoel, gelukkig zelf kunnen fixen en gemerkt dat ik toch ook wel iets zelf kan.

Deze week helaas niet veel aan afspraken kunnen doen, aangezien ik ook ziek ben geworden en ik tot maandag in elk geval NIET naar buiten of ergens heen mag :S Hoop maandag weer een nieuwe afspraak bij het UWV te kunnen maken en nog wat andere dingen te regelen, want geld is ook nog steeds niet binnen en daar krijg ik onderhand ook buikpijn van!

Nou laten we hopen dat het een beetje een rustig weekend word!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 234

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns